usenet udbydere?
Fra : LinaK

Dato : 07-09-08 22:00

Håber det er den rigtige gruppe - ellers tager jeg med et smil imod en
henvisning :)

Jeg sidder på et netværk uden usenet, og bruger p.t. Astraweb (men er
igang med at løbe skrigende bort).

Hvad andet er der derude af udbydere?
Og så helst de stabile, som samtidigt har et stort antal
nyhedsgrupper.

Lina

Fra : Ole C

Dato : 07-09-08 22:12

http://dotsrc.org/ - ganske gratis.

--
vh
Ole C

Fra : LinaK

Dato : 07-09-08 22:23

..

>http://dotsrc.org/ - ganske gratis.

Den ser umiddelbart ikke ud til at have ret mange grupper, eller tager
jeg fejl?
Jeg er mest interesseret i en del binære alt-grupper.

Lina

Fra : Sune

Dato : 07-09-08 22:29

On Sun, 07 Sep 2008 23:22:58 +0200, LinaK <noneofyourbeeswax@noway.com>
wrote:

>Den ser umiddelbart ikke ud til at have ret mange grupper, eller tager
>jeg fejl?

Du tager ikke fejl.

Ole greb bare chancen for senere at kunne skrive et follow-up der
indeholder ordene "binært flaff". (intern 'joke' for nørder)

>Jeg er mest interesseret i en del binære alt-grupper.

Giganews er de bedste og ikke de billigste.

Mvh
Sune

Fra : LinaK

Dato : 07-09-08 22:37

>Giganews er de bedste og ikke de billigste.

Lige nu giver jeg vist omkring 15 dollaser per måned hos astraweb..
men de er sådan lidt... ahem.. svære at komme i kontakt med, så jeg
vil ærligt talt gerne lægge mine grunker et sted med et lidt højere
serviceniveau, men gerne i samme prisklasse ca
Der er et par binære grupper som jeg meget nødig vil slippe.

Lina

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-09-08 17:25

LinaK wrote:
> [...]
> serviceniveau, men gerne i samme prisklasse ca
> Der er et par binære grupper som jeg meget nødig vil slippe.

Jeg har gennem de sidste 2-3 år brugt Newshosting og det kører simpelthen
forrygende. Jeg har vist ikke oplevet ét eneste nedbrud eller afbrydelse og
så har de også en europæisk forbindelse. De svarer ganske hurtigt på
spørgsmål pr. email. Prisen er 15 dollars om måneden og lidt billigere, hvis
du vælger kvartalsbetaling eller mere.

www.newshosting.com

Søren

Fra : LinaK

Dato : 01-10-08 17:47

On Mon, 15 Sep 2008 18:25:16 +0200, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>www.newshosting.com

Den bookmarker jeg lige - takker

Fra : Ole C

Dato : 07-09-08 23:52

Sune skrev blandt andet:

> Ole greb bare chancen for senere at kunne skrive et follow-up der
> indeholder ordene "binært flaff". (intern 'joke' for nørder)

Nej, da, men "et stort antal" er en temmelig upræcis størrelse - og Sunsite
lever da pænt op til kravet om stabilitet.
Interessen for binære grupper fremgik ikke af det oprindelige indlæg.

--
vh
Ole C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-09-08 22:38

LinaK <noneofyourbeeswax@noway.com> skrev :

>Jeg er mest interesseret i en del binære alt-grupper.

Så må du op med pengepungen.

http://newshosting.com

http://giganews.com

fx.
--
Kerim

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-09-08 23:00

LinaK wrote:

> [...]
> ærligt talt gerne lægge mine grunker et sted med et lidt højere
> serviceniveau, men gerne i samme prisklasse ca

Det er ikke mit indtryk med Astraweb (hvis du tænker på tilgængelighed?).
Jeg bruger deres "prepaid block" service. Faktisk bruger jeg "prepaid
block" hos Astraweb samt Usenet-news.net. At have to usenet udbydere
giver bedre completion, selvfølgelig forudsat at du har en klient der kan
håndtere primær og sekundær server.

--
Jesper Lund

Fra : LinaK

Dato : 01-10-08 17:46

On 07 Sep 2008 22:00:06 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Det er ikke mit indtryk med Astraweb (hvis du tænker på tilgængelighed?).

Ka godt være jeg er sær - men jeg kan nu godt lide at man kan komme i
kontakt med 'nogen', når jeg lægger penge et sted. Astraweb har på
intet tidspunkt kunne hitte ud af at gøre noget så simpelt - og jeg
har faktisk prøvet at afmelde mit abonnement hele TO gange - uden det
store resultat. Det er altså ikke hvad jeg kalder for hverken
tilgængelighed eller service - jeg kalder det bondefangeri!

Fra : Frank Damgaard

Dato : 07-09-08 23:45

LinaK skrev:
> [...]
> igang med at løbe skrigende bort).
>
> Hvad andet er der derude af udbydere?
> Og så helst de stabile, som samtidigt har et stort antal

Den 19. aug postede jeg en liste du kunne prøve,
nogle gratis andre betalings newsserver eller begge dele med restriktioner
på den "gratis del":

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.udbydere/msg/dcf2a52869342898

Fra : Mugge

Dato : 08-09-08 16:36

"LinaK" <noneofyourbeeswax@noway.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> igang med at løbe skrigende bort).
>
> Hvad andet er der derude af udbydere?
> Og så helst de stabile, som samtidigt har et stort antal

www.usenetserver.com $40 for 3 mdr.

Du kan købe en prøve på 3 dage til $3

Mogens

Fra : Rado

Dato : 09-09-08 07:54

On Sun, 07 Sep 2008 23:00:16 +0200, LinaK
<noneofyourbeeswax@noway.com> wrote:

>Hvad andet er der derude af udbydere?
>Og så helst de stabile, som samtidigt har et stort antal
>nyhedsgrupper.

http://forteinc.com/apn/index.php

30 dage/12 GB eller 3 dage/unlimited gratis prøvetid.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : LinaK

Dato : 01-10-08 17:51

On Sun, 07 Sep 2008 23:00:16 +0200, LinaK
<noneofyourbeeswax@noway.com> wrote:

Tak til alle de gode forslag.

Min forbindelse via Astraweb ryger jo nok snart... specielt da de ikke
har vist sig særligt samarbejdsvillige mht. opsigelse af abbonnement,
så vi er gået over til plan B, for at komme af med lortet (de er sgu
værre end Telia!)

Lina