Gør gummigede fingeraftryhksfølsomme
Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 12:54

BRØN DBY
Mega-kup udførtes med gummiged og sådanne dyre køretøjer har ofte været
brugt til sådan storkriminalitet

De dyre køretøjer vil ikke blive meget ekstrafordyret af at de kun kan køres
af folk med visse fingeraftryk og hvem der kører registreres automatisk.

Pistoler kan gøres fingeraftryksfølsomme så de ikke kan bruges af
uautoriserede

Fra : mr

Dato : 10-08-08 13:18

> [...]
> automatisk.
>
> Pistoler kan gøres fingeraftryksfølsomme så de ikke kan bruges af

ja nemli ja!
Nu er der brugt gummigede eller rendegravere til kriminalitet tre gange på 2
år, så naturligvis skal der klikkes en fingeraftryksføler på de 15.000 der
findes i DK. 15.000 x 10.000 kr = 150.000.000. 150 millioner at betale af
erhvervslivet. Genialt Bo!
Det skal da osse sættes på biler og cykler og hoveddøren på alle lejligheder
og huse ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 13:25

"mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af erhvervslivet. Genialt Bo!
> Det skal da osse sættes på biler og cykler og hoveddøren på alle

Når fingeraftryksfølere er så masseproducerede som elekroniske fodlænker så
rund din 10000pris ned til 10 kr

Fra : mr

Dato : 10-08-08 13:36

> "mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> Når fingeraftryksfølere er så masseproducerede som elekroniske fodlænker
> så rund din 10000pris ned til 10 kr

10 kr? nemlig. Du køber så de første 10.000 stk?
Vær nu ikke så naiv at tro man kan lave en effektiv tyverisikring til 10 kr.
Har du hørt om arbejdsløn, montering?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 16:22

> 10 kr? nemlig. Du køber så de første 10.000 stk?
> Vær nu ikke så naiv at tro man kan lave en effektiv tyverisikring til 10
> kr. Har du hørt om arbejdsløn, montering?
10 kr for hardware

Fra : mr

Dato : 10-08-08 20:27

> "mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> 10 kr for hardware

pjat. Du mener at man kan sikre en gummiged for en tier. Klovn.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-08 21:41

"mr" <mr@_.dk> wrote in message

> pjat. Du mener at man kan sikre en gummiged for en tier. Klovn.

Det kan man også hvis det gøres rigtigt, men ingen systemer er så gode
at de ikke kan omgåes.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : mr

Dato : 11-08-08 18:54

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "mr" <mr@_.dk> wrote in message

> Det kan man også hvis det gøres rigtigt, men ingen systemer er så gode at
> de ikke kan omgåes.

Eksempel?

Fra : N_B_DK

Dato : 11-08-08 20:04

"mr" <mr@_.dk> wrote in message

> Eksempel?

Et relæ placeret rette sted gør at den ikke kan startes, men som jeg
skrev, alle systemer kan omgåes, men det var en løsning man nemt kunne
indbygge og ikke ville koste ret meget mere end en flad ti krone.

Fra : mr

Dato : 13-08-08 20:21

> [...]
> skrev, alle systemer kan omgåes, men det var en løsning man nemt kunne
> indbygge og ikke ville koste ret meget mere end en flad ti krone.

et relæ?
aha!
Enhver idiot kan stadig kortslutte startrelæet, eller direkte på starteren.
Har du set en gummiged tæt på?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 22:05

"mr" <mr@_.dk> wrote in message

> et relæ?
> aha!
> Enhver idiot kan stadig kortslutte startrelæet,
>eller direkte på
> starteren. Har du set en gummiged tæt på?

Tro mig jeg kunne sagtens lave en effektiv løsning for ganske få kr
(hvis den blev implenteret på mange enheder)

Fra : mr

Dato : 15-08-08 13:11

> "mr" <mr@_.dk> wrote in message

> Tro mig jeg kunne sagtens lave en effektiv løsning for ganske få kr (hvis
> den blev implenteret på mange enheder)
>
> --
Fortæl?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-08-08 13:19

"mr" <mr@_.dk> wrote in message

> Fortæl?

Kom med et eller andet form for køretøj, så skal vi se hvor hurtigt du
starter den efterfølgende ;)

Fra : mr

Dato : 17-08-08 11:51

> "mr" <mr@_.dk> wrote in message

> Kom med et eller andet form for køretøj, så skal vi se hvor hurtigt du
> starter den efterfølgende ;)
>
> --
aha, du vil altså ikke fortælle hvori genialiteten ligger. VEd du hvad du
taler om?

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 13:46

"mr" <mr@_.dk> wrote in message

> aha, du vil altså ikke fortælle hvori genialiteten ligger. VEd du
> hvad du taler om?

Det smarte i sådan en sikring forsvinder hvis alle ved hvordan den er
lavet, det burde du kunne have sagt dig selv, og ja jeg ved godt hvad
jeg taler om.

Fra : Martin

Dato : 15-08-08 07:16

On 10 Aug., 13:54, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> af folk med visse fingeraftryk og hvem der kører registreres automatisk..
>
> Pistoler kan gøres fingeraftryksfølsomme så de ikke kan bruges af
Fantastisk. Og hvis en skudsåret betjent vil låne sin ihjelskudte
makkers gøb, så er det bare ærherligt. Æh bæ buh.

Så alt i alt skidegod ide. Lad os lovgive os ud af og ind i alle
mulige mærkelige hændelser der tilfalder lille Danmark.
Nye love af 15/08-08
1. Rasmus P skal stenes
2. Dyrt entrpr materiel skal gøres fingeraftryksfølsomt
3. Lægen der mordbrændte en mor og et barn skal dømmes 1 gang til.
4. Spritbilistmordere skal fratages alle borgerlige rettigheder
5. Interne mord blandt borgere af anden etnisk herkomst undersøges af
ministeriet for særlige anliggender (nedlagt 1947, men hvad gør det)
6. I morgen tilbagekalder vi måske 1-5 men laver helt sikkert nogle
nye.

Staten og burokraterne får travlt. Meget travlt. Hvis det fortsætter
sådan vil der ikke være en ærlig privat arbejdsplads om får år. Al
magt til staten. DIXI