Få så lige .......
Fra : Malene P

Dato : 03-08-08 10:57

...... de overvågningsbiller lagt ud, så vi kan hjælpe med at finde de svin.
Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig offentliggøres,
så enhver ved, hvem svinene er.
http://ekstrabladet.dk/112/article1040024.ece

Malene P

Fra : Andreas Andersen

Dato : 03-08-08 11:01

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> svin.
> Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig offentliggøres,

Hvorfor skal enhver vide, hvem svinene er?

--
Andreas

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 11:22

Andreas Andersen <andreas2411@gmail.invalid> skrev:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com>
>wrote in message
>2.news.tele.dk...
>
>Hvorfor skal enhver vide, hvem svinene er?

Måske fordi Malene P udover at opfatte sig selv som en moderne
Jeanne d'Arc, også går rundt med en våd drøm at udøve lidt
selvtægt her og der?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-08 11:31

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal enhver vide, hvem svinene er?

I Danmark har vi som udgangspunkt fuld offentlighed om, hvem der bliver
tiltalt og dømt for dette og hint. Bl.a. for at beskytte tiltalte. Synes du,
vi skal ændre på dét?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 03-08-08 12:09

> [...]
>
> I Danmark har vi som udgangspunkt fuld offentlighed om, hvem der bliver
> tiltalt og dømt for dette og hint. Bl.a. for at beskytte tiltalte. Synes

Malenes indlæg havde undertoner (eller overtoner) af gabestok. Jeg ved godt
der skal være offentlighed i retssager, og det er da også fint, men ville
det faktisk være lovligt for en avis f.eks. at skrive: "Kaj Pedersen,
Fuglevej 69, 8000 Århus C, Tlf: 12345678 idømt 3 års fængsel for overfald
osv."? Jeg synes det ville være problematisk, og synes heller ikke man ser
det, men måske det bare er et spørgsmål om journalistisk etik?

--
Andreas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-08 14:34

> [...]
> 3 års fængsel for overfald osv."? Jeg synes det ville være
> problematisk, og synes heller ikke man ser det, men måske det bare er

Jeg synes, det er problematisk, hvis aviserne tilbageholder informationer,
der er væsentlige for befolkningen. I en tid, hvor vi oplever eksalerende,
etnisk kriminalitet, finder jeg og mange andre det f.eks. væsentligt, at
kriminelles etnicitet offentliggøres, når der skrives om deres domsfældelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malene P

Dato : 03-08-08 11:08

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvorfor skal enhver vide, hvem svinene er?

Fordi.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 14:29

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Andreas Andersen"
><andreas2411@gmail.invalid> skrev i
>en meddelelse
>01.news.tele.dk...

>offentliggøres,

>Fordi.

Imponerende. Du er ubegavet, Malene P.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-08 15:04

"Peter Bang (slet 0DHLF)" <peterbang@0DHLFprivat.dk> wrote in message
> Imponerende. Du er ubegavet, Malene P.

Skal du skrive noget, så skriv du blot, "vi er ubegavede" ingen grund
til at undlade at nævne dig selv.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 15:28

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>"Peter Bang (slet 0DHLF)"
> [...]
Fokusér du blot på dine egne elendigheder.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-08-08 11:06

Malene P skrev den 03-08-2008 11:57:
> [...]
> Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig offentliggøres,

hvor er din automatfunktion om udvisninger og religiøstilknytningsforhold?

[og ja, jeg har læst artiklen]

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 11:20

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]

Har du i din visdom forestillet dig, at det skulle være begavet,
at offentliggøre billeder af gud og hvermand fra 7 Eleven,
lørdag nat i Århus C????

Eller har du og dine begavede veninder så meget kløe i jeres små
fedtede fingre, at det ikke betyder så meget, om man får fat i
de rigtige?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-08 11:42

"Peter Bang (slet RJ1ZF)" <peterbang@RJ1ZFprivat.dk> wrote in message

> Eller har du og dine begavede veninder så meget kløe i jeres små
> fedtede fingre, at det ikke betyder så meget, om man får fat i
> de rigtige?

Du er ubegavet.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 11:49

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>"Peter Bang (slet RJ1ZF)" <peterbang@RJ1ZFprivat.dk> wrote in
message

>Du er ubegavet.

Nej. Og det ved du jo også godt.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-08 12:16

"Peter Bang (slet XV319)" <peterbang@XV319privat.dk> wrote in message

> Nej. Og det ved du jo også godt.

LOL den dag du skriver noget begavet vil jeg overveje om du måske
alligevel ikke er ubegavet, men den dag må jeg nok vente længe på.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 13:55

> [...]
måske
>alligevel ikke er ubegavet, men den dag må jeg nok vente længe

Novra

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-08 15:02

"Peter Bang (slet R7C5R)" <peterbang@R7C5Rprivat.dk> wrote in message

> Novra

Du har ikke ændret mit syn på dig med den der kommentar.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 15:30

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>"Peter Bang (slet R7C5R)" <peterbang@R7C5Rprivat.dk> wrote in
message

>Du har ikke ændret mit syn på dig med den der kommentar.

Hvorfor fortsætter du med at bilde dig selv ind, at dit syn på
ditten og datten har den mindste betydning for mig? Er det en
del af ordineret terapi?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-08 15:57

"Peter Bang (slet 8H0MC)" <peterbang@8H0MCprivat.dk> wrote in message
> Hvorfor fortsætter du med at bilde dig selv ind, at dit syn på
> ditten og datten har den mindste betydning for mig?

Du mærker godt det blødende hul i din fod ikke ? eller mener du kun det
er ok at du skriver at du mener at Malene P er ubegavet ?

Fra : Peter Bang

Dato : 03-08-08 17:34

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
> [...]

Nej. Berig mig endelig.

>eller mener du kun det
>er ok at du skriver at du mener at
>Malene P er ubegavet ?

Jeg skriver at Malene P er ubegavet, hvis jeg har lyst. Hvad du
skriver om hvadsomhelst er mig ligegyldigt. Jeg er ligeglad. Du
er mig ligegyldig.

Går det for stærkt?!?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 03-08-08 12:51

On Sun, 3 Aug 2008 11:57:25 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig offentliggøres,

overvågningsBILLER...???

Er det en ny art insekter...??? ))

Fra : Kert Rats

Dato : 03-08-08 12:57

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> overvågningsBILLER...???
>
> Er det en ny art insekter...??? ))

Det hedder altså "bedler"

Venligst

Kert Rats

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-08-08 14:58

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> overvågningsBILLER...???
>
> Er det en ny art insekter...??? ))

Her er en af Jean Baptist Emanuel Zorg's udsendte på jobbet.
http://img143.imageshack.us/img143/8610/5eroach0cq.jpg

Jan Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 15:00

"Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote in message

> Her er en af Jean Baptist Emanuel Zorg's udsendte på jobbet.
> http://img143.imageshack.us/img143/8610/5eroach0cq.jpg

LOL!

/Kim

Fra : Malene P

Dato : 04-08-08 17:41

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> overvågningsBILLER...???
>
> Er det en ny art insekter...??? ))

Hmm -ja, det gik vist lige lovligt stærkt med tastaturdribleriet. Meeeeeen
mon ikke det fleste fik fat i budskabet?

Malene P

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-08-08 18:51

On Mon, 4 Aug 2008 18:40:59 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>svin.
>offentliggøres,

>Hmm -ja, det gik vist lige lovligt stærkt med tastaturdribleriet. Meeeeeen
>mon ikke det fleste fik fat i budskabet?

Jo, men slå-fejlen var ret morsom...

Fra : JYH

Dato : 03-08-08 13:04

Malene P wrote:
> ..... de overvågningsbiller lagt ud,

- overvågningsBILLER???
Hvorfor skal de nu lægges ud, det er da dyrplageri
I øvrigt smart med de biller.
De kan selv flytte sig efter evt. gerningsmænd,
de kræver ikke strøm, de er billige i drift,
og man kan have dem med i en lomme
Nogen der ved, hvor lang tid en enkelt bille kan lagre?
Er der forskel på de enkelte billearters evner som overvågere?
(Har prøvet at Google)

Fra : ' @

Dato : 03-08-08 13:28

On Sun, 3 Aug 2008 14:03:33 +0200, "JYH" <jyh@jyh.jyh> wrote:

> - overvågningsBILLER???

biller fås i mange udgaver, her er en enkelt

http://media.digikey.com/photos/Atmel%20Photos/313-32-DIP.jpg

men hvad er forende og bagende på sådan en?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas M

Dato : 03-08-08 15:53

Malene P wrote:
> [...]
> svin. Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig
> offentliggøres, så enhver ved, hvem svinene er.

Hører vi snart de 3 bud du har, i den anden tråd du startede?

--
/ Thomas

Fra : ruwaldo

Dato : 04-08-08 14:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svin.
> Og når de er fundet og dømt, skal deres navne selvfølgelig offentliggøres,

Tjaa, mange havde jo nok tænkt at gerningsmændende nok ikke var hvide......
Men det var de...
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-13877270.html
Nogle grimme af slagsen.

ruwaldo

Fra : N_B_DK

Dato : 04-08-08 17:02

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> wrote in message
> Tjaa, mange havde jo nok tænkt at gerningsmændende nok ikke var
> hvide...... Men det var de...
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-13877270.html
> Nogle grimme af slagsen.

Enig de er sq ligeså fucked up, bare på den modsatte fløj, begge grupper
er som pest.