En fremmed dyreven?
Fra : Malene P

Dato : 19-07-08 11:51

Næppe. Men det er dog kendetegnende for visse fremmede at holde kamphunde
for at få stillet deres egen blodtørst -og at lyve og snakke udenom for at
slippe for deres ansvar i stort set alle tilfælde. Men mon også dette er en
fremmed? Hvad tror i?

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 12:13

Malene P wrote:
> [...]
> snakke udenom for at slippe for deres ansvar i stort set alle
> tilfælde. Men mon også dette er en fremmed? Hvad tror i?

Luk nu røven med dit ævl.

Jeg ser ofte blege danske Brian typer med deres næsten lige så grimme danske
vedhæng, rende rundt med deres pitbull's og kamphunde. Primitive som de er,
de typer, går de og råber og skriger af hunden og hiver i snoren, når de
ikke synes dyret makker ret.

Ofte er det faktisk svært at se, hvem der er herren i det syge forhold.
Hunden ser ud til at styre det meget godt.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-08 12:32

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Luk nu røven med dit ævl.
>
> Jeg ser ofte blege danske Brian typer med deres næsten lige så grimme
> danske vedhæng,

Du lyder ret racistisk, noget du har taget på aftenskole ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Michael Weber

Dato : 19-07-08 13:00

Malene P wrote:
> [...]
> slippe for deres ansvar i stort set alle tilfælde. Men mon også dette er

Hvem er visse fremmede og hvad er deres kendetegn?

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 13:37

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er visse fremmede og hvad er deres kendetegn?

Kendetegn: At de ikke ønsker at være en del af samfundet og er stærkt
racistiske overfor hele det danske/vestlige samfund.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-07-08 13:47

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Kendetegn: At de ikke ønsker at være en del af samfundet og er stærkt
> racistiske overfor hele det danske/vestlige samfund.

Automekanikeren "Brian", der har en kamphund, vil ikke være en del af det
danske samfund og
er racistisk overfor hele det danske/vestlige samfund ?

Er det måske okay at automekanikeren "Brian", har en kamphund og bedriver
dyreplageri ?

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 13:48

> [...]
> er racistisk overfor hele det danske/vestlige samfund ?
>
> Er det måske okay at automekanikeren "Brian", har en kamphund og bedriver

Så er Brian også en tosse

Fra : Michael Weber

Dato : 19-07-08 13:54

Kim2000 wrote:

> Så er Brian også en tosse

Men det væsentlige er ikke kamphunde, vel ?
for så ville der ikke stå "de fremmede".
Man må da håbe for Malene P at hvis hun bliver overfaldet af en kamphund,
at ejeren så er en "Brian", for så gør det jo ikke noget.
Men er det "en fremmed", _så_ er det et problem for Malene P.

Fra : preben nielsen

Dato : 20-07-08 19:46

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Kendetegn: At de ikke ønsker at være en del af samfundet og er stærkt
> racistiske overfor hele det danske/vestlige samfund.

Det lyder da som dig.

-preben

Fra : Peter Heide

Dato : 19-07-08 17:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> slippe for deres ansvar i stort set alle tilfælde. Men mon også dette er

Jeg tror 90% af de båtnakker der render rundt med dér ultra-grimme hunde er
indfødte danskere. Syntes egentlig det er sjældent jeg ser "en fremmed" med
den slags savlende vedhæng.

Du er som sædvanlig fuld af lort Malene P !

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 20:09

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror 90% af de båtnakker der render rundt med dér ultra-grimme
> hunde er indfødte danskere.

Hvad du tror, og ikke ved, kan der skrives tommetykke bøger om.

> Syntes egentlig det er sjældent jeg ser
> "en fremmed" med den slags savlende vedhæng.

Nå. Når jeg ser den slags hunde, er der altid en muslim for enden af snoren.

> Du er som sædvanlig fuld af lort Malene P !

Det er du - som sædvanligt - også.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-07-08 21:44

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nå. Når jeg ser den slags hunde, er der altid en muslim for enden af
> snoren.
>
> -Jens B.

Er det når du ser naboen ud af vinduet ?

/Henning.

Fra : @

Dato : 19-07-08 23:26

On Sat, 19 Jul 2008 21:08:42 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad du tror, og ikke ved, kan der skrives tommetykke bøger om.

>Nå. Når jeg ser den slags hunde, er der altid en muslim for enden af snoren.

altså en snor med en rabiat galning i hver ende?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/