Overtaksering er ærlig snak
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-08 03:26

Overtaksering er ærlig snak

Prostitution kan aldrig mindskes mht omfang, men samtlige alfonser kan gøres
arbejdsløse

I dag er der lighed melem opkaldstakst pr time for opringer og den opringede
ved

Imidlertid er der flere mænd, der er tændt på at ringe til kvinder end
omvendt - Fødedygtighed er i høj kurs, og megen forskelsbehandling er affødt
af dette.

Det er retfærdigt at kvinder derfor kan få betalt over mandens
telefonregning en større antal kroner end blot hvad opkaldet koster, således
at flere kvinder fristes ud på partnermarkedet - hvad enten det handler om
sexpartner eller livspartner.

Vedr det første vil det betyde en indtægt til glædespiger, så de ikke er
afhængig af en alfons, og vedr livspartner vil det betyde at flere mænd og
kvinder lærer hinanden at kende og det vil betyde færre skilsmisser, når
parforhold indgåes efter grundigere research end ellers.

Fremtid for kloge ludere, hvis TDC-velvilje

RESUME: I dag er bordelbranchen topstyret med nogle rige alfonsfirmaer i
toppen, og via underalfonser er der forbindelse til glædespigerne, der
afleverer det meste af deres indtjening til alfonsernes mafiøse netværk. En
ny telefon-automatik (overtaksering) gør det nemt at etablere
græsrod-til-græsrod kontakt, så pigerne finder kunder direkte og uden det
fordyrende alfons-mellemled

Denne science fiction novelledialog forudsætter, at teleudbydere kan
arrangere overtaksering på folks telefoner, uden at restriktioner begrænser
systemet til nogle få store firmaer.

TDC har i ca 1990 skabt komplicerede regler, så det meste overtakserede
telefoni benyttes af nogle få store pornogrossist-firmaer, der sælger
telefonsex . De benyttede telefonsexsnakkende kvinder får langt under 1% af
indtjeningen.

En alfons , A, har i sin stald tre 20-årige piger, som han har installeret i
en lejlighed, og de indtjener dagligt 30000 kr, og han giver dem kost, logi
og narko og slaveløn 50 kr.

En af luderne , L, har fået kontakt med en veninde, M, og truer nu A med at
flygte ud af hans bordelvirksomhed, og siger

"Hvis ikke du giver mig frihed nogle timer daglig og lader mig beholde hver
tyvende kundes betaling selv, så flytter jeg til M"

A: Hvordan vi du tjene penge uden mig?

"Hun har en mobiltelefon og har råd til at betale annoncering og vi kan få
kunder til at komme til hendes lejlighed".

A: Du ved godt, at I vil få tusinde opringninger dagligt fra ensomme mænd
til annoncens telefonnummer, men kun få vil komme og købe sex hos jer.

"De kommer til at betale for at ringe op og høre vores søde stemmer
fortælle, om hvordan vi vil forkæle dem, hvis de kommer"

A: Hvordan kan I tvinge dem til at betale for den tid de stjæler fra jer ved
at ringe uden andet formål end at snakke sex?

"Min veninde M har råd til at købe overtakserings-arrangement fra sin
telefonudbyder, og når den ensomme mand ringer op, så starter samtalen med,
at en robotstemme oplyser ham om, at han foruden den lave normaltakst for at
ringe til nummmeret, så vil han på sin næste telefonregning få opkrævet 5
kroner pr minut, han har talt - og jeg er god til at tale æggende, så jeg
fastholder ham, og han kommer til at nyde snakken som lyd-porno, evt mens
han onanerer. Og når han har nydt det og næste dag har fået blod på tanden,
så benytter han vor adresse og køber en dyr sexcocktail hos os.

A: Han kan da bare lade vær at betale det girokort, som kommer sammen med
telefonregningen.

"Så bliver hans telefonnummer spærret for opkald til sådanne numre, og der
er også en udbyder, som stopper telefonabonnementet indtil regningen er
betalt".

A: Du bliver hurtigt træt af at være selvstændig erhvervsdrivende.

"Måske jeg bliver gift med en kunde - det sker jo - og ved at man taler i
telefon med de ensomme mænd inden de evt kommer, og det er ærlig snak om
telefonsex, så lærer vi hurtigere hinanden at kende end dengang al snak var
om adresse, og manden havde dårlig samvittighed over, at han måske ikke kom
og spildte pigens tid.

A: Telefonsex er skuespil - der er uærlighed i det meste.

"Måske nok, men der er en forfriskende ny ærlighed i, at der under
telefonsamtalen kører en ærlig veldefineret byttehandel - han betaler 5 kr
i minutet for at høre mine liderlige ord, og jeg ved at jeg ikke spilder
tiden . Der er fremtid i det her - og det kan gøre dig og alle andre
alfonser arbejdsløse.

A: Mit firma har i årevis hjulpet ensomme mænd og smukke kvinder som dig til
at finde sammen om købesex, og vi har erfaring, og der vil være
begynderproblemer med Jeres ny system. Kender du nogen der nogensinde er
kommet udefra - uden vor professionelle knowhow - og har fået en
kontaktformidling op at stå?

"Jeg hørte om en gymnasielærer der i 1979 hjalp barnløse og familiefædre
sammen så kvinder, der ikke kunne få børn, fordi hendes kærestes sæd ikke
duede, fik sæd fra en familiefar med sunde børn, og det hjalp over hundrede
kvinder og par til at få deres livs største ønske opfyldt.

A: Jeg har ikke læst i avisen om tegn på, at sådan et projekt har gjort en
forskel.

" I 1980 skrev bogen "Kvinde kend din krop" at der var 3 års ventetid på
hospitalsinsemination pr donor, og hvert tiende år derefter er ventetiden
blevet halveret, fordi lægerne frygtede, at den privatiserede sæddonor
ellers ville udkonkurere hospitalstilbuddet. Masser af private lægeklinikker
med denne service opstod i de årtier som alternativ til det monopol, som
nogle få hospitalsafdelinger havde forinden.