[Leopard] Drivere til Vista 64-bit
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-08-08 09:20

Ved I, om der på Leopard DVDen ligger Macbook-drivere til Vista
Home Premium 64-bit?

Jeg skal have købt en Vista-version til min bonussøns MacBook og
er meget i tvivl, om det skal være en 32- eller 64-bit. Personligt
vil jeg helst have en 64-bit, da den kører fint på min stationære,
men det ville være surt, hvis der ikke findes 64-bit-drivere til
det hardware, som sidder i Macbooken.

--
Hilsen
Mads

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-08-08 09:35

Thomas G. Madsen skrev:

> Ved I, om der på Leopard DVDen ligger Macbook-drivere til Vista
> Home Premium 64-bit?

Jeg burde have googlet lidt rundt først, for jeg har nu fundet:
<http://andersonshatch.wordpress.com/2008/04/13/macbook-pro-and-vista-64-bit/>
Dér er dog tale om en MacBook Pro. Spørgsmålet er, om dens drivere
også kan bruges på en MacBook?

--
Hilsen
Madsen