Udskriv mail fra TB
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-08 11:10

Når jeg vil udskrive et brev fra Thunderbird kan jeg tilsyneladende ikke
undgå at få en ekstra side printet ud, jeg får alle oplysningerne om
brevets vandring fra afsender til mig med. Jeg har IKKE klikket på +
EMNE, men det er der alligevel.

Jeg anvender en halvgammel HP photosmart P1000 som jeg i andre
sammenhænge kan stille til "Udskriv det markerede", men den funktion er
"Grå" og virker ikke i TB.

Hvor skal man lede efter løsningen, i printeren eller TB ?

mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-08 11:44

Mr. Mox skrev:
> [...]
> undgå at få en ekstra side printet ud, jeg får alle oplysningerne om
> brevets vandring fra afsender til mig med. Jeg har IKKE klikket på +

Udvidelsen PrintingTools lader dig bestemme, hvad der skal
udskrives:
http://nic-nac-project.de/~kaosmos/printingtools-en.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 09:22

Kim Ludvigsen skrev:

> Udvidelsen PrintingTools lader dig bestemme, hvad der skal udskrives:
> http://nic-nac-project.de/~kaosmos/printingtools-en.html

Tak Kim. Jeg har hentet "udvidelsen" (?) og lagt den på skrivebordet.
"Åbnet" den i TB.

I både sideopsætning for Adressebog og "hovedsiden" (?) har jeg lavet
indstillingerne om så der står "BLANK" alle steder. Alligevel er der i
VisUdskrift en hel del med jeg ikke ønsker på et udskrift.
Hvad gør jeg forkert? Eller findes der ikke en funktion der kan klare
den, tror jeg, simple opgave at udskrive uden "Emne" ????

Tak for din hjælp

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-08 19:01

Mr. Mox skrev:

> I både sideopsætning for Adressebog og "hovedsiden" (?) har jeg lavet
> indstillingerne om så der står "BLANK" alle steder. Alligevel er der i
> VisUdskrift en hel del med jeg ikke ønsker på et udskrift.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig nærmere. Jeg har ikke
udvidelsen installeret af den simple grund, at jeg ikke har
en printer. Måske andre med udvidelsen kan hjælpe, ellers
kan du prøve i MozillaDanmarks forum.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 19:48

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg kan desværre ikke hjælpe dig nærmere. Jeg har ikke udvidelsen
> installeret af den simple grund, at jeg ikke har en printer. Måske andre
> med udvidelsen kan hjælpe, ellers kan du prøve i MozillaDanmarks forum.

Tak igen det vil jeg så prøve mvh mr. Mox