Så kan politiet slette besværlige vidners ~
Fra : C. Overgaard

Dato : 30-07-08 22:27

http://www.reason.com/blog/show/127597.htm
http://www.wsmv.com/news/16844880/detail.html#-

Der var en del polemik da det kom frem at politiet i Nashville har lov
til at give folk en sprøjte med et stof, som sikrer dem
hukommelsessvigt i tiden omkring deres arrestation.

Når jeg tænker på alle de historier, der efterfølgende er kommet frem
i forbindelse med de mange brande i vinterferien eller rydningen af
ungdomshuset, så skulle dansk politi måske overveje denne option, så
klagenævnet ikke skal behandle så mange sager.

Vi må se, hvornår at dette kommer til Danmark. Vi har udvidet med
peberspray. Taseren bruges af militærpolitiet. Fængselsvæsenet har
indført glasskærme og video-snak med fangerne ligger sikkert ikke
langt væk i fremtiden. Dette nye initiativ kunne være et fakta er i
landet om cirka 10 år.

Fremskridt eller ej?

Mvh
C.Overgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-07-08 07:54

On Wed, 30 Jul 2008 21:26:52 -0700 (PDT), "C. Overgaard"
<covergaard3650@gmail.com> wrote:

> [...]
>til at give folk en sprøjte med et stof, som sikrer dem
>hukommelsessvigt i tiden omkring deres arrestation.

Det kniber da vist lidt med dit engelske...

Stoffet sikrer IKKE hukommelsessvigt...

>Når jeg tænker på alle de historier, der efterfølgende er kommet frem
>i forbindelse med de mange brande i vinterferien eller rydningen af
>ungdomshuset, så skulle dansk politi måske overveje denne option,

Det er da ikke nødvendigt... De autonome klaphatte er jo rolige når de
sidder i futtog....

>så
>klagenævnet ikke skal behandle så mange sager.

Du digter videre på din løgnehistorie...

>Vi må se, hvornår at dette kommer til Danmark.

Det gør det næppe...

>Vi har udvidet med
>peberspray. Taseren bruges af militærpolitiet. Fængselsvæsenet har
>indført glasskærme og video-snak med fangerne ligger sikkert ikke
>langt væk i fremtiden.

Det ville da være en god ide...

>Dette nye initiativ kunne være et fakta er i
>landet om cirka 10 år.
>
>Fremskridt eller ej?

Øv dig lidt mere på dit engelske...