Josef Mengele
Fra : Peter Heide

Dato : 18-07-08 16:56

Er lige blevet færdig med at læse en biografi om Josef Mengele :
http://www.saxo.com/dk/item/anders-otte-stensager-nazilaegen-josef-mengele.aspx

Ganske udemærket bog der giver et lidt mere nuanceret billede af manden.
Begraver, eller sår stærkt tvivl om nogle af de handlinger han begik i
Auschwitz såsom at kaste levende babyer dirkete i ovenen og den slags
modbydeligheder. Bogen følger Mengele fra fødsel til død med nogle
afstikkere til de mange andre læger i Auschwitz eller andre KZ-lejre der er
fuld på højde med hvad Josef fortog sig af vanvittige eksperimenter.

Familen Mengele hjemme i tyskland sørgede for en lind strøm af penge til
Josef som fra 1950erne frem til sin død i 1979 modtog en anselig sum penge
til at at bestikke diverse mod at at sladre og give ham råd til et rimeligt
liv økonomisk.

Fuck en familie !! At holde hånden over sådan en skiderrik uanset om det er
en far , onkel eller whatnot. Især sønnen Rolf ( som idag har skiftet navn )
er en led hykler, som op igennem 60erne og 80erne stod frem som en mand
der tog kraftig afstand fra sin far og hans handlinger og samtidige holdte
sin kæft om hvor han opholdte sig og medvirkede til at holde svinet
økonomisk gående.

Mengele havde heldigvis et rigtig lorteliv med konstant angst for at blive
fanget,ensom med kraftige depressioner og to koner der skred fra ham.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-08 21:46

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> handlinger og samtidige holdte sin kæft om hvor han opholdte sig og
> medvirkede til at holde svinet økonomisk gående.

Ja, fuck for en familie. Tænk at holde hånden over en person bare fordi, det
er ens far. Det harmonerer tydeligvis ikke med din opfattelse af
familie-loyalitet.

Har du selv en familie? Altså udover personerne i det autonome miljø?

> Mengele havde heldigvis et rigtig lorteliv med konstant angst for at
> blive fanget,ensom med kraftige depressioner og to koner der skred
> fra ham.

Fedt. Når man selv har et lorteliv er der ikke noget bedre end at høre om
andre, der også har et lorteliv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 18-07-08 22:02

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Har du selv en familie? Altså udover personerne i det autonome miljø?

> Fedt. Når man selv har et lorteliv er der ikke noget bedre end at høre om

Blah. Du snakker med røven. Du hedder ikke Bruun for ingenting.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-07-08 10:39

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Blah. Du snakker med røven. Du hedder ikke Bruun for
> ingenting.

Derfor blev han også kaldt "lortebrun" bland venner

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-07-08 00:14

Jens Bruun wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, fuck for en familie. Tænk at holde hånden over en person bare
> fordi, det er ens far. Det harmonerer tydeligvis ikke med din
> opfattelse af familie-loyalitet.

Havde det været min egen far kunne jeg ikke hurtigt nok have fået ham
fængslet. Det Mengele gjorde er under ingen omstændigheder undskyldeligt,
familie eller ikke. At du overhovedet sætter spørgsmålstegn ved det,
fortæller mig, at du ikke hører til blandt den empatiske del af
menneskeheden.

--
Kurt Lund

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 08:38

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undskyldeligt, familie eller ikke. At du overhovedet sætter
> spørgsmålstegn ved det, fortæller mig, at du ikke hører til blandt

Korrekt. Du kan proppe din empati op, hvor solen aldrig skinner. Jeg hører
til den del af menneskeheden, der sætter loyalitet overfor min nærmeste
familie højst.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 08:47

> [...]
> til den del af menneskeheden, der sætter loyalitet overfor min nærmeste

Så i dine øjne er der _ingen_ forbrydelser der er slemme nok til at "stikke"
selv farmand?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-07-08 09:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Så i dine øjne er der _ingen_ forbrydelser der er slemme nok til at
> "stikke" selv farmand?

Nej, det kan man ikke hvis man har empati.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 10:19

> Så i dine øjne er der _ingen_ forbrydelser der er slemme nok til at
> "stikke" selv farmand?

Nogle af os kunne ikke drømme om at stikke den nærmeste familie.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 10:25

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle af os kunne ikke drømme om at stikke den nærmeste familie.

Så hverken mord, pædofili eller tilfangetagelse af sin datter i en kælder i
26 år kan retfærdiggøre at slå hånden af et nært familiemedlem...... Det
tror jeg ikke på du mener.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 10:29

> Så hverken mord, pædofili eller tilfangetagelse af sin datter i en
> kælder i 26 år kan retfærdiggøre at slå hånden af et nært
> familiemedlem...... Det tror jeg ikke på du mener.

Du kan tro lige nøjagtig dét, du har lyst til. Jeg har tydeligt skrevet,
hvad jeg mener.

Og så har jeg vist ikke beskæftiget mig med at "slå hånden af et nært
familiemedlem" - vel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 10:31

> [...]
> hvad jeg mener.
>
> Og så har jeg vist ikke beskæftiget mig med at "slå hånden af et nært

Så datteren der blev holdt i kælderen i 26 år skal altså ikke vidne mod sin
far? Hvis konen opdager sin mand vodltager småbørn skal heller ikke angive
ham, hvis du opdager et nært familiemedlem er seriemorder, så kunne du
heller ikke drømme om at anmelde ham, du lever bare helt fint mens han slår
20 mere ihjel. Helt ærligt, tror du selv på du er så amoralsk....

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 10:49

> Helt ærligt, tror
> du selv på du er så amoralsk....

Jeg tror ikke så meget. Det overlader jeg til de religiøse. Jeres såkaldte
"moral" tørrer jeg røv i. Det samme med jeres såkaldte "empati".

Mennesker, der kalder sig "moralske" og "empatiske", har tit meget travlt
med at dømme andres mangel på "moral" og for deres "menneskesyn". Jeg pisser
på den slags mennesker, ganske som den slags mennesker i virkeligheden
pisser på alle andre i deres evindelige forsøg på at stive et svagt ego af.

Og for lige at slå det fast med syvtommersøm, så selv Kim2000 nok forstår
det: INTET - absolut INTET - mine børn foretager sig, vil få mig til at
stikke dem til myndighederne. INTET - absolut INTET - mine børn foretager
sig, vil få mig til at vidne i mod dem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 10:51

> Korrekt. Du kan proppe din empati op, hvor solen aldrig skinner. Jeg hører
> til den del af menneskeheden, der sætter loyalitet overfor min nærmeste
> familie højst.

Thumbs up, herfra.

/Kim

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-07-08 11:03

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop
punktum dk> skrev i meddelelsen
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Thumbs up, herfra.

Æh, jeg anede ikke at hans mor stadig var i live som den
eneste blandt familien!

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 11:09

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Æh, jeg anede ikke at hans mor stadig var i live som den
> eneste blandt familien!

Du kan ikke engang finde ud af at kaste med mudder.

Hold du dig bare til at kalde mig "lortebrun". Det overstiger ikke dine
evner i nævneværdig grad.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-07-08 14:06

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Æh, jeg anede ikke at hans mor stadig var i live som den eneste blandt
> familien!

Ja ja ,
Skriv fornærmelser i sand og velgerninger i sten.

Du kommer efter det Wilstrup , men du må endelig sige til hvis du behøver
hjælp.

En ting er jo at stave til intellekt , nogte ganske andet at håndterer det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-07-08 14:56

Jens Bruun wrote:

> Korrekt. Du kan proppe din empati op, hvor solen aldrig skinner.

Med andre ord erklærer du dig selv for sociopat. Tankevækkende.

--
Kurt Lund

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 15:58

> Med andre ord erklærer du dig selv for sociopat.

Nej, det gør jeg ikke. Har du det meget svært med det skrevne sprog?

Om jeg er, skal jeg ikke kunne sige. Det kan man normalt ikke selv se. Og om
du synes, jeg er, rager mig sådan set en høstblomst.

> Tankevækkende.

Prøv at læse ovenstående ord højt for dig selv. Langsomt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-07-08 17:15

Jens Bruun wrote:
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det gør jeg ikke. Har du det meget svært med det skrevne sprog?

Nej, men det har du åbenbart.

> Om jeg er, skal jeg ikke kunne sige. Det kan man normalt ikke selv
> se. Og om du synes, jeg er, rager mig sådan set en høstblomst.

At det rager dig en høstblomst fortæller, at jeg har ret.
Et samfund med personer af din type som flertal ville hurtigt degenerere. Fy
for fanden.

--
Kurt Lund

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-08 17:21

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in message

> Et samfund med personer af din type som flertal ville hurtigt
> degenerere. Fy for fanden.

Og du mener et samfund hvor alle stikker alle, er meget bedre ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-07-08 18:21

N_B_DK wrote:
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in message

> Og du mener et samfund hvor alle stikker alle, er meget bedre ?

Det har jeg netop ikke sagt, din klaphat.
Læs hvad jeg skriver før du tér dig åndsvagt:

--
Kurt Lund

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 18:23

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in message

> Og du mener et samfund hvor alle stikker alle, er meget bedre ?

Hverken du eller Bruun skal prøve at bilde hverken jer selv eller os andre
ind at I vil holde hånden over et familiemedlem, hvis I tog ham/hende i vær
med at voldtage en 6-årig i jeres soveværelse (altså at I overrasker
vedkommende i færd med svineriet). Jeg vil gerne købe den med at hvis det er
et nært familiemedlem så skal beviserne være ikke kun sikre men fuldstændig
stensikre uden den mindste tvivl. Men lad os da håbe I aldrig finder ud af,
hvor I egentlig står.

Fra : J. Nielsen

Dato : 19-07-08 09:48

On Sat, 19 Jul 2008 01:14:15 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

> [...]
>familie eller ikke. At du overhovedet sætter spørgsmålstegn ved det,
>fortæller mig, at du ikke hører til blandt den empatiske del af

På usenet kan vi alle føre os frem som moralske fyrtårne. Hvor går din
grænse for, hvilke moralske dødssynder du vil se gennem fingre med hos
din nærmeste familie? Smugrygning på offentlige steder?

--

-JN-

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-07-08 15:01

J. Nielsen wrote:

> På usenet kan vi alle føre os frem som moralske fyrtårne. Hvor går din
> grænse for, hvilke moralske dødssynder du vil se gennem fingre med hos
> din nærmeste familie? Smugrygning på offentlige steder?

Spis lige brød til. Skulle smugrygning være en moralsk dødssynd?
Desuden er det ikke en diskussion der er nem. Hvad jeg vil se igennem fingre
med er afhængig af situationen. Er det så svært at forstå?

--
Kurt Lund

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-07-08 13:55

"Kurt Lund" skrev i en meddelelse

> [...]
> familie eller ikke. At du overhovedet sætter >spørgsmålstegn ved det,
> fortæller mig, at du ikke hører til blandt den empatiske >del af

Og at Heidemand savler over Stensager's såen stærk tvivl om nogle af de
handlinger Mengele begik i Auschwitz , så du så ikke lige !.
Men lige som Stensager begraver vi de værste uhyrligheder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-07-08 14:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Og at Heidemand savler over Stensager's såen stærk tvivl om nogle af de
> handlinger Mengele begik i Auschwitz , så du så ikke lige !.
> Men lige som Stensager begraver vi de værste uhyrligheder.

Mener du at Stensager er uvederhæftig?

Mvh
Martin

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-07-08 19:06

"Martin Larsen" skrev i en meddelelse

> Mener du at Stensager er uvederhæftig?

Nej det påstår jeg ikke , men der er skrevet en kilometer
bøger om de tyske konsentrationslejre under WWII.
De stærkeste "beviser" i de bøger er øjenvidner , men disse
øjenvidner har vidt divagerende opfattelse af det skete.
Man skal også tænke på at moderne undersøgelser og "historie skrivning"
bygger ofte på andre ældre undersøgelser og historikers ord.
Det må altså være meget meget svært definitivt at begrave en beskrivelse af
en "uhyrlighed" , hvis denne bygger på en
øjenvidne skildring.
Ingen ved vel med sikkerhed om Mengele ikke har kasten en baby levende
direkte i oven ,men vi ved et øjenvidne "påstår" han har gjort det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-07-08 19:48

> [...]
> Ingen ved vel med sikkerhed om Mengele ikke har kasten en baby levende
> direkte i oven ,men vi ved et øjenvidne "påstår" han har gjort det.

Vi ved også en masse om vidner til fx kriminalitet, at mange af dem er
overraskende upålidelige selvom de formelt har været øjenvidner.
Så man må altså sortere i vidnerne og forsøge at finde ud af hvem der
iagttager mest nøgternt.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 20:15

> [...]
> overraskende upålidelige selvom de formelt har været øjenvidner.
> Så man må altså sortere i vidnerne og forsøge at finde ud af hvem der

Det er rigtig nok, men når 8-10.000 mennesker siger nogenlunde det samme så
er der nok noget om det. Der var mere end rigeligt til at konstatere at han
var en satan (det fornemmer jeg nu heller ikke du er uenig i) Selvfølgelig
kan man så sige at hans udlægning af hans arbejde når han fortalte om det
sikkert var ganske anderledes, eller ganske simpelt at hans familie
ligeledes var fanatiske nazister og slet ikke så dem som mennesker, og
dermed var hans forsøg med mennesker ikke hverken bedre eller værre end en
forsker der bruger rotter, mus, kaniner eller aber til forsøg.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-07-08 20:30

> [...]
> mennesker, og dermed var hans forsøg med mennesker ikke hverken bedre
> eller værre end en forsker der bruger rotter, mus, kaniner eller aber til

Nu var det altså Stensagers objektivitet vi der taltes om.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-08 21:33

> [...]

Ovnens temperatur er 1200 grader og gør voksent lig til aske på ½ time, så
en baby får en barmhjertig hurtig død, hvis der havde været sandhed i
historien

Fra : Peter Heide

Dato : 19-07-08 21:39

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Ovnens temperatur er 1200 grader og gør voksent lig til aske på ½ time, så
> en baby får en barmhjertig hurtig død, hvis der havde været sandhed i
> historien

Hold kæft Bo.

DU ER SYG !!!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-08 23:16

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Hold kæft Bo.
>
> DU ER SYG !!!

Hvorfor er han det ? at du ikek bryder dig om det, betyder jo ikke det
ikke forholder sig sådan.

Fra : Peter

Dato : 19-07-08 15:24

> [...]
> familie eller ikke. At du overhovedet sætter spørgsmålstegn ved det,
> fortæller mig, at du ikke hører til blandt den empatiske del af

Jamen hvad så med de Israelske jagerpiloter der har dræbt utallige af deres
arabiske fjender skal deres børn stene farmand?? eller hvad med USA´s
soldater i Irak skal deres børn slå hånden af farmand. Når man elsker nogen
stiller man ikke spørgsmål ved dem. Mange børnemordere får besøg af familien
der som det mest naturlige i verden tror på farmands påstand om at han er
uskyldig. Forstår du menneskets psyke er således at vi tror på alle rygter
og beskyldninger om naboen, men hvis vore nærmeste bliver taget med 3-4 lig
i fryseren, så er det en sammensværgelse naturligvis.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 19-07-08 13:10

On 19 Jul., 11:29, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Du kan tro lige nøjagtig dét, du har lyst til. Jeg har tydeligt skrevet,
> hvad jeg mener.

Det ved du så nu. Det burde måske ikke overraske - det var også Jens
Bruun der sagde at Israel for ham gerne måtte smide a-bomber over ale
mulige lande, bare de var muslimske (uden noget 'formål').

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 20:14

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved du så nu. Det burde måske ikke overraske - det var også Jens
> Bruun der sagde at Israel for ham gerne måtte smide a-bomber over ale
> mulige lande, bare de var muslimske (uden noget 'formål').

Fnis.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 19-07-08 20:46

--
> -Jens B.

En Psykopat har talt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 20:49

"Peter" <veda@imail.dk> skrev i en meddelelse news:g5tg9j$j5g$1@aioe.org

> En Psykopat har talt.

Det hedder "En psykopat har talt". Stort begyndelsesbogstav i appellativer
blev afskaffet med retskrivningsreformen i 1948.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-07-08 21:33

"Peter" <veda@imail.dk> skrev i meddelelsen news:g5tg9j$j5g$1@aioe.org...

> --
>
> En Psykopat har talt.

Hvad med dig selv Peter ? Du er sgu´ en større nar end Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-08 02:54

> Hvad med dig selv Peter ? Du er sgu´ en større nar end Bruun
Man bliver hverken nar eller psykopat af at have meninger, som nogen er
uenig i. Det kræver asoiale HANDLINGER at noget kan kaldes psykiatrisk
karakerafvigelse.
Gå efter bold ej mand.

Fra : Peter

Dato : 20-07-08 14:05

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med dig selv Peter ? Du er sgu´ en større nar end Bruun
Nej men det er du Peter Heide og Christian/Bruun han er sindslidende som sit
forbillede Hitler.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 19-07-08 13:23

On 19 Jul., 21:14, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Fnis.

Dø.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-08 20:35

> Dø.

Ja. Det sker for os alle.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 22:09

> [...]
> der tog kraftig afstand fra sin far og hans handlinger og samtidige holdte
> sin kæft om hvor han opholdte sig og medvirkede til at holde svinet

De gjorde deres pligt intet mindre.

> Mengele havde heldigvis et rigtig lorteliv med konstant angst for at blive
> fanget,ensom med kraftige depressioner og to koner der skred fra ham.

Ja nu var hans liv bare ikke dårligere end at han forblev på fri fod resten
af livet.