dualscreen
Fra : Peter T.

Dato : 23-07-01 06:12

Et spørgsmål mere, som måske er en lille smule offtopic...

Jeg arbejder med dualscreen, hvilket jo er rigtigt rart, da skrivebordet
bliver udvidet... Men kan man på en eller anden måde lave en genvej på
skrivebordet, som gør at man kan connecte/disconnecte det ene grafikkort
uden at man skal knokle sig vej ind igennem screensettings? Eller findes
der et simpelt program, der kan gøre det?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Rx

Dato : 23-07-01 07:03

Jeg har et Matrox G400 AGP og G450 PCI med 3x monitorer til og et TV.
Matrox's software understøtter den funktion du søger under ikonet i
taskbaren findes der noget der hedder desktop schemes, smart detalje..

Har du ikke Matrox kig her :http://www.realtimesoft.com/ultramon/

M.v.h.

Rx

Fra : Peter T.

Dato : 23-07-01 07:17

"Rx" <Rx@_ANTI_SPAM_it.dk> wrote in news:9jgen9$no7$1@sunsite.dk:

> Har du ikke Matrox kig her :http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Du er simpelthen en SKAT! Jeg har ledt efter sådan et program i 2 år! :D

Takker.

--
Mvh. Peter T.

Fra : --==JKADK==--

Dato : 23-07-01 11:56

"Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> wrote in message

> Du er simpelthen en SKAT! Jeg har ledt efter sådan et program i 2 år! :D
>
> Takker.
>
> --

Jeg kender Rx .. og prøver lige at forestille mig ham som en "skat" .. tjo

Hvorfor har ingen undret sig over at han har 3 skærme og et TV sat til sin
computer ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-07-01 13:28

"--==JKADK==--" <jkadk@hotmail.com> wrote in message
> Hvorfor har ingen undret sig over at han har 3 skærme og et TV sat til sin
> computer ?

Fordi det har alle nørder vel, ligesom vi da også har rum i hjemmet der er
dedikeret til afkølet server rum.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rx

Dato : 23-07-01 19:11

Kan man andet end elske den mand fremsynet nørd I LIKE IT!!

Tjaa jeg kender jo også JKA men sådan er han altid, men når det kommer til
stykket er han også en lille indeklemt nørd, han bruger bare lidt længere
på at erkende det..

Rx