"Total-trolleri" herinde?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-07-08 23:50

Hej, jeg skal bare lige - så'n hellere også for en go' social ordens
skyld? - lige melde ud at jeg den sidste uges tid har været ret travlt
beskæftiget med at bygge mig en ny computer med dertil beregnet
Vista-installation, hvilket åbenbart har resulteret i følgende:

1) Jeg kan desværre ikke se indlæg over en vis "alder", da "Yousee" (tidl.
"TDC Kabel TV/Webspeed")s server åbenbart ikke har plads nok til at hente
mere end relativt sølle 300 indlæg. (Det er jo det rene INGENTING, når man
ellers har flere - også gerne lidt ældre? - debatter, man ellers ønsker
FORTSAT at deltage i !?)

2) Jeg kan omvendt konstatere at der i mit lettere ufrivillige, midlertidige
fravær herindefra åbenbart er gået noget nær eksplosiv "troll-inflation" i
den, sådan blot og rent ud fra skribentnavne at bedømme?

(Herregud da, som gruppens sandsynligvis nok "værst notoriske
teologi-interesserede nørd" kan jeg da kun forundres fascineret over at een
eller anden kriseramt stodder herinde åbenbart ligefrem mener at være "Guds
Sendebud"??? ;-D)

Det kunne jo blive helt sjovt, om man f.eks. prøvede at IP-logge diverse
"skumle skribenter", for jeg mener umiddelbart at kunne se tydelige tegn på
at een eller flere personer under diverse aliaser for nyligt ganske
pludselig har fået ret så panisk travlt med at...æhm..."skabe stemning"
herinde?

(Jeg har mine egne småparanoide teser om dèn sag, men så skal I nok en uges
tid eller to tilbage...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-07-08 23:59

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> (Jeg har mine egne småparanoide teser om dèn sag, men så skal I nok en
> uges tid eller to tilbage...)
>
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Jeg skrev følgende sidste søndag:

http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/artikel/dk.politik/692919/

....Og jeg kan altså desværre ikke lade være med at have en vis "når katten
er ude..."-paranoia desangående...

---
Mvh
Anders Peter Johnsen

Fra : Guds udsending

Dato : 14-07-08 00:49

> [...]

>http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/artikel/dk.politik/692919/

>...Og jeg kan altså desværre ikke lade være med at have en vis "når katten

Du dirrer stadig efter den "bar fight" med den berømte og
højt priste kunster Søren Mosegaard?

Du har ingen ret til at føle dig stødt over mit pseudonym,
for det er min ret at tale om min tro, da vi i Danmark har
religionsfrihed, og min kristentro er ikke
homoseksualistisk, som din, men derimod fjendedræbende og
overlegen.

Og ja, jeg er en troll, og det vil jeg være indtil den dag,
jeg dør, men jeg mener hvert et ord, og du er en beskidt
løgner og bagvasker, hvis du ikke kan tilbagevise mine
argumenter i stedet for som en narrehat fremgøgle alt for
lange sætninger af bagvaskelse og løgn.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-07-08 08:57

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i meddelelsen

> Du dirrer stadig efter den "bar fight" med den berømte og
> højt priste kunster (navn slettet af APJ)?

Hmmm, det ser vist således desværre ud til at jeg rent faktisk har haft ret
i min kedelige antagelse...

Anders Peter Johnsen

Fra : David Konrad

Dato : 14-07-08 09:00

Anders Peter Johnsen wrote:
> "Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i meddelelsen

> Hmmm, det ser vist således desværre ud til at jeg rent faktisk har
> haft ret i min kedelige antagelse...

Mosegaard, Moselund, eller hvad denne fætter nu hed?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 14-07-08 10:48

On Mon, 14 Jul 2008 10:00:27 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Mosegaard, Moselund, eller hvad denne fætter nu hed?

MoseFUND...???

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-08 02:18

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> MoseFUND...???

Ja, i fjern fortid har han chikaneret Anders Peter Johnsen men han er ikke
aktiv å usenet og ret uinteressant for de fleste idag

Væsentlig i drivkræfterne til vor katastrofale flygtninge- og ulands-hjælp
er derimod empati = medfølelse som overlapper SKADEFRYD, som er indbegrebet
af ondskab og som jeg mener er godt belyst med disse vismandsord

" Medlidenhed er legal skadefryd".
Hans Lohberger

" Midt i medfølelsen føler vi et gran af bittersød og
ondskabsfuld vellyst ved at se andre lide. Montaigne, Michel de
(1533-1592)

" Latter er skadefryd men med god samvittighed. Nietzsche

" There is no spectacle more agreeable than watching an old friend fall
from a roof.Confucius

"At føle misundelse er menneskeligt, at hengive sig til skadefryd er
djævelsk. Arthur Schopenhauer

" Spinoza beskriver den skadefro medfølelse og udeltagende
ondskab . - hvordan grusomhed kobledes til festlighed i europæisk byliv.: "Det
gør godt at se på lidelse , men endnu bedre er at skabe lidelse- det er en
hård sætning, men en gammel, mægtig menneskelig hovedsætning. Nietzsche

" In few men is it part of nature to respect / a friend's
prosperity without begrudging him.
Aeschylus

r A person seldom falls sick, but the bystanders are animated
with a faint hope that he will die. Ralph Waldo
Emerson

A friend's ruin is relished by friends and foes alike. La
Rochefoucauld

Det gør hende så godt, når det gør hende ondt for andre.
oya

Men mon der gives mange ærlige, som tilstår, at det volder dem fornøjelse at
gøre ondt? at man ikke sjælden underholder sig - og underholder sig godt -
med i de mindste i tankerne at tilføje andre mennesker krænkelser og at
skyde den lille ondskabs spurvehagl efter dem? Nietzsche

Ingen er helt ulykkelig, når ens bedste ven dummer sig.
Groucho Marx

-Hver gang en ven får succes, dør der en lille smule inden
i mig. Gore Vidal

Most people enjoy the inferiority of their best friends.
Earl of Chesterfield

A friend's ruin is relished by friends and foes alike. La Rochefoucauld

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 07:05

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> INGENTING, når man ellers har flere - også gerne lidt ældre? -
> debatter, man ellers ønsker FORTSAT at deltage i !?)

Da Cybercity's news-server var nede i ugevis, gik jeg over på Astraweb og
købte for 10 dollar, 48 kr, download af vist 5 gigabyte, - det er nu nogle
måneder siden, og jeg har kun brugt en brøkdel af det købte.

Derudover får man uendelig mange flere newsgrupper, hvis man har lyst til at
kigge sig omkring dér.

"Headers" tæller ikke med i det man køber, dvs kun dem man kigger på tæller
på den mængde gigabytes man betaler for.

Værd at overveje måske.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-08 07:13

meddelelse news:487a8680$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej, jeg skal bare lige - så'n hellere også for en go' social ordens
> skyld?

Troll som du har i emnelinien er blevet et positivt ord om at afsløre
uvirkelighed i debat - læs

www.infoterror.com/internet_activism/why_troll/

Bl.a. roses trolle for ikke at gå efter overflade og at provokere
konstruktivt

Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-08 07:33

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:487a8680$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> [...]
> INGENTING, når man ellers har flere - også gerne lidt ældre? -
> debatter, man ellers ønsker FORTSAT at deltage i !?)

Fejl opsætning af din klient, de har en del flere indlæg end 300.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : @

Dato : 14-07-08 12:20

On Mon, 14 Jul 2008 08:32:33 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
>message news:487a8680$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>Fejl opsætning af din klient, de har en del flere indlæg end 300.

fejl klient

<<<<<
From: "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk>

<<<<<

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens G

Dato : 14-07-08 08:51

On Mon, 14 Jul 2008 00:49:37 +0200, "Anders Peter Johnsen"
> [...]

>ellers har flere - også gerne lidt ældre? - debatter, man ellers ønsker

Det kan jeg ikke forstå.
Jeg bruger også YouSee, og prøvede lige at hente indlæg fra dk.snak,
som jeg ikke har haft abonneret på. Jeg hentede over 1400 indlæg, hvor
det ældste var fra 23. april.

Kan dit newsprogram have en indstilling for hvor mange nye indlæg der
max må hentes?

Jeg bruger dtext.news.tele.dk

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-07-08 13:13

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det ældste var fra 23. april.
>
> Kan dit newsprogram have en indstilling for hvor mange nye indlæg der

Tak for feedbacken og de gode råd: Jeg har nu skiftet til samme
"dtext"-newsserver og indstillet Microsoft Mail til at hive 1000 brevhoveder
ned i stedet for 300, så det fungerer vist helt optimalt nu...

Anders Peter Johnsen