Problem med at indsætte tekst i tabel
Fra : Steffen

Dato : 22-07-01 18:39

I en tekstfil har jeg 4 ord adskilt af tabulatorer. I FrontPage 2000 har jeg
lavet en tabel med 4 kolonner og adskillige rækker, hvor cellerne i række
nr. 3 er tomme. Jeg har prøvet at indsætte de 4 ord fra tekstfilen i række
nr. 3 i én arbejdsgang. Jeg markerer de 4 ord i tekstfilen, trykker på
Ctrl-C, markerer række nr. 3 i tabellen og trykker på Ctrl-V, hvorefter alle
4 ord desværre indsættes i celle 1, mens celle 2 til 4 forsvinder. I Word og
Excel kan det godt lade sig gøre. Den eneste måde, jeg kan gøre det på i
FrontPage 2000, er at indsætte ét ord ad gangen i en celle.
Hilsen
Steffen