Problem med en news gruppe?
Fra : Jubii

Dato : 05-09-08 14:07

Når jeg vil sende eller svare i news gruppen dk.videnskab.jura,
kommer der en fejl og intet sendes til gruppen.

"Windows Mail kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Hævd på
hund?', Konto: 'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol:
NNTP, Svar fra server: '441 437 Bad charset in header', Port:
119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9"

Nogen der ved hvad der kan gøres?
Så vidt jeg kan skønne er det en periodisk fejl, for på et
tidspunkt kan der sendes til gruppen.
Ingen af de andre grupper giver den fejl.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-08 14:33

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> Når jeg vil sende eller svare i news gruppen dk.videnskab.jura, kommer der
> en fejl og intet sendes til gruppen.

____

Prøv at opsige abonnementet og genoprette det igen.

Fra : Jubii

Dato : 05-09-08 15:03

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
>
> ____
>

> Prøv at opsige abonnementet og genoprette det igen.

Det hjalp ikke. Men ellers en god ide.
Jeg gik ud fra du mente kontoen news.tele.dk, for det var den jeg
slettede og genoprettede.
Havde prøvet at slette juragruppen og genabonere.

Fra : Max

Dato : 05-09-08 15:20

Hej Jubii

> [...]
> NNTP, Svar fra server: '441 437 Bad charset in header', Port:
> 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9"

Er det kun det ene indlæg det er galt med ?

Hvis det er tilfældet, så prøv at sætte tegnsæt til Vesteuropæisk (ISO)

--
Mvh Max

Fra : Jubii

Dato : 05-09-08 16:45

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen news:48c1400c$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej Jubii

> Er det kun det ene indlæg det er galt med ?
>
> Hvis det er tilfældet, så prøv at sætte tegnsæt til Vesteuropæisk (ISO)

Nogle steder i windows mail kan jeg sætte tegnsæt til det, men ikke alle steder(grå tekst i rude)
Nu er dk.forbruger også med i at nægte at sende svar/indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-08 18:09

Jubii wrote:

> Nogle steder i windows mail kan jeg sætte tegnsæt til det, men ikke
> alle steder(grå tekst i rude)
> Nu er dk.forbruger også med i at nægte at sende svar/indlæg.

Nu kender jeg ik windows mail, men i OE/indstillinger
er der under Send et punkt der hedder:
Send svar i samme format som den oprindelige
meddelelse

Har du den, så fjern fluebenet

Fra : Jubii

Dato : 05-09-08 19:39

<Just> skrev i meddelelsen news:48c12dd9$0$6073$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...

> Nu kender jeg ik windows mail, men i OE/indstillinger
> er der under Send et punkt der hedder:
> Send svar i samme format som den oprindelige
> meddelelse
>
> Har du den, så fjern fluebenet

Nej den er ikke sat.