Vi blir hurtigt flere...
Fra : /Peter

Dato : 01-08-08 11:51

"Muslimske kvinder skal nu have hjælp, så de kan føde mere end to (2)
børn årligt, fremgår det af afon-posten.sse.

Svenskerne vil have staten til at betale indgreb, der med bla. kunstig
befrugtning,
så muslimske kvinder er sikret deres krav om at konen kan føde mindst 2
børn årligt,
enten som tvillinger eller ved forceret svangerskab, der efter de nyeste
metoder
(hyperemesis gravidarum), kan bringes ned til at vare 5-6 måneder eller
mindre.

De danske ministerier, Ministeriet for videnskab,
Beskæftigelsesministeriet
og Ministeriet for indvandrere, ser det som et kærkomment supplement til
kulturberigelsen, og
glæder sig til at tage emnet op i folketinget, hvor kun dansk Folkeparti
forventes at være imod."

Mon etniske danskere så skal betale selv?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-08-08 13:53

On Fri, 1 Aug 2008 12:51:09 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>forventes at være imod."
>

>Mon etniske danskere så skal betale selv?

Rap rap... Den er for tynd.... )

Fra : vvv

Dato : 01-08-08 17:42

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> forventes at være imod."
>

> Mon etniske danskere så skal betale selv?

Får du ståpik af at sidde og finde på sådan en gang ævl?

vv

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-08-08 17:46

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> Får du ståpik af at sidde og finde på sådan en gang ævl?

Sandsynligvis får han det - det sker jo for folk som ham der
kan få noget f...., at de bliver så indestængte at det må
sublimeres ud i andre aktiviteter som fx i grupper som disse -
vel at mærke med utrolig negative udladninger om de mennesker,
især kvinder, de ikke kan få.

Det er som ræven og rønnebærene - man afskyr det man alligevel
ikke kan få.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-08-08 17:47

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg skynder mig at rette mig selv - nedenstående skulle
naturligvis være:

Sandsynligvis får han det - det sker jo for folk som ham der
IKKE kan få noget f....,

Fra : /Peter

Dato : 01-08-08 18:45

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> være:
>>
> Sandsynligvis får han det - det sker jo for folk som ham der

Er det en gætteleg du har gang i ?

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-08 20:16

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Muslimske kvinder skal nu have hjælp, så de kan føde mere end to (2)
> børn årligt, fremgår det af afon-posten.sse.

Når man kommer med så tosset en påstand skal man nok have et direkte link
for ikke fremstå som ham med sølvpapirshatten.

Fra : /Peter

Dato : 01-08-08 20:30

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>>

> Når man kommer med så tosset en påstand skal man nok have et direkte
> link for ikke fremstå som ham med sølvpapirshatten.

Ved du at der også er en verden udenfor internettet ?
Og nej, den verden, har jeg ikke en link til.

Fra : vvv

Dato : 01-08-08 20:31

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du at der også er en verden udenfor internettet ?
> Og nej, den verden, har jeg ikke en link til.

Det er dog pudsigt at sådan en nyhed slet ikke har fundet vej til nettet! Og
du refererer til afon-posten.sse (!) men pludselig findes det kun i den
virkelige verden. Du er da vist for dum.
Er det agurketid for grimme nyheder om muslimer, siden du selv må finde på
dem?

vv

Fra : /Peter

Dato : 01-08-08 20:37

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Det er dog pudsigt at sådan en nyhed slet ikke har fundet vej til
> nettet!

>Og du refererer til afon-posten.sse

Du kan da bare læse afon-posten.sse

> Er det agurketid for grimme nyheder om muslimer, siden du selv må
> finde på dem?

Jeg synes da det er en god nyhed, hvorfor synes du dette er en "grim"
nyhed?

Grimme er der da nok hele tiden.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-08 20:51

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du at der også er en verden udenfor internettet ?
> Og nej, den verden, har jeg ikke en link til.

Du har vist læst avisens svar på Polimikken eller sådan noget eller måske
har du bare misforstået det udenlandske.