Hvad gør astronaut i vægtløshed ved sin lo~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-08 13:52

Hvad gør astronaut i vægtløshed ved sin lort (og pis)?

Den kan jo ikke _falde ned_ i toilet, så mon ikke han/hun har et særlig
bredt kondom som holdes mod endetarmen og så lader lorten fylde kondomet ud
og så stopper det aflukkede fyldte kondom over i en cylindrisk
medicinbeholderdims med rumfang lidt over lortens?

En af mine farbrødre var ingeniør i Corning, New York under krigen så han
ikke kunne komme hjem til DK og blev i USA resten af livet og pralede meget
af landets rumbedrifter til os nevøer, bl.a. Corning glasværks ildfaste
ovnskåle af samme materiale som raketspidser. Og teflon kom også af
astronautbehov.

Men det er ikke så sexet at tale om astronaut-nødtørft, så jeg har aldrig
hørt om hvilke snilde løsninger de har udviklet her?

Uridomer KUNNE VÆRE opstået til at løse rum-behov og hvis ikke du kender
dem, så her en beskrivelse:

Et svært kondom har et tykt udløbsrør ved reservoiret på spidsen

Man ruller dette uridom på pikken og sætter en slange til udløsrøret og
denne leder til en halvliterplastpose som med velkrobånd er fæstet til
låret.

Nederst på posen er der en hane så den travle forretningsmand der skal klare
alle toiletbesøg på ½ min én gang, går ind i boxen og sætter foden med den
fulde pose på toiletkanten og åbner hanen så pisset pjasker ned i
toilettet.

Har man lange bukser på, hvad jeg aldrig har, så gætter jeg at
reservoirposen er fastholdt med velkrobånd om læggen.

Men kan man ikke tænke sig en smartere teknik, der i udladningssituationen
sættes mod urinrør eller røvhul og suger til sig og indkapsler og kan smides
i papirkurven?

Kun fantasien sætter grænser, plejer man at sige vedr hvad moderne
elektronik og plastmaterialer KAN PRÆSTERE?

Hvad gør kvinder, der har lyst at bruge noget, der svarer til uridom?

Piger har langt mere urin-inkontinens end mænd, både stress og urge
inkontinens - nogle kan ikke le/grine/fnise højlydt et sekund uden at nogle
dråber urin flyder ud.

Fra : kk

Dato : 27-08-08 16:10

> [...]
>
> Piger har langt mere urin-inkontinens end mænd, både stress og urge
> inkontinens - nogle kan ikke le/grine/fnise højlydt et sekund uden at

Sådan!:
http://www.youtube.com/watch?v=HUe2HcFUPSo

mvh
kk