Stop racismen!
Fra : El Trabajador

Dato : 12-07-08 15:32

Fra http://www.siad.dk/

Stop Racismen!
Første gang jeg blev opmærksom på racisme var i starten af 60erne. Det var
en hændelse i sydstaterne i U.S.A., hvor en sort teenager havde forelsket
sig i en hvid pige. Den sorte fyr blev opsøgt af hætteklædte hvide mænd, som
smurte ham ind i tjære, rullede ham i fjer og satte ild til ham, han døde
under store pinsler. Selv om jeg kun var en lille knægt, gjorde episoden så
stort indtryk på mig, at den dukker op med mellemrum. Jeg var lykkelig for
at bo i et land, hvor der ikke var racisme, og hvor der heller aldrig ville
komme racisme, troede jeg. Men gennem snart en længere årrække har jeg set,
hvordan racismen mod etniske danskere stiger i styrke.

Forleden blev jeg kontaktet af en barndomskammerat, hans teenage søn læser
på RUC. Sønnen har forelsket sig i en sød muslimsk pige, som arbejder i et
supermarked i Roskilde, kærligheden er absolut gengældt, men i sidste uge
blev Mads (det hedder han ikke i virkeligheden) opsøgt kl. 10 om aftenen på
sit kollegieværelse af pigens 2 ældre brødre. Da Mads åbnede døren, brasede
brødrene ind, slog til ham og kaldte ham kartoffel, vantro svineæder etc.,
hvis ikke han holdt fingrene fra deres søster ville han, og de lavede en
bevægelse med håndfladen mod hans hals, en bevægelse som ikke var til at
tage fejl af. Mads ringede dybt rystet og grædende hjem til sine forældre,
som tog ud og hentede ham med det samme. Forældrene som er henholdsvis lærer
og sygeplejerske, har besluttet ikke at indgive anmeldelse af angst for
repressalier.

Racisme er ikke bare noget der foregik i sydstaterne i USA el. Sydafrika
mange år tilbage, nej det er i Danmark 2008!, senest nu også i
Gellerupparken hvor muslimer foretager etnisk udrensning af grønlændere. Jeg
kan ikke andet end blive bitter og vred på de politikere, journalister og
andre som har skabt dette vanvid, de burde stilles for en rigsret og
anklages for landsforræderi.

Fra : Anonym

Dato : 12-07-08 16:16

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
Forældrene som er henholdsvis lærer
> og sygeplejerske, har besluttet ikke at indgive anmeldelse af angst for
> repressalier.

For mig og se fortæller deres profession alt. De er måske halalhippier, som
formentligt har stemt på venstrefløjen i mange år. Ingen medlidenhed med
dem. Hvis fyren også stemmer venstreorienteret eller endda på cafe latte
partiet, håber jeg, han lærer noget rigtigt af historien. Hvis ikke,
fortjener han kun tørre tårer.
RUC studerende er ofte de værste uforbederlige halalkonformister. Så skal vi
gætte på, at fyren intet lærer af historien men vender tilbage til den gode
gamle Niels Ivar Larsen eller AHW gænge, så snart forskrækkelsen har lagt
sig.
Derudover er det også hul i hovedet at date en muslimsk kvinde,uden at
overveje familiens potentielle reaktion. Muslimske kvinder må ikke pleje
samkvem med vantro mænd - og slet ikke før ægteskabet. Så det er for så vidt
kun forståeligt i en islamisk optik, at brødrene handler som vogterne af
kvindens dyd.
Fyren burde have læst noget andet end Jørgen Bæk Simonsens islamapologetiske
pladder.

Fra : @

Dato : 12-07-08 16:20

On Sat, 12 Jul 2008 16:31:37 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>Fra http://www.siad.dk/
>
>Stop Racismen!

du kan godt spare dig

der findes desværre stadigvæk alt for mange "nyttige" idioter som ikke
mener den skal stoppes

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : hanzen

Dato : 12-07-08 19:46

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis ikke han holdt fingrene fra deres søster ville han, og de lavede en
> bevægelse med håndfladen mod hans hals, en bevægelse som ikke var til at

Det er da ikke racisme.
Når det er "dem" der udøver det kaldes det kultur.

--
hilzen
hanzen

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 07:21

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da ikke racisme.
> Når det er "dem" der udøver det kaldes det kultur.

Helt korrekt hedder vel: kultur-berigelse.

Så vi er hurtigt ved at blive en rigtig rig kulturnation -multikulturel,
eller 2-kulturelt hedder det vel, da det kun er dansk og muhame-dansk
kultur.