Arabiske&Somaliske medlemmer af DF?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-08 09:47

Arabiske&Somaliske medlemmer af DF?
Hvem skulle have troet det?

--
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.
Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller
meddele oplysninger eller tanker uden indblanding fra offentlig
myndighed "(Resten.sparet.hensyn til båndbredde)

Fra : /Peter

Dato : 06-07-08 10:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Arabiske&Somaliske medlemmer af DF?
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/04/232455.htm
> Hvem skulle have troet det?

Du ser ikke et problem i at dine racistiske åndsfæller stener folk ud af
deres boliger?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-08 14:49

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
>

> Du ser ikke et problem i at dine racistiske åndsfæller stener folk ud af deres
> boliger?

Pointen i mit indlæg var "at DF som regel altid er de voldelige"
Ikke at jeg ikke kan lide Grønlændere.

Hvilket du jo også udemærket "misforstod"

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 15:10

Peter Nicolaysen wrote:
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Pointen i mit indlæg var "at DF som regel altid er de voldelige"
> Ikke at jeg ikke kan lide Grønlændere.
>
> Hvilket du jo også udemærket "misforstod"

Har du fået DF på hjernen?

Fra : JBH

Dato : 06-07-08 15:17

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du fået DF på hjernen?

DF på HVAD ???

mvh
JBH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-08 15:40

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> DF på HVAD ???

Nogen af os(primært dem der ikke stemmer DF)
har en tænke mekanisme placeret øverst i kroppen!

/Pnic

Fra : JBH

Dato : 06-07-08 15:50

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nogen af os(primært dem der ikke stemmer DF)
> har en tænke mekanisme placeret øverst i kroppen!

For dit vedkommende er det da kun hvis en myg forvilder sig ind i dit
øre....

/JBH

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-07-08 15:59

On Sun, 6 Jul 2008 16:39:44 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Nogen af os(primært dem der ikke stemmer DF)
>har en tænke mekanisme placeret øverst i kroppen!

Bevis det.
--

-JN-