Idioten Søren Espersen
Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 08:58

Hørte i Radioavisen, at Søren Espersen syntes det var synd for de irakiske
tolke som - efter de var kommet til Danmark - ikke måtte have lov at få
deres forlovede med.

Som han sagde: "Vi kan jo ikke bare lave en særregel".

Hvilket parti er det der vil have særregler og lovændringer en masse, ligeså
snart noget går dem på?

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 09:01

Thomas M wrote:
> [...]
>
> Som han sagde: "Vi kan jo ikke bare lave en særregel".
>
> Hvilket parti er det der vil have særregler og lovændringer en masse,

De Radikale?

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 09:04

Knud Larsen wrote:

> De Radikale?

Det skulle sgu ikke undre mig at de osse gjorde det.

--
/ Thomas

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-07-08 10:54

Knud Larsen forklarede den 19-07-2008:

> De Radikale?

Og S, det er(var) nærmest deres varemærke.
Kai

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 09:16

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som han sagde: "Vi kan jo ikke bare lave en særregel".
>
> Hvilket parti er det der vil have særregler og lovændringer en masse,

Altså ikke DF kan vi høre, hvorfor synes du han er en idiot på grund af
_den_ besked??

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 09:27

Kim2000 wrote:

> Altså ikke DF kan vi høre, hvorfor synes du han er en idiot på grund
> af _den_ besked??

DF er ikke bleg for at ønske særregler og lovændringer en masse.

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 09:53

Thomas M wrote:

> DF er ikke bleg for at ønske særregler og lovændringer en masse.

Det er jo to vidt forskellig ting du nævner, - så vidt JEG ved, så er man
valgt til Folketinget for at være med til "lovændringer".

Hvem var det iøvrigt som lavede særregler for over 300 palæstinenesere, som
ikke havde noget asylgrundlag, og hvor nu over 40% er dømt for kriminalitet?

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 19-07-08 11:15

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Hørte i Radioavisen, at Søren Espersen syntes det var synd for de irakiske
> tolke som - efter de var kommet til Danmark - ikke måtte have lov at få
> deres forlovede med.

Ja, det er trist, at de ikke kan få naboer, pennevenner og husdyr med....

Er det ikke snart på tide, at vi stopper med den latterlige politik vi har i
Danmark?

I 1973 vedtog man et indvandringsstop. Det må være på tide, at vi stopper
festen nu.

Fra : Tveskaeg

Dato : 20-07-08 14:39

On Sat, 19 Jul 2008 09:58:02 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
>
>Som han sagde: "Vi kan jo ikke bare lave en særregel".
>
>Hvilket parti er det der vil have særregler og lovændringer en masse, ligeså

Hven lavede palæstinenser loven?