DamNarks Smartest-Hospitals
Fra : Satan BlacMacigus

Dato : 27-08-08 12:08

Jeg tjettede lige med en sygeplejeske, sidst jeg lå på
hospitalsbriksen, her var hendes bedste vittighed:

"Vi kan bytte om på røv og testikler før hjernen når at opdage det, så
bare sig til hvis du har flere 'smerte-bemærkninger' at sige til om"

-Og hvad sagde jeg så: Guess hvat, lidt stil har man vel, !: "Tak for
advarslen smukke, og din fine hvide uniform er da næsten for smart og
sekset til at være rigtig!"

Jeg er sgu bange for at her i DK er problemer med en general og
strategisk ombytning af ordene psykose og narkose.

HVORDAN FANDEN SKULLE JEG ELLERS FÅ DET UD!!!!

Mvh
Satan HmSelf

Narkose, Glukose, Psykose og Neurose
Selv Onkel-Satan HmSelf kunne ikke være 'bædre"