ASUS AGP-V8200 GeForce3 Deluxe w./TV-Out/I~
Fra : Kenneth

Dato : 22-07-01 16:58

Er subj. pengene værd (4048 kr.) ???

Kenneth

Fra : --==JKADK==--

Dato : 22-07-01 17:23

"Kenneth" <gsafbghs@gfdag.dk> wrote in message
news:3b5af7b3$0$69640$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er subj. pengene værd (4048 kr.) ???
>
> Kenneth

Nej .. helt sikkert ikke .. intet grafikkort er 4000 ,- værd.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 22-07-01 17:32

"Kenneth" <gsafbghs@gfdag.dk> skrev i en meddelelse
> Er subj. pengene værd (4048 kr.) ???
>
> Kenneth
________________________

Næppe.
Ingen spil udnytter fuldt ud de funktioner
der er i kortet, så pengene er givet dårligt ud.

Nu vil de komme, spillene, vil du sige,
og ja, men til den tid er der sket meget,
bl.a. Nvidias eget chipsæt med bedre
kommunikation mellem grafik og bundkort osv...
Og prisen falder jævnligt.

MVH

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-07-01 19:33

Tja hvis du har mange penge :) så køb det dog, hvis du ikke har mange penge
så lad hver ... Og det er pengene værd er vel en smags sag ;) jeg synes det
i hvert fald ...

Fra : Rx

Dato : 22-07-01 20:58

Hmm hvad skal det bruges til ud over spil ?

Fra : Kenneth

Dato : 23-07-01 17:00

Jeg laver bla. 3D animationer.

Kenneth.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-07-01 11:02

Så køb en gammelt pro-kort i stedet, de er meget bedre til 3dmax og den
slags.

Du kan sagtens få en brugt kort til omkring 1000 kr., hvor de fra ny koster
7000 kr.

Jeg tænker her på fire gl 1

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-07-01 11:04

"Henrik Jensen" <Enrico@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slags.
>
> Du kan sagtens få en brugt kort til omkring 1000 kr., hvor de fra ny

Og selv om det er et gammelt kort, er det alligevel meget bedre end GF3 til
at håndtere 3dmax, maya og de andre tunge 3d-programmer