Arbejde til indvandrere...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 23-08-08 04:41

De fremmede kan sagtens tjene deres egne penge:

http://www.berlingske.dk/article/20080822/danmark/80822128/

og så må folkedanskeren vel bare bøje nakken eller?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-08-08 08:19

On Sat, 23 Aug 2008 05:40:50 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote:

>De fremmede kan sagtens tjene deres egne penge:
>
>http://www.berlingske.dk/article/20080822/danmark/80822128/
>
>og så må folkedanskeren vel bare bøje nakken eller?

Det ender vel med at en far til en der bliver overfaldet, går amok og
nakker svinene, alt imens hallalhippierne skriger "RACIST" og står i
kø ved håndvasken....

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 08:55

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:ibeva452dl176sp8g4ovum3pct7c3uc8dg@4ax.com...

> Det ender vel med at en far til en der bliver overfaldet, går amok og
> nakker svinene, alt imens hallalhippierne skriger "RACIST" og står i
> kø ved håndvasken....

Vi ser jo blot endnu een af følgerne af de "humanes" idioti.
Gennem mere end 40 år har narkopolitikken sejlet, alene fordi disse idioter finder det "krænkende" at tvangsafvende narkomaner.

I det hele taget har deres "humanisme" skadet ikke så få.
Ja ligefrem været skyld i dødsfald.

En lignende affære er den om demente ældre, som sandelig ikke må forhindres i at forlade boligen en mørk vinternat, for efterfølgende at dø af kulde i vejgrøfterne.

Menneskeliv for en selvfed humanistfølelse---

Fy for pokker---

Egon

Fra : Eyvind

Dato : 23-08-08 13:50

"Egon Stich" wrote:
> [...]

>efterfølgende at dø af kulde i vejgrøfterne.
>Menneskeliv for en selvfed humanistfølelse---

Du har ret Egon!
Misforstået humanisme (OG naivisme Og halalhippilal Og....) kan
tage overhånd og få det modsatrettede resultat.
Jeg regner mig selv for humanist og har stor sympati for naive og
halalhippier. I mange situationer hører jeg vel til blandt dem.
MEN bevidstløs humanisme (OG naivisme Og halalhippilal Og....) kan
tage overhånd og få det modsatrettede resultat.
En ting som 'hardcore'-'die hard'-fundamentalistiske naive humanistiske
halalhippier ikke kan (eller vil) se.
Må jeg komme med et eks. fra det virkelige liv?.............tak!
Omkring årtusindskiftet besøgte jeg en flygtningelejr i Thailand nær
grænsen til Burma. FN administrerede lejren.
Alle flygtninge havde flygtningestatus hos FN, og det var derfor
selvfølgeligt at ALLE flygtninge i lejren skulle ud til div. FN-lande.
Straks rykkede folk fra USA's, Canadas og Australiens ambassader
ind og interviewede flygtningene og udvalgte sig de bedste.
(læs: lettest integrerbare, bedst uddannede osv)
Fodslæbene - år efter - begyndte europæiske lande at røre på sig.
OG gæt! Hvem kom sidst? Rigtigt, Danmark.
SVJV tog DK ca. 20 flygtninge, men altså adskillige år senere.
Jeg har ladet mig fortælle at det ALTID har været sådan. I årtier.
Selvfølgelig er det forkert at FN-systemet er på den måde, men
for helvede Danmark, vågn op!!!
Danmark snydt igen p.g.a. sin arrogante selvtilstrækkelige politisk korrekte
attitude!!!!!!!!!!!

MVH
Eyvind

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 15:19

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse news:g8p10h$1i64$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> for helvede Danmark, vågn op!!!
> Danmark snydt igen p.g.a. sin arrogante selvtilstrækkelige politisk korrekte

Tjah---

man kan velsagtens, uden at tage munden for fuld, udover al den anden så ofte påpegede dårligdom hos danske naivister, tilføje dovenskab..!!

Man har "travlt" med at befæstige sin position som "humanist" ved hjælp af evindeligt skråleri.
Når det kommer til at udfører det arbejde, de er ansat til, har piben åbenbart en ganske anden lyd.

Egon

Fra : Thomas M

Dato : 23-08-08 10:26

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> De fremmede kan sagtens tjene deres egne penge:
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080822/danmark/80822128/
>
> og så må folkedanskeren vel bare bøje nakken eller?

Jeg er lidt ligeglad med, at København efterhånden er blevet en skraldeplads
og taber by.

--
/ Thomas

Fra : El Trabajador

Dato : 23-08-08 12:17

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Jeg er lidt ligeglad med, at København efterhånden er blevet en
> skraldeplads og taber by.

Jeg er i dag glad for, at jeg for 18 år siden ikke havde råd til at blive
boende i Københavns-området og derfor flyttede til provinsen. Endda er jeg
så heldig i dag at bo i et område med forholdsvis få muhamedanere.
--
El Trabajador

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 23-08-08 13:20

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> boende i Københavns-området og derfor flyttede til provinsen. Endda er jeg
> så heldig i dag at bo i et område med forholdsvis få muhamedanere.

Jeg er nu også ret sikker på at København er tilfreds med at du flyttede til
provinsen.
Her kan du jo også finde et par andre landsbytosser og fornøje dig med.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-08-08 12:42

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> Her kan du jo også finde et par andre landsbytosser og fornøje dig
> med.

Hellere et par landsbytosser, end en hel by med storbytosser.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-08 13:37

> [...]
> boende i Københavns-området og derfor flyttede til provinsen. Endda er jeg
> så heldig i dag at bo i et område med forholdsvis få muhamedanere.

Du flygtede fra at få maximal indsigt i Danmarks vigtigste problemer!

Jeg har kun haft problemer med muslimerne, da jeg havde vægavis på mit
plankeværk.

Jeg er jo lidt grænsesøgende og havde et israelsk flag i et træ og fik
smadret nogle ruder og blev slået på med flad hånd - en overvægtig i 60erne
gennemtæver de ikke

Farligere er vor bydel ikke. - og når jeg hører butiksbestyrer smigre
pensionist-kunder får jeg indsigt i taquia.