Sieg...hhmm...Hizbollah
Fra : Krumme

Dato : 16-07-08 22:40

http://www.berlingske.dk/article/20080716/verden/707160031/

Et billede siger mere end ord!

Krumme

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-08 10:55

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i meddelelsen
news:g5mqjv$fko$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.berlingske.dk/article/20080716/verden/707160031/
>
> Et billede siger mere end ord!

Ja, det synes jeg også - men jeg ville så gerne høre hvad der evt går gennem
hovedet af umiddelbare tanker hos en velmener, når han ser billedet.

Mvh
Martin

--
"Peace in our time"

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-07-08 18:55

On Thu, 17 Jul 2008 11:55:25 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
>>

> Ja, det synes jeg også - men jeg ville så gerne høre hvad der evt går gennem
> hovedet af umiddelbare tanker hos en velmener, når han ser billedet.

Umiddelbart vil jeg tro at det er et billede fra en video hvor han vinker
frem og tilbage.

Han burde dog aldrig være blevet løsladt.

Det andet billede i denne tråd anser jeg for at være manipuleret, de kan da
ikke være så dumme.

--
MVH
Bruno

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-08 20:24

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Umiddelbart vil jeg tro at det er et billede fra en video hvor han vinker
> frem og tilbage.

Ja, feeed idyl.

> Han burde dog aldrig være blevet løsladt.
>
> Det andet billede i denne tråd anser jeg for at være manipuleret, de kan
> da
> ikke være så dumme.

Gør du virkelig. Billedet stammer skam fra et pålideligt medium (var det
tysk?) under muhammedkrisen. Men det vil du sikkert nægte til din død.

Mvh
Martin

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-07-08 20:25

Bruno Christensen har bragt dette til os:

> Umiddelbart vil jeg tro at det er et billede fra en video hvor han vinker
> frem og tilbage.

Dem her, de vinker måske også?

http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/hizbullah_in_nazi_salute.jpg

Fra : @

Dato : 18-07-08 00:09

On Thu, 17 Jul 2008 21:24:47 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Bruno Christensen har bragt dette til os:

>Dem her, de vinker måske også?
>
>http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/hizbullah_in_nazi_salute.jpg

at nazister og koran-nazister ikke er væsens-forskellige er da almen
viden

http://www.shalomjerusalem.com/jerusalem/mufti.gif

http://www.think-israel.org/jan07pix/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/images/5-poster_jpg_jpg_jpg.jpg

http://doctorbulldog.files.wordpress.com/2007/11/mufti-inspecting-muslim-nazi-troops.jpg

http://www.faithfreedom.org/oped/naziislam.jpg

http://www.prophetofdoom.net/pics/Islamic_Clubs_Handschar_Muslim_Waffen_SS/Grand_Mufti_reviews_Waffen_SS_Handschar.jpg

http://steynian.files.wordpress.com/2008/05/4-husseini-nazi_jpg_jpg_jpg.jpg

http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%205.jpg

http://vwt.d2g.com:8081/Hizbollah%20nazi%202.JPG

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/images/new12_jpg.jpg

http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%207.jpg

http://www.themadpigeon.com/photos/uncategorized/2008/01/31/grandmuftiwaffenss.jpg

http://www.targetofopportunity.com/hezbollahsalute.jpg

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 17-07-08 20:31

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart vil jeg tro at det er et billede fra en video hvor han vinker
> frem og tilbage.

Her er hele flokke, der 'vinker frem og tilbage':

http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg

John

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 11:14

"Krumme" <kkolsen@email.dk> wrote in message
> http://www.berlingske.dk/article/20080716/verden/707160031/
>
> Et billede siger mere end ord!

Det kan tolkes forskelligt ... det kan det her ikke:

http://maquinazero.files.wordpress.com/2006/12/god-bless-hitler.jpg

/Kim

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-08 11:20

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i meddelelsen news:487f1b65$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "Krumme" <kkolsen@email.dk> wrote in message

> Det kan tolkes forskelligt ... det kan det her ikke:
>
> http://maquinazero.files.wordpress.com/2006/12/god-bless-hitler.jpg

Du skal nok også sige at de engelske ord god = gud og bless = velsigne.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 11:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Du skal nok også sige at de engelske ord god = gud og bless = velsigne.

Jeg gad nok vide hvordan de røde landsforrædere vil forholde sig til
ovennævnte billede.

/Kim

Fra : Peter

Dato : 17-07-08 11:44

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:487f1de7$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Jeg gad nok vide hvordan de røde landsforrædere vil forholde sig til
> ovennævnte billede.
>
> /Kim

De vil hårdnakket påstå det er et manipuleret billede.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-07-08 11:48

Kim Frederiksen har bragt dette til verden:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Jeg gad nok vide hvordan de røde landsforrædere vil forholde sig til
> ovennævnte billede.

Det finder du aldrig ud af, i deres verden eksistere det billede ikke.

Fra : @

Dato : 17-07-08 12:17

det vil de slet ikke

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter

Dato : 17-07-08 11:55

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/article/20080716/verden/707160031/
>
> Et billede siger mere end ord!
>
> Krumme

Ja vi åbnede også en stor flaske champagne da vi hørte det lykkelige budskab
om fangernes løsladelse.

Tilykke Hizbolla!!

Fra : Krumme

Dato : 17-07-08 14:24

">
> Ja vi åbnede også en stor flaske champagne da vi hørte det lykkelige
> budskab om fangernes løsladelse.
>
> Tilykke Hizbolla!!

Og hvad mener du så om den fede mand med skægget der er dømt for at have
slået en familie ihjel, datteren på 4 år knuste han kraniet på, ham der står
og heiler på billedet - hvad mener du om ham??

Dø Hizbollah!