Camping i Kroatien
Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 23-07-01 10:07

Hej

er der nogen der kan anbefale gode campingpladser på Istrien. Der skulle
gerne være ordentlige sanitære forhold samt en badestrand. Du skal være
velkommen til at maile til mig på følgende mail adresse :
beib@fredericiakom.dk

Svar til gruppen vil naturligvis også blive glædelig modtaget.
På forhånd tak.

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-07-01 16:55

Hej Kasper

På denne rejsebeskrivelse finder du hvad du søger

http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/jump.cgi?ID=316

Kim

Fra : Ped

Dato : 23-07-01 19:06

Hej,

Jeg var en tur i Kroatien i juni, og var bl.a. på Istrien, hvor jeg dog kun
boede eet sted. Det var på Camping Valkanela, lige nord for den lille, meget
hyggelige fiskerby Vrsar. Pladsen har det du efterlyser, med bl.a. egen
lille badebugt, ret omfattende tilbud indenfor sportslige aktiviteter,
velassorteret marked, isboder, kiosk, vistnok 2 restauranter og levende
musik et par steder. De sanitære forhold er - som på de andre pladser jeg
boede på i Kroatien - af rigtig god standard. Der er pænt og velfungerende
sanitet, og rigelige mængder af varmt vand, der for det meste produceres af
solenergi. Og så skal man ikke stå og fedte med mønter for at få et varmt
bad. Men først og fremmest er der pinligt rent. Det virker som om hver
enkelt sanitetsbygning på campingpladserne har sin egen, fast tilknyttede
rengøringsdame, der er der fra om morgenen til hen under aften, og som går
og gør rent hele tiden. For en enlig motorcyklist med telt udenfor
højsæsonen kostede dette ca. 100 kr pr. dag, hvilket er det dobbelte af hvad
jeg betalte andre steder længere inde i landet, men vel alligevel ikke dyrt
set i forhold til hvad man kan risikere at komme af med på tilsvarende
pladser i Italien eller Frankrig.

Rigtig god tur!

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : René Jørgensen

Dato : 23-07-01 22:46

Jeg har været på denne campingplads 5-6 år. Den ligger centralt i forhold
til byen Vrsar, og der er gode faciliteter.

http://www.istra-1.com/porec/eng/cturist.html

Med lidt benarbejde er det muligt at få en plads helt ud til vandet, eller
en med flot havudsigt, så man kan sidde og spise morgenmad og kigge udover
havet.

Fra siden kan du også finde andre campingpladser.

Hilsen

René