Fredens religion stener lige 9 stks
Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 16:17

De er anklaget for utroskab og så skal de da stenes, det er logisk, det
gjorde man for 1500 år siden, så det gør man da også i dag, en morder og
voldtægtsforbryder sagde det var bedst.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1035167.ece

Fra : Thomas M

Dato : 20-07-08 16:39

Kim2000 wrote:
> [...]
> det gjorde man for 1500 år siden, så det gør man da også i dag, en
> morder og voldtægtsforbryder sagde det var bedst.

Hvorfor er det vigtigt for dig at poste det lort herinde? Man skulle tro, at
du havde nogle skoleopgaver du kunne rette i stedet, men siden der er
sommerferie, kan man jo ligeså godt poste lorte links i stedet.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 20-07-08 16:43

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det vigtigt for dig at poste det lort herinde? Man skulle
> tro, at du havde nogle skoleopgaver du kunne rette i stedet, men siden
> der er sommerferie, kan man jo ligeså godt poste lorte links i stedet.

Støder virkeligheden dinmoral?

Fra : Thomas M

Dato : 20-07-08 17:41

/Peter wrote:

> Støder virkeligheden dinmoral?

Jeg behøver ikke at blive mindet om virkeligheden i mellemøsten hele tiden.
Jeg - og hele den her skide gruppe - er sgu udemærket klar over
virkeligheden i mellemøsten, og middelalder mentaliteten dernede.

Det her er bare endnu en tråd, hvor folk kan sidde bag skærmen og give
hinanden ret i, at virkeligheden i mellemøsten er latterlig. Jeg VED godt at
virkeligheden i mellemøsten er ret latterlig.

Men det kommer måske som en overraskelse for de andre som følger med i denne
gruppe, at virkeligheden i mellemøsten er FUBAR?

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 17:41

> /Peter wrote:
>

> Men det kommer måske som en overraskelse for de andre som følger med i
> denne gruppe, at virkeligheden i mellemøsten er FUBAR?

??? Fubar???

Fra : Thomas M

Dato : 20-07-08 17:56

http://en.wikipedia.org/wiki/FUBAR

--
/ Thomas

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 19:22

Kim2000 wrote:
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> ??? Fubar???

Ja, den måtte jeg squ også lige slå op.
:)

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : /Peter

Dato : 20-07-08 18:03

--

_________
ElGaliNero

> [...]
> hinanden ret i, at virkeligheden i mellemøsten er latterlig. Jeg VED
> godt at virkeligheden i mellemøsten er ret latterlig.

Er en ikke ved at være det herhjemme også?

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-08 18:52

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Jeg behøver ikke at blive mindet om virkeligheden i mellemøsten hele
> tiden. Jeg - og hele den her skide gruppe - er sgu udemærket klar over
> virkeligheden i mellemøsten, og middelalder mentaliteten dernede.

Nej det er hele gruppen ikke, se de udgydelser tosse Wilstrup kommer
med, og du indser at der er "folk" der endnu ikke har indset det.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ivannof

Dato : 21-07-08 09:48

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men det kommer måske som en overraskelse for de andre som følger med i
> denne gruppe, at virkeligheden i mellemøsten er FUBAR?

Det er en kraftig tilkendegivelse at virkeligheden er FUBAR eller "Fucked
beyond repair" i Mellemøsten.
For det betyder at resourserne ikke skal bruges på at løse problemet, men
til at sørge for at det ikke smitter.

Hvis du siger at intet nytter i Mellemøsten fordi det er totalt håbløst, så
siger du i samme åndedrag, at det skal håndteres som en kræftknude og
helbredes på samme måde. Så udtaler du dig på en måde der er endnu mere
rabiat end de rabiate. Altså: Hvis det ikke skal strålebehandles, så skal
man sørge for at smitten ikke kan spredes.

Er det virkeligt det du mener! Og hvis det virkeligt er det du mener -
hvorfor mener du ikke det er det vigtigste problem i dansk politik?
Vigtigere end sygeplejelønninger og krumme agurker?

Eller også gider du ikke høre om det fordi underholdningsværdien er for
ringe?

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 20-07-08 17:55

On Sun, 20 Jul 2008 17:39:10 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Hvorfor er det vigtigt for dig at poste det lort herinde?

se det som en orientering, så man kan forholde sig til de regimer og
personer som befolker verden,

en sådan orientering er vigtig når man beslutter sig for politisk
ståsted

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : /Peter

Dato : 20-07-08 16:42

> [...]
> det gjorde man for 1500 år siden, så det gør man da også i dag, en
> morder og voldtægtsforbryder sagde det var bedst.

Det rager mig en skid hvad der foregår i iran, for min skyld kan de
stene hinanden allesammen.

Men det rager mig i høj grad at man med hastige skridt er ved at indføre
denne middelalderlige ideologi
i danmark og europa, endnu kun i mindre omfang, men det er vist kun et
spørgsmål om tid før henrettesler
er lørdagsunderholdning på de lokale torv, jag æresdrab har vi set,
omend ikke offentlige endnu,
og viljen til at føje sig de totalitære ideologier har vist sig at være
tilstede.

-hvem sagde landsbytosser?

Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 16:44

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke offentlige endnu,
> og viljen til at føje sig de totalitære ideologier har vist sig at være

Du fangede præcis hvorfor jeg bragte indlægget. Det uhyggelige er jo at der
rent faktisk er folk i Danmark, der til trods for sager som denne støtter op
omkring landet, mærkværdigvis er det mange gange flygtninge fra netop disse
lande og så selvfølgelig alle dem der vil være "ååååhhhh så tolerante".

Fra : /Peter

Dato : 20-07-08 16:50

> [...]
> denne støtter op omkring landet, mærkværdigvis er det mange gange
> flygtninge fra netop disse lande og så selvfølgelig alle dem der vil

Jeg fatter ikke at det er flygtninge, er de betalt for at "flygtet"
herop og sprede deres fucking ideologi?

Fra : vvv

Dato : 20-07-08 17:34

> [...]
> netop disse lande og så selvfølgelig alle dem der vil være "ååååhhhh så

Du følger vist ikke så godt med. Netop iranske flygtninge er oftes de bedst
integrerede, de bedst uddannede, de mest sekulære og de mindst religiøse.
Der er langt imellem iranske flygtninge der støtter den slags, eller render
rundt med slør for den slags skyld. Men den slags små detaljer påvirker dig
jo nok næppe.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 17:35

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> religiøse. Der er langt imellem iranske flygtninge der støtter den slags,
> eller render rundt med slør for den slags skyld. Men den slags små

Næh, men kan du komme med lidt doku på det, så kan jeg da ændre mening

Fra : vvv

Dato : 20-07-08 17:53

> Næh, men kan du komme med lidt doku på det, så kan jeg da ændre mening
Jeg var så naiv at tro at det var almenviden at iranerene er nogen af de
bedst integrerede, måske fordi de ikke er arabere? Doku kan jeg ikke lige
finde, men jeg er overbevist om at hvis man laver statistik på den slags vil
du finde lavere arbejdsløshed, lavere kriminialitet, og generel bedre
integration blandt iranerne end til de andre muslimer.
Det er også min egen erfaring da jeg selv boede almennyttigt i København, et
sted med rigtigt mange muslimer.
Araberne var nærmest umulige at bo sammen med, iranerne levede nærmest
vestligt og man opdagede dårligt de ikke var danske.

vv

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 21:01

vvv wrote:

> [...]
> Araberne var nærmest umulige at bo sammen med, iranerne levede nærmest
> vestligt og man opdagede dårligt de ikke var danske.

Og i USA har de den største gennemsnitsløn af alle muslimske indvandrere, -
dér har man ikke "overkriminalitet" men "over-ordentlig" høje lønninger.
Iranerne tjener gennemsnitligt 36% mere end en type amerikaner.

Og de ER ikke nær så religiøse som araberne, - eller så overfølsomme.

Måske de dårligste indvandrere i verden er palæstinenserne, men selv de
klarer sig svjh også udmærket i USA.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-07-08 22:51

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> indvandrere, - dér har man ikke "overkriminalitet" men "over-ordentlig"
> høje lønninger. Iranerne tjener gennemsnitligt 36% mere end en type

Tjoh, til forskel får vi så dem til Danmark, som ingen andre vil have.

En stor del af iranerne i USA (ca 1 mio faktisk) er jo ikke islamister,
men shahsympatisører, der flygtede da muslimen fik magten i Iran.

Fra : vvv

Dato : 21-07-08 06:40

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse newsidnVQv3JWsLh7VnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> En stor del af iranerne i USA (ca 1 mio faktisk) er jo ikke islamister,
> men shahsympatisører, der flygtede da muslimen fik magten i Iran.
Det er en stor del af iranerne i Danmark også

vv

Fra : @

Dato : 21-07-08 14:59

den oplysning er jo vigtig at få med

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 21-07-08 09:46

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Og de ER ikke nær så religiøse som araberne, - eller så overfølsomme.
>
> Måske de dårligste indvandrere i verden er palæstinenserne, men selv de

Vores fremmeste repræsentant for flygtede Iranere i DK er nok skuespilleren
og standup'erenFarshad Kholghi - absolut en anti-islamist.

På mit arbejde arbejder en anden Iransk flygtning. Sød fyr, kristen (nok
lidt for religiøs til min smag) Det var ham der gjorde mig opmærksom på at
de allerfleste mellemøstlige studerende her er fra Iran.

Ikke at jeg forstår hvorfor iranere skal være undtagelsen fra reglen, men
jeg må respektere at det er de altså. Måske er det fordi at det er det
eneste land hvor præsterne har overtaget styringen af landet, så at alle,
der ikke ser islam som den eneste mening med livet har måttet flygte. Vi har
altså fået iranere med et vestligt værdigrundlag!

Hilsen Ivan

Fra : vvv

Dato : 21-07-08 16:43

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der ikke ser islam som den eneste mening med livet har måttet flygte. Vi
> har altså fået iranere med et vestligt værdigrundlag!

Jeg er da glad for at det ikke kun er mig der har den opfattelse.

vv

Fra : @

Dato : 21-07-08 16:54

On Mon, 21 Jul 2008 17:43:28 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg er da glad for at det ikke kun er mig der har den opfattelse.
>
>vv

folk som ikke er syltet ind i muhamedanisme racisme og formørkelse er
der sjældent de store problemer med

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 16:58

Kim2000 wrote:

> [...]
> det gjorde man for 1500 år siden, så det gør man da også i dag, en
> morder og voldtægtsforbryder sagde det var bedst.

Arne kan sikkert forklare, at det intet har med islam at gøre. Det er jødisk
ret hævder han, og Profeten har aldrig brugt stening "fastslår" Arne, på
basis af ingen-viden.

Fatih Alev måtte ringe til Syrien for at høre om det var i overensstemmelse
med sharia at stene uskyldige kvinder, - Preben Wilhjelm spurgte, om han
virkelig var nødt til at ringe til Syrien, for at vide hvad han skulle
mene, - og Fatih Alev svarede: "Det er et spørgsmål om jura" - dvs ikke om
moral eller etik.

Men ovenstående kan Arne sikkert *også* bortforklare.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-07-08 17:18

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> De er anklaget for utroskab og så skal de da stenes, det er logisk, det
> gjorde man for 1500 år siden, så det gør man da også i dag, en morder og
> [...]

I Danmark er vi skam blevet mere moderne

http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx1.exe/120

Her bruges der kniv....

Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 17:31

meddelelse news:tdmdnY7QzJas-B7VnZ2dnUVZ8q2dnZ2d@giganews.com...

> I Danmark er vi skam blevet mere moderne
>
> http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx1.exe/120
>
> Her bruges der kniv....

Det tyder her mere på der er tale om en psykisk syg, der burde have været
indlagt forlængst. Det er næsten forventeligt når man på to årtier nedlægger
2/3 af de psykiatiske pladser.

Fra : vvv

Dato : 20-07-08 17:38

> [...]
> indlagt forlængst. Det er næsten forventeligt når man på to årtier
> nedlægger 2/3 af de psykiatiske pladser.

Dit klynk klinger lidt hult så længe du insisterer på at stemme på de mest
spareivrige.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 20-07-08 17:40

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Dit klynk klinger lidt hult så længe du insisterer på at stemme på de mest
> spareivrige.

Klynk???? Okay, der skal ikke meget til før du ser noget som klynk?

Beklageligvis blev der ligeledes skåret ned på disse områder under Nyrup (og
Schluter), fakta er jo desværre det at man spare på de mest udsatte og
sårbare grupper vel sikkert fordi de ikke kan forsvare sig. Og så har vi jo
slet ikke en opposition her i landet.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-07-08 17:47

> [...]

> indlagt forlængst. Det er næsten forventeligt når man på to årtier
> nedlægger 2/3 af de psykiatiske pladser.

Ja, det er en psykisk syg. Ligesom de er syge i hovedet i Iran og alle de
andre
steder samt personer, der dyrker islamismen.

Men hvorfor skal vi have den slags i vores land, Danmark?

Hvordan har den mand, kunne få importeret en kone hertil?

Fra : @

Dato : 20-07-08 17:58

On Sun, 20 Jul 2008 18:17:53 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

>I Danmark er vi skam blevet mere moderne
>
>Her bruges der kniv....

bliver "utro" kvinder dømt til døden for utroskab ved danske domstole?

og bliver de henrettet ved hjælp af en kniv?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-07-08 18:37

" @" <1.@invalid.net> wrote in message

> bliver "utro" kvinder dømt til døden for utroskab ved danske domstole?
>
> og bliver de henrettet ved hjælp af en kniv?

Bare mistanken er jo nok, her i lille Danmark:

http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720001/

http://ekstrabladet.dk/112/article1035083.ece

http://politiken.dk/indland/article541899.ece