"En fornuftig dreng" .....
Fra : Malene P

Dato : 15-08-08 13:08

.... og "ikke nogen bandit",der ville uddanne sig til elektriker mindes
http://www.bt.dk/article/20080815/krimi/80815027/ . Og her:
http://www.bt.dk/article/20080815/krimi/80815037/ kan man så læse lidt mere
om denne "ikke nogen bandit". Ja, det gåe sgu godt i vores hidtil så
fredelige lille land. Smid da det rådne affald ud, hvor det hører hjemme.

Malene P

Fra : Martin

Dato : 15-08-08 07:18

On 15 Aug., 14:08, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> om denne "ikke nogen bandit". Ja, det gåe sgu godt i vores hidtil så
> fredelige lille land. Smid da det rådne affald ud, hvor det hører hjemme.

Foreslår du grundlovsændring?

Martin B

Fra : Malene P

Dato : 15-08-08 14:50

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> om denne "ikke nogen bandit". Ja, det gåe sgu godt i vores hidtil så
> fredelige lille land. Smid da det rådne affald ud, hvor det hører hjemme.

?????

Malene P

Fra : Martin

Dato : 15-08-08 08:00

On 15 Aug., 15:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> "Martin" <Nex...@lab.org> skrev i en meddelelsenews:9d270436-b0df-425b-bf6b-fce56f87bc2f@a1g2000hsb.googlegroups.com...
> On 15 Aug., 14:08, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:> ... og "ikke nogen bandit",der ville uddanne sig til elektriker
>
> mindeshttp://www.bt.dk/article/20080815/krimi/80815027/. Og
> her:http://www.bt.dk/article/20080815/krimi/80815037/kanman så læse lidt
> mere

> ?????

Generelt vil du jo af med de brune og brune kriminelle. Men at fratage
danske borgere statsborgerskabet og evt dumpe dem med fly over Somalia
kræver en grundlovsændring.

Fra : Malene P

Dato : 15-08-08 15:07

> [...]
> On 15 Aug., 14:08, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:> ... og
"ikke nogen bandit",der ville uddanne sig til elektriker

Brune???????? Hvor har jeg talt om brune??????????

Malene P

Fra : Martin

Dato : 15-08-08 08:11

On 15 Aug., 16:06, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> "ikke nogen bandit",der ville uddanne sig til elektriker

> hjemme.

> Brune???????? Hvor har jeg talt om brune??????????

OK. så lad os da bruge udtrykket "det rådne affald" for blot at bruge
et af superlativerne du gerne benytter når du omtaler danske
kriminelle af anden etnisk herkomst.

Fra : Malene P

Dato : 15-08-08 15:31

> [...]
>
> "ikke nogen bandit",der ville uddanne sig til elektriker

> hjemme.

> Brune???????? Hvor har jeg talt om brune??????????

Altså fremmed skidt? Ja, det står jeg da gerne ved. Tilvrimlende fremmede
med afvigende kultur og mentalitet, der trods påberåbelse af "forfølgelse"
osv. ikke kan/vil/ønsker at leve i vores land og under vores værdier, er da
lige til at skylle ud i kloaken. Jeg har derimod ikke talt om
"danskere" -for det er de ikke i min optik.

Malene P

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-08-08 06:18

Malene P udtrykte præcist:
> [...]
> om denne "ikke nogen bandit". Ja, det gåe sgu godt i vores hidtil så
> fredelige lille land. Smid da det rådne affald ud, hvor det hører hjemme.

---
Joy Frimnan Hansen, var den dræbte 19-årige ikke kendt af politiet
---

---
Ove Dahl. Han oplyser, at den dræbte stort set var ukendt af politiet.
---

Der er foreskell på "ikke kendt" og "stortset ikke kendt"

En af dem lyver, jeg tror nu mest på Ove Dahl, hende Joy er vist bare
en "nyttig idiot" tænk hun kan sige "han var ikke en bandit" hvad
fanden skulle han så med en stikvest samt en skarpladt pistol.

Hvornår vågner de "nyttige idioter" dog op.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Vidal

Dato : 16-08-08 09:21

Malene P skrev:

> om denne "ikke nogen bandit". Ja, det gåe sgu godt i vores hidtil så
> fredelige lille land. Smid da det rådne affald ud, hvor det hører hjemme.

Se, sådanne udtalelser er det, der gør dig til
ekstremist. Også det, at du vil fratage folk
født i Danmark deres danske statsborgerskab og
udvise dem til et ikke nærmere speficeret sted,
gør dig til ekstremist.

Så du står i den underlige situation, at du hader
ekstremisme, men selv er ekstremist.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 16-08-08 09:40

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udvise dem til et ikke nærmere speficeret sted,
> gør dig til ekstremist.
>
> Så du står i den underlige situation, at du hader

Så mit ordvalg, hvor jeg kalder en skovl for en skovl og en spade for en
spade, tæller altså efter din målestok mere end det, sagen her faktisk
handler om? Nemlig en "fornuftig dreng", der viser sig at tilhøre en
fremmedbande og er iført stikvest og er bevæbnet til tænderne og øjensynligt
selv forberedt på at myrde løs. Jeg synes ikke, vi har brug for den slags
her i landet -og jeg beklager blot, at jeg ikke lige kunne finde på værre og
mere dækende udtryk for dem.

Malene P

Fra : Martin

Dato : 16-08-08 05:37

On 16 Aug., 10:20, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> udvise dem til et ikke nærmere speficeret sted,
> gør dig til ekstremist.
>
> Så du står i den underlige situation, at du hader

Du har ekstrem evne til at vende debatten over i en krig på ord
fremfor holdninger.

Mvh
Martin B

Fra : Vidal

Dato : 16-08-08 20:16

Martin skrev:

> Du har ekstrem evne til at vende debatten over i en krig på ord
> fremfor holdninger.

Hvis man ikke skal kende folk på deres ord i en
diskussion, hvad da?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 18-08-08 14:31

Fra : N/A

Dato : 16-08-08 20:16

Fra : Martin

Dato : 18-08-08 01:09

On 16 Aug., 21:15, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hvis man ikke skal kende folk på deres ord i en
> diskussion, hvad da?
>
> --
Deres holdninger.

Fra : Vidal

Dato : 18-08-08 14:31

Martin skrev:

> Deres holdninger.

- som fremgår af deres ord.

Fra : Martin

Dato : 18-08-08 12:58

On 18 Aug., 15:30, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> - som fremgår af deres ord.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hvilke du gradbøjer efter behag.