Fanden hytter sine
Fra : @

Dato : 20-07-08 11:40

mærkeligt at der skal gå SÅ længe, inden man tager sig sammen,
mon det har at gøre med at forbryderen er muhamedaner, da serberne i
selvforsvar dræbte nogle få muhamedanske forbrydere var man ellers
ganske hurtigt ude med riven

http://jp.dk/udland/article1394304.ece

men bedre sent end aldrig
http://politiken.dk/udland/article539162.ece

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-07-08 11:46

On Sun, 20 Jul 2008 12:39:46 +0200, "@ " <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>mon det har at gøre med at forbryderen er muhamedaner, da serberne i
>selvforsvar dræbte nogle få muhamedanske forbrydere var man ellers

Mon ikke det har noget at gøre med afstand....

Balkan er trods alt en del af Europa, Sudan ligger langt borte i
Afrika....

<mlr>

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 12:14

@ wrote:
> [...]
> mon det har at gøre med at forbryderen er muhamedaner, da serberne i
> selvforsvar dræbte nogle få muhamedanske forbrydere var man ellers

Nogle få muslimer i selvforsvar ?

"I juli 1995 blev op mod 8000 muslimer myrdet af
bosnisk-serbiske tropper i den bosniske landsby
Srebrenica. Den værste massakre i Europa siden
anden verdenskrig.
Nu - otte år efter - åbnes et mindecenter."
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-234461.html

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : @

Dato : 20-07-08 12:19

On Sun, 20 Jul 2008 13:14:00 +0200, "Michael Weber"
<michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

>Nogle få muslimer i selvforsvar ?

ja

sammenlignet med antallet af dræbte i Dafur

så er der tale om ganske få

>"I juli 1995 blev op mod 8000 muslimer myrdet af
>bosnisk-serbiske tropper i den bosniske landsby
>Srebrenica. Den værste massakre i Europa siden
>anden verdenskrig.

det er jo en temmelig ensidig og partisk fremstilling af
begivenhederne

selvfølgelig bekæmper man sine fjender i en konflikt, og de der
startede de etniske udrensninger på Balkan var muhamedanerne som
begyndte at fordrive kristne og jøder,

mener du i ramme alvor at en regering blot skal lade den slags
passere?

at nogen tror på muhamedanernes løgne om begivenhederne på Balkan er
sørgeligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-07-08 12:34

" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

> at nogen tror på muhamedanernes løgne om begivenhederne på Balkan er
> sørgeligt

Serberne massakrerede mindst 7.000 drenge og mænd i Srebrenica lige for
øjnene af FN-tropperne, der havde garanteret, at de ville beskýtte enklaven.
Det er dokumenteret i hoved og røv, og "heltedåden" i øvrigt overværet af
hundredevis af vidner.

I krig gælder alle kneb, og jeg føler ingen trang til at fordømme serberne.
Jeg undres dog over, at du og andre ikke tør stå ved, hvad der rent faktisk
skete.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 20-07-08 12:54

On Sun, 20 Jul 2008 13:34:17 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Serberne massakrerede mindst 7.000 drenge og mænd i Srebrenica

og du undrer dig slet ikke over denne fremfærd, og hvad baggrunden for
den var?

>I krig gælder alle kneb, og jeg føler ingen trang til at fordømme serberne.
>Jeg undres dog over, at du og andre ikke tør stå ved, hvad der rent faktisk
>skete.

stå ved?

det er da ingen hemmelighed at Serbiens hær plus diverse militser m
bekæmpede de muhamedanske forbrydere i Kosovo

men det er sørgeligt at det siden er lykkedes den muhamedanske
propagandamaskine godt hjulpet af naive uvidende "velmenere" at
fremstille sagen som om det skulle være serberne der var forbryderne i
Balkankonflikten

det var der som så mange andre steder

hvor der er muhamedanere side om side med ordentlige folk
VIL der øfr eller siden blive alvorlige problemer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 13:38

@ wrote:

> ja
>

> sammenlignet med antallet af dræbte i Dafur
>

> så er der tale om ganske få

Og man kan sige at antallet i Darfur er få, sammenlignet
med nazi-tidens. Det giver bare ingen mening at sammenligne
antal på den måde.

FN-domstol: Srebrenica var folkedrab.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

Massakren i Srebrenica.
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Oevrige_temaer/2006/Folkedrab/Folkedrab/2006
0619165559.htm

> det er jo en temmelig ensidig og partisk fremstilling af
> begivenhederne

Nej, det er ikke partisk, men ganske faktuelt.
"Serbien har til gengæld forsvaret sig med, at krigen i
Bosnien var et internt opgør mellem landets etniske grupper."
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

Men ak...det forsvar holdt ikke.
FN-domstol: Srebrenica var folkedrab.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

Der er fundet ca. 5000 lig i diverse massegrave.
Det er ganske faktuelt.
"5000 af de 8000 dræbte er fundet Der er tidligere i år holdt to
massebegravelser i Potocari ved Srebrenica. Den ene blev den
11.juli - på otte-årsdagen for massakren. Her blev '282 begravet.
Godt 5000 af de 8000 ofre for Srebrenica-massakren
er hidtil blevet fundet, gravet frem og identificeret."
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-234461.html

Ligeledes er det ganske faktuelt at Massakren i Srebrenica
er anerkendt som folkedrab af en FN-domstol.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

Og nej, Serberne var ikke de eneste, der begik forbrydelser
mod andre.
"Men det var en kompleks krig, hvor alle begik forbrydelser
mod hinanden i en blanding af nationaliteter og religioner.
Betegnelser som bosniske serbere og muslimske bosniere
gjorde krigen uigennemskuelig."
> [...]

> begyndte at fordrive kristne og jøder,
>
> mener du i ramme alvor at en regering blot skal lade den slags

Jeg mener en regering må stå til ansvar for sine handlinger.
Og sørme om det ikke er sket....

"Serbien har til gengæld forsvaret sig med, at krigen i
Bosnien var et internt opgør mellem landets etniske grupper."
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

Men ak....Den Serbiske regering måtte stå till ansvar for
sine handlinger:
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/02/26/100628.htm

> at nogen tror på muhamedanernes løgne om begivenhederne på Balkan er
> sørgeligt

Hvad nogen tror er jeg ligeglad med. Jeg forholder mig til fakta.
F.eks. at der er udstedt arrest-ordre mod Sudans Præsident, således han
kan retsforfølges for krigsforbrydelser i Darfur-provinsen.
Altså gør ICC noget:
http://politiken.dk/udland/article539162.ece

Endda noget usædvanligt som at gå efter et Statsoverhoved :
"Det vil være første gang siden 2003, at domstolen
ønsker et siddende statsoverhoved udleveret."
http://politiken.dk/udland/article539162.ece

Og så husker vi lige på at....
" To forbrydere er stadig på fri fod. Generalerne Ratko Mladic
og Radislav Karadzic har siden krigens afslutning skjult sig
og er efterlyste for folkemord."
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Oevrige_temaer/2006/Folkedrab/Folkedrab/2006
0619165559.htm

Så man kunne jo vælge at sige at den Sudans Præsident har taget ved
lære af Ratko Mladic og Radislav Karadzic.

Og når du så skriver "men bedre sent end aldrig",
så giver det ingen mening idet...
"FN's Sikkerhedsråd anmodede i 2005 den internationale domstol om at
undersøge personer, der var mistænkt for at stå bag massakrer, mord,
voldtægter og plyndringer i Darfur."
http://politiken.dk/udland/article539162.ece

Og det gjorde de på baggrund af :
"FN nedsatte i efteråret 2004 en undersøgelseskommission,
der skulle undersøge overtrædelser af menneskerettighederne
og den humanitære folkeret i Darfur."
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Oevrige_temaer/2006/Folkedrab/Darfur/2006061
9152221.htm

Og Darfur-konflikten startede :
"Konflikten i Darfur-provinsen begyndte i februar 2003,
da en gruppe af sorte, afrikanske oprørere greb til våben.
Gruppen angreb myndigheder i Darfur i protest mod den
arabisk dominerede regerings undertrykkelse af etniske grupper."

Altså...1 år fra Darfur-konflikten startede til FN-reagerede,
kan næppe betegnes som langsom, når man tager
sagens kompleksitet i betragtning.

Fra : @

Dato : 20-07-08 13:45

On Sun, 20 Jul 2008 14:38:08 +0200, "Michael Weber"
<michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

>Jeg mener en regering må stå til ansvar for sine handlinger.
>Og sørme om det ikke er sket....

ja det gør du sikkert - ensidigt igen

hvorfor skal de muhamedanere som har fordrevet kristne og jøder ikke
også stilles til ansvar

det er nemlig IKKE sket

>Altså...1 år fra Darfur-konflikten startede til FN-reagerede,
>kan næppe betegnes som langsom, når man tager
>sagens kompleksitet i betragtning.

kompleksitet?

er det en nyt modeord til at sløre muhamedanernes etniske
udrensninger?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 14:08

@ wrote:

> ja det gør du sikkert - ensidigt igen

Ensidig ?
Jeg mener at en regering må stå til ansvar og sørme ikke om
både Sudans Præsident kommer til at stå til ansvar, ganske
som Generalerne Ratko Mladic og Radislav Karadzic kommer til
at stå til ansvar.

> hvorfor skal de muhamedanere som har fordrevet kristne og jøder ikke
> også stilles til ansvar
>

> det er nemlig IKKE sket

Du mener altså at ICTY ikke har gjort deres arbejde godt nok.
(International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia)
http://www.un.org/icty/
http://www.un.org/icty/glance-e/index.htm

Du kan jo kigge efter sager mod muslimer her:
http://www.un.org/icty/cases-e/index-e.htm

Mærkeligt at du mener at muslimer ikke er blevet stillet til ansvar,
når Jugoslavien Tribunalet netop går efter krigsforbrydelser begået
i Jugoslavien. Alle forbrydelser uanset hvem der har begået dem.
http://da.wikipedia.org/wiki/Det_internationale_tribunal_til_p%C3%A5d%C3%B8m
melse_af_krigsforbrydelser_i_det_tidligere_Jugoslavien

Man skal være rimelig mystisk oven i hovedet hvis man mener
at ICTY ikke går efter muslimer.
Men hey...konspirationsteorier er der jo nok af.

> kompleksitet?

Var dét det bedste du kunne komme op med ?
Jeg er ikke imponeret.

> er det en nyt modeord til at sløre muhamedanernes etniske
> udrensninger?

Var dét det bedste du kunne komme op med ?
Jeg er stadig ikke imponeret.

Fra : @

Dato : 20-07-08 14:37

On Sun, 20 Jul 2008 15:08:24 +0200, "Michael Weber"
> [...]

>http://www.un.org/icty/cases-e/index-e.htm
>
>Mærkeligt at du mener at muslimer ikke er blevet stillet til ansvar,

det er ikke en mening,

Albaniens regering er endnu ikke anklaget for dens meddelagtighed i
muhamedanernes forbrydelser i Kosovo, på trods af denne regerings
støtte til forbryderne

>Var dét det bedste du kunne komme op med ?

nå du kunne så ikke lige forklare hvilken kompleksitet der er i at
muhamedanere er på krigsstien med forfølgelser og etniske udrensninger
i Dafur

og hvorfor lederne i Saudi Arabien som financierer den muhamedanske
fremfærd mange steder i Afrika ikke bliver anklaget for meddelagtighed
i folkemord?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 14:46

@ wrote:

> det er ikke en mening,
>
> Albaniens regering er endnu ikke anklaget for dens meddelagtighed i
> muhamedanernes forbrydelser i Kosovo, på trods af denne regerings
> støtte til forbryderne

Hvem siger de skal anklages...udover dig ?

> nå du kunne så ikke lige forklare hvilken kompleksitet der er i at
> muhamedanere er på krigsstien med forfølgelser og etniske udrensninger
> i Dafur

Jo, Little Toddler...det kan jeg godt...
Konpleksiteten består i at det dels er svært at fastslå hvem der faktuelt
gav ordre
til dette og hint og at den slags formentlig ikke er nedfældet nogen stedet.
Dernæst er Darfur næppe, hvad man kan kalde et informationssamfund, så det
er vanskeligt at finde frem til alle ofre.

> og hvorfor lederne i Saudi Arabien som financierer den muhamedanske
> fremfærd mange steder i Afrika ikke bliver anklaget for meddelagtighed
> i folkemord?

Hvad har det med sagen at gøre ?
Og hvem siger ikke at Saudi Arabien bliver stillet til ansvar, hvis der
forelægger beviser
for at de harstøttet dette eller hint.

Du er ved at drukne @ og griber, ganske patetisk, efter halmstrå.

Fra : @

Dato : 20-07-08 14:58

On Sun, 20 Jul 2008 15:46:24 +0200, "Michael Weber"
<michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

>Hvem siger de skal anklages...udover dig ?

jeg konstaterer at de ikke er blevet anklaget

>Jo, Little Toddler...det kan jeg godt...
>Konpleksiteten består i at det dels er svært at fastslå hvem der faktuelt
>gav ordre

halmstrå

>til dette og hint og at den slags formentlig ikke er nedfældet nogen stedet.
>Dernæst er Darfur næppe, hvad man kan kalde et informationssamfund, så det
>er vanskeligt at finde frem til alle ofre.

ja og hvad så

der er rigeligt med ofre også selvom man skulle overse et par stykker
eller et par tusinde

det er ikke ALLE ofrene som skal findes, men de ansvarlige for
masakrene

>Hvad har det med sagen at gøre ?

det har at gøre med at muhamedanere ikke bliver anklaget for deres
forbrydelser eller medvirken til samme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 15:04

@ wrote:

> jeg konstaterer at de ikke er blevet anklaget

> halmstrå

Nix.

> ja og hvad så

Finde informationer er svært.

> der er rigeligt med ofre også selvom man skulle overse et par stykker
> eller et par tusinde

Men ICC skal finde så mange ofte som muligt for at bringe retfærdighed
til ofrenes pårørende.

> det er ikke ALLE ofrene som skal findes, men de ansvarlige for
> masakrene

Og de ansvarlige skal stilles til regnskab for så mange ofre ICC kan finde.

> det har at gøre med at muhamedanere ikke bliver anklaget for deres
> forbrydelser eller medvirken til samme

Du vil have at de bliver stillet til ansvar for deres forbrydelser, hvilket
er fint nok, men du må indse at for at det kan ske, skal der beviser på
bordet.
Yderligere har du tilsyneladende ikke tiltro til at ICC kan finde frem til
de
skyldige.

Men anyway...det er dig, der har problemet.

Fra : hanzen

Dato : 20-07-08 15:02

> [...]
>

> og hvorfor lederne i Saudi Arabien som financierer den muhamedanske
> fremfærd mange steder i Afrika ikke bliver anklaget for meddelagtighed

Du må forstå at den slags er meget, meget svært at fatte for velmenerne.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 20-07-08 15:11

On Sun, 20 Jul 2008 16:01:54 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du må forstå at den slags er meget, meget svært at fatte for velmenerne.

jeg er ikke klar over hvor lidt/meget de fatter,

men de er rørende enige om at enhver kritik af muhamedanere og
muhamedanisme er FYFY

danske politikere var også i trediverne stort set enige om at man
endelig ikke skulle kritisere(tirre) den rabiate galning der havde
taget magten i vort naboland,

gad vide om de virkelig tror det onde forsvinder blot man gør som de
tre aber

ser intet
hører intet

og frem for alt

siger intet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 15:24

@ wrote:

> jeg er ikke klar over hvor lidt/meget de fatter,

Siger en dreng, der ikke kan fremlægge nogen form for dokumentation for sine
påstande.
Siger en dreng, der mener at folk skal stilles til ansvar for deres
handlinger, men samtidig
har ufattelig svært ved at forstå at det kræver beviser.
Siger en dreng, der giver udtryk for at ICTY lader muslimer gå fri for
krigsforbrydelser.

nå, pyt...

Fra : @

Dato : 20-07-08 15:38

On Sun, 20 Jul 2008 16:24:06 +0200, "Michael Weber"
<michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

>Siger en dreng, der ikke kan fremlægge nogen form for dokumentation for sine
>påstande.

er Albaniens regering blevet anklaget?

er Saudi'erne blevet anklaget?

>har ufattelig svært ved at forstå at det kræver beviser.

og nogle har ufatteligt svært ved at forstå at hvis viljen til at føre
bevis mangler,

så bliver der heller ike ført bevis

engang var der vilje til at boykotte et land hvis styre man ikke brød
sig om,

regimer som er meget værre boykottes ikke nu

hvorfor ikke

eneste forskel er at de regimer der ikke boykottes er muhamedanske

at du ikke evner/vil se disse beviser vidner igen om dit enøjede syn
på tingene

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 20-07-08 15:46

@ wrote:

> er Albaniens regering blevet anklaget?
>
> er Saudi'erne blevet anklaget?

Er der beviser ?

> og nogle har ufatteligt svært ved at forstå at hvis viljen til at føre
> bevis mangler,

Og du mangler at bevise at nogen mangler viljen til at føre bevis.

> så bliver der heller ike ført bevis

Der kræves beviser for at kunne stille nogen til ansvar.

> engang var der vilje til at boykotte et land hvis styre man ikke brød
> sig om,
>
> regimer som er meget værre boykottes ikke nu
>
> hvorfor ikke

Det må du spørge dem, du mener der skal boykotte.

> eneste forskel er at de regimer der ikke boykottes er muhamedanske
>
> at du ikke evner/vil se disse beviser vidner igen om dit enøjede syn
> på tingene

Du har endnu ikke givet ét eneste faktuel oplysning om, hvorfor
du mener at Saudi Arabien og Albanien skal dømmes for noget som helst.
Hvis du har sådanne oplysninger, vil jeg opfordrer dig til at kontakte ICC: