Råolieprisen ?
Fra : frank

Dato : 18-07-08 08:17

Hej. Er der nogen som ved hvor jeg på nettet daglig kan se den aktuelle
råoliepris ??

v.h. Frank

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 08:21

"frank" <frankhan@mail.dk> wrote in message
> Hej. Er der nogen som ved hvor jeg på nettet daglig kan se den aktuelle
> råoliepris ??

www.bloomberg.com/energy

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : David Konrad

Dato : 18-07-08 08:57

Kim Frederiksen wrote:

> www.bloomberg.com/energy

Er det ikke snart vil jeg sige mere end veldokumenteret, at prisen på olie
har mere at gøre med tøndernes udformning, end værdíen af olie som så?

Til Kim Frederiksen : Det passer da ikke, at der ikke er olie nok. OPEC kan
skrue op og ned for produktionen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-08 08:44

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej. Er der nogen som ved hvor jeg på nettet daglig kan se den
> aktuelle råoliepris ??

Det kan du i nærværende gruppe, hvor Kim Frederiksen dagligt "underholder"
med den. Kim Frederiksen mener i sine febertåger, at dagsprisen på råolien
er ontopic i dk.politik.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 08:54

> Kim Frederiksen mener i sine febertåger, at dagsprisen på råolien er
> ontopic i dk.politik.

Peak Oil kræver masser af politik. Det er det vigtigste politiske emne du
kommer til at opleve.

/Kim