Printe fra ektra bladet.
Fra : Ukendt

Dato : 05-09-08 20:19

Jeg har abn. ved Ekstra Bladet. Når jeg prøver at printe ud derfra
(klikker deres printer ikon) bliver det ikke særlig godt. Når man har
klikket på print får man en miniature oversigt de sider der er
tilgængelige og man sætter et flueben ved den side man vil printe. Det
jeg printer ud ligner sådan set at jeg printer selve miniature billedet
ud - forstørret op i A4.. Man kan ikke læse hvad der står på siden og
billederne er meget pixeleret!

Jeg har talt med EB og de siger det fungere fint hos dem. Jeg er ikke
klar over om de kun har pcer. Når jeg printer andre ting ud herhjemme
har jeg ikke nogen problemer.

Nogen som har et bud på hvad der kan være galt?
--
And you run, and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again

Time - Pink Floyd

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-09-08 07:16

<Jesper> wrote:

> Nogen som har et bud på hvad der kan være galt?

Hvilken browser benytter du?

--
Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-08 08:10

On 2008-09-06 08:15:44 +0200, spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) said:

> Hvilken browser benytter du?

Safari. Jeg har også prøvet med Firefox - samme resultat.

Jeg fik lige svar i går fra dem igen. Der er en på EB der har en mac og
som printer ud med Safari - uden problemer. Jeg kan bare ikke forstå
det!