6210 firmware opgradering
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-07-01 11:21

Hvor i KBH kan man få opgraderet firmwaren i sin 6210 fra dag til dag.

Forhandleren siger at det vil tage mindst 10 dage og så lang tid kan
jeg dårligt undvære den.

Er der ikke der har et kabel og kan gøre det for et symbolsk beløb.

Selfølgelig på mit eget ansvar.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-07-01 11:24

Svend Tveskæg skrev:

>Hvor i KBH kan man få opgraderet firmwaren i sin 6210 fra dag til dag.

Jeg ved ikke hvor hurtigt de kan gøre det - men i Nokia Concept Store
mellem Hovedbanegården og Axeltorv (Scala), der gør de det gratis -
det står med store bogstaver i ruderne.

>Er der ikke der har et kabel og kan gøre det for et symbolsk beløb.

Man kan ikke selv opdatere den, desværre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-07-01 12:16

On Mon, 23 Jul 2001 12:24:05 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Jeg ved ikke hvor hurtigt de kan gøre det - men i Nokia Concept Store
>mellem Hovedbanegården og Axeltorv (Scala), der gør de det gratis -
>det står med store bogstaver i ruderne.

Hey fedt nok. Der kommer jeg forbi hver på vej hjem fra arbejde.

Tak for infoet.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-07-01 20:28

Svend Tveskæg <tveskaeg@trashcan.dk> wrote:

>Hey fedt nok. Der kommer jeg forbi hver på vej hjem fra arbejde.

Det kan være en god ide, at bestille tid. Det er kun gratis, hvis der stadig
er garanti på telefonen, så husk kvitering.

Peter

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 24-07-01 08:37

On Mon, 23 Jul 2001 19:28:29 GMT, rongsted@dontspam.image.dk (Peter
Rongsted) wrote:

>Det kan være en god ide, at bestille tid. Det er kun gratis, hvis der stadig
>er garanti på telefonen, så husk kvitering.

Hehe det fandt jeg lige ud af. De kan gøre på maks 3 dage så det er
mere attraktivt end der hvor jeg oprindeligt købte den som skulle
bruge 10 dage på det samme.

Er det v5.02 der er den sidste nye firmware til en 6210. ?

Er der noget sted hvor man kan se hvad der er rettet i de repektive
firmware versioner.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 24-07-01 08:44

> Er det v5.02 der er den sidste nye firmware til en 6210. ?

Den sidste nye hedder v5.17

Med venlig hilsen
Jens Karstoft

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-07-01 10:35

Svend Tveskæg skrev:

>Er det v5.02 der er den sidste nye firmware til en 6210. ?

5.17 (01-06-01)

>Er der noget sted hvor man kan se hvad der er rettet i de repektive
>firmware versioner.

Desværre ikke rigtig. Jeg har dog oversigten indtil v. 5.02:
http://www.fergusons.dk/temp/mobil/6210.htm

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-07-01 20:11

[klip-klip]

> 5.17 (01-06-01)

Hej Lasse. Hvorfra ved du hvornår der kommer nye versioner? For jeg synes da
ikke Nokia's hjemmeside er særlig behjælpelige med sådanne ting...?

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-07-01 20:57

Daniel Alstrup skrev:

>Hej Lasse. Hvorfra ved du hvornår der kommer nye versioner?

Trylle-trylle :) Well, det er forskellige personer/sider jeg får disse
oplysninger fra - ikke altid får jeg dem, med af og til.

>For jeg synes da
>ikke Nokia's hjemmeside er særlig behjælpelige med sådanne ting...?

Korrekt, der kan man vist slet ikke læse om forskellige versioner -
ved ikke hvorfor.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-07-01 22:57

> 5.17 (01-06-01)

> Desværre ikke rigtig. Jeg har dog oversigten indtil v. 5.02:
> http://www.fergusons.dk/temp/mobil/6210.htm

Jeg kan så udtale mig af egen sure bitre erfaringer.
Med 5.02 der oplevede jeg telefon kunne slukke ganske spontant (gør det dog
stadigt fra tid til anden men ej nær i samme omfang) og at den 'gik ned' var
heller uhørt at der kunne ske op til 5-10gange på en dag hvor den blev ved
at gå ned , reboote , gå ned reboote indtil man tog batteriet af den.
Ved modtagelse af sms beskeder på ulige dage , weekender og andre hellig
dage gik den også spontat ned.

Efter at have fået 5.17 i så kører det bare (dog hvor den slukker engang i
mellem men jeg er ved at have indsnævnet det til at være en fejl med
samtidig med håndfri installation)

/Dennis

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 24-07-01 14:44

> Jeg ved ikke hvor hurtigt de kan gøre det - men i Nokia Concept
> Store mellem Hovedbanegården og Axeltorv (Scala), der gør de
> det gratis - det står med store bogstaver i ruderne.

Findes der noget tilsvarende andre steder i landet - f.eks. i Aalborg?
Yder de samme service på ethvert 'Nokia Service Center', eller skal
det være sådan en 'Concept Store'?

Mvh.
Erland

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-07-01 22:58

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> wrote in message

> Findes der noget tilsvarende andre steder i landet - f.eks. i Aalborg?
> Yder de samme service på ethvert 'Nokia Service Center', eller skal
> det være sådan en 'Concept Store'?

Jeg fik min opdateret ved et Service Center i Holstebro (hvorvidt det så var
enesteående med dem skal jeg så ikke kunne blive klog på...)

/Dennis

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 26-07-01 22:43

Hejsa.

> Hvor i KBH kan man få opgraderet firmwaren i sin 6210 fra dag til dag.

Hvis du bevæger dig til Lyngby Hovedgade, så ligger der en butik (EMTS) hvor
du kan få det gjort mens du venter. Du behøver ikke kvitering med da telefon
er under 1½ som er den periode der er garanti på den.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.