Fullrate priser?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-09-08 23:52

Har lige fået et tilbud fra Fullrate på 2Mbit/512kbit til 169 kr. / md.

Jeg har i øjeblikket TDC, der kun kan levere 256kbit ned på samme adresse.

Hos TDC betaler jeg også for en basis?linie da vi ikke har fastnet på
stedet; er der nogen der ved om jeg fortsat skal betale for basislinien til
TDC hvis jeg skifter til Fullrate?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-09-08 00:02

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
>
> Hos TDC betaler jeg også for en basis?linie da vi ikke har fastnet på
> stedet; er der nogen der ved om jeg fortsat skal betale for basislinien til

Du skal ikke betale noget til TDC.

--
Niels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-08 00:04

Niels P Sønderskov skrev:

> Du skal ikke betale noget til TDC.

Tak!

Fra : Sune

Dato : 03-09-08 04:37

On Wed, 3 Sep 2008 00:52:01 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Har lige fået et tilbud fra Fullrate på 2Mbit/512kbit til 169 kr. / md.
>
>Jeg har i øjeblikket TDC, der kun kan levere 256kbit ned på samme adresse.

Hvis der er tale om at du har en dårlig linie eller langt fra centralen
skal du ikke være sikker på at Fullrate kan levere 2mbit hvis TDC ikke
kan.

Har du fået en eller anden form for garanti?

Mvh
Sune

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-09-08 06:27

On Wed, 03 Sep 2008 05:37:17 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
wrote:

> Har du fået en eller anden form for garanti?

Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
forbindelsen er.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Sune

Dato : 03-09-08 07:23

On Wed, 03 Sep 2008 07:26:38 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
>mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
>forbindelsen er.

Nej, det er det jeg mener.

Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
med 256.

Mvh
Sune

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-08 08:45

Sune skrev:

> Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
> med 256.

Har lige ringet til dem, og hvis de ikke kan levere 1-2Mbit kan jeg glemme
at få dem som ip'er, fik jeg at vide af pigen jeg snakkede med...

Fra : Sune

Dato : 03-09-08 10:53

On Wed, 3 Sep 2008 09:45:17 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Har lige ringet til dem, og hvis de ikke kan levere 1-2Mbit kan jeg glemme
>at få dem som ip'er, fik jeg at vide af pigen jeg snakkede med...

Du kan risikere at stå uden udbyder i en periode hvis Fullrate ikke kan
levere det de har lovet dig.

Held og lykke med eksperimentet.

Mvh
Sune

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-08 10:59

Sune skrev:

> Du kan risikere at stå uden udbyder i en periode hvis Fullrate ikke
> kan levere det de har lovet dig.

Okay

> Held og lykke med eksperimentet.

Tak

Nåede at maile til dem med samme spørgsmål inden jeg så deres telefonnummer,
så måske får jeg et andet svar dér!?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-09-08 11:37

On Wed, 03 Sep 2008 08:22:33 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
wrote:

> Nej, det er det jeg mener.
>
> Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender
> han igen med 256.

Tja, det er da en risiko. Når man bestiller ved Fullrate, forsøger de
i det mindste at *gætte* på, hvor meget båndbredde, de kan levere.
(Hos andre udbydere kan man bare bestille og håbe det bedste). Men som
sagt *garanterer* de naturligvis ingenting, for det kan man ikke med
kobber.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-08 17:32

Sune <april2007@tdcadslw.dk> wrote:

> Nej, det er det jeg mener.
>
> Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
> med 256.

Jeg er senest opgraderet fra 10 Mbit/s til 10+, som skulle kunne give op
til 20 Mbit/s.

Jeg har samtidig fået at vide at de har checket min forbindelse.
Kobberet er for dårligt, så jeg får stadig kun 10 Mbit/s ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk