Ny dør i CV
Fra : oz3bto

Dato : 03-09-08 10:58

Vi har et gammel lig der skal bruges til scooter race som pit vogn og i
forbindelse med det skal vi have lavet en dør i bagenden så vi kan
transpotere scootere i CVen

Men er det noget man bare gør eller kan en CV ikke tåle det ?

Der er tømre lærlinge imellem pit folket

Fra : Jens

Dato : 03-09-08 20:28

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> transpotere scootere i CVen
>
> Men er det noget man bare gør eller kan en CV ikke tåle det ?
>
> Der er tømre lærlinge imellem pit folket

Da du jo nok kan gå lidt på kompromis med den kunstneriske udførelse kan du
vel bare save hullet så stort som det skal være og så montere to lodrette
støtte-stænger i træ som du skruer på indersiden der hvor de tværgående
træ-stivere sidder. Der ud over skal der vel være en eller anden form for
"dørkarm" i alu eller træ - den vil jo også stive vognen af.

Om bunden i CV kan tåle scootere ved jeg ikke - der er jo en max tilladt
vægt som undervognen er godkendt til og den må du jo ikke overskride.

Hvis du vejer al det inventar du tager ud, kan du jo sjusse dig frem til
hvor mange scootere der kan være i den - du skal evt. forstærke gulvet med
en tynd douglassplade eller evt. noget alu-plade så støttebenene ikke
stikker igennem - gulvet i en CV er normalt en tynd krydsfinerplade limet
på noget isoleringsmateriale og så en tynd plade yderst.

Det ville jeg gøre hvis det var mig - men jeg har aldrig prøvet skal jeg
lige huske at oplyse - så jeg garantere ikke for resultatet

Mvh
Jens

Fra : oz3bto

Dato : 04-09-08 22:47

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det ville jeg gøre hvis det var mig - men jeg har aldrig prøvet skal jeg
> lige huske at oplyse - så jeg garantere ikke for resultatet

Udseenet er fuldstændig ligemeget.. Se den som en "festival" vogn

mht. vægten af scooterne burde der ikke blive problemer.. Der er 2 skyk af
ca(max) 60kg.. Alt unødig vægt er fjernet.. værktøj osv. kan ligge bag i
bilen (må laste 900kg)

Støttefod er der intet af .. står enten på pitstand (holder til baghjulet)
eller en mælkekasse

Lader til at vi bare skal skære et hul også tage den derfra

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-09-08 08:50

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> transpotere scootere i CVen
>
> Men er det noget man bare gør eller kan en CV ikke tåle det ?
>
> Der er tømre lærlinge imellem pit folket

Prøv at tage fat i døren og ryk til. Er campingvognen gammel nok, vælter du
karossen af ;)

--
Per

Fra : oz3bto

Dato : 04-09-08 22:51

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at tage fat i døren og ryk til. Er campingvognen gammel nok, vælter
> du karossen af ;)
>
> --
> Per
> Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Rødt Isabella 975 cm
> fortelt. Fjern fjern i mailadresse for at skrive direkte

Den er nysynet og i forbløffende god stand.. Har altid stået indendørs
opvarmet hal om vinteren og jævnligt vedligeholdt (Købt af familie så
historien på den er kendt)