En højrøvet akademiker trækker i land.
Fra : Tveskaeg

Dato : 04-07-08 13:22

Det ser ud til at kræfter i Socialdemokratiet arbejder hårdt på at S
skal tabe det fjerde valg i træk. Lol

http://www.berlingske.dk/article/20080704/politik/807040350/

S-næstformand sluger egne ord om DF

Socialdemokraternes næstformand, Nick Hækkerup, beklager sin udtalelse
om, at Dansk Folkeparti ringeagter sorte.

Fredag den 4. juli 2008, 12:34

Socialdemokraternes næstformand, Nick Hækkerup, fortryder, at han har
anklaget Dansk Folkeparti for at ringeagte sorte mennesker.

Nick Hækkerup siger i dag til Berlingske Tidende, at Dansk Folkeparti,
"synes, at sorte mennesker skal ud af landet og ikke er lige så meget
værd som os".

Formanden for Dansk Folkeparti, Pia Kjærsgaard, krævede prompte, at
Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, satte
næstformanden på plads. Og nu trækker Nick Hækkerup selv i land.

- Det har ikke været min hensigt at fornærme hverken Dansk Folkeparti
eller Pia Kjærsgaard. Og det er ikke mig, der har sagt, at Dansk
Folkeparti er et antimuslimsk parti. Det er faktisk Dansk Folkepartis
gruppeformand, Kristian Thulesen Dahl, der har gjort sig til talsmand
for den udtalelse. Det kan godt være, at det gik lidt hurtigt, da jeg
udtalte mig, og det beklager jeg, siger Nick Hækkerup.

Ritzau: Så det er en undskyldning?

- Det er det, jeg har at sige.

/ritzau/

Fra : Malene P

Dato : 04-07-08 14:43

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Socialdemokraternes næstformand, Nick Hækkerup, beklager sin udtalelse
> om, at Dansk Folkeparti ringeagter sorte.

Mig bekendt har DF en til tider meget skeptisk holdning overfor muslimer,
men jeg erindrer ikke, at de nogensinde har nævnt noget om hudfarve. Mon
ikke Nick Hækkerup er snublet dobbelt i spinatbedet?

Malene P

Fra : Peter

Dato : 04-07-08 14:55

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> Det ser ud til at kræfter i Socialdemokratiet arbejder hårdt på at S
> skal tabe det fjerde valg i træk. Lol

Ja men ikke desto mindre så taler han sandt. At han undskylder er kun for
redde vælgere.

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-08 15:25

"Peter" <kl@is.ok> skrev i en meddelelse news:g4la3f$kc4$1@aioe.org...

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
>>

> Ja men ikke desto mindre så taler han sandt. At han undskylder er kun for
> redde vælgere.

Redde vælgere??? Han gør da næsten det værste han kan gøre, han angriber DF,
hvilket i og for sig giver god mening, da de slås om samme vælgere, bagefter
fremviser han så at han enten taler "overildet" og dermed ikke mener det,
eller at han lader sig banke på plads. Ingen af delene får partiet eller
hamselv til at fremstå godt.

Iøvrigt så udtaler DF sig ikke om hudfarve, men om religion, og her er det
klart for enhver at DF ønsker alle _kriminelle_ muslimer ud af landet, og
det kan man jo så undre sig over ikke alle er enige i, i hvert fald i
princippet, i praksis er det selvfølgelig straks mere svært.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-07-08 15:56

> "Peter" <kl@is.ok> skrev i en meddelelse news:g4la3f$kc4$1@aioe.org...
>>

> Iøvrigt så udtaler DF sig ikke om hudfarve, men om religion,
Ja i princippet, men i realiteten er DF EU klassifiseret som "Neoracisme".

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-08 15:58

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja i princippet, men i realiteten er DF EU klassifiseret som "Neoracisme".

Af dem, der ikke ville anerkende valget i Østrig, ikke kan blive enige om
hvor hovedkvarteret skal ligge, bruger tid på krumme agurker, ikke
accepterer det irske nej osv osv. Jeg er kold i røxxx hvad de mener.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-08 16:08

"Poul Nielsen" <pn@gi.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja i princippet, men i realiteten er DF EU klassifiseret som "Neoracisme".

Har du noget konkret om det?

Mvh
Martin

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 17:37

Kim2000 wrote:

> [...]
> "overildet" og dermed ikke mener det, eller at han lader sig banke på
> plads. Ingen af delene får partiet eller hamselv til at fremstå godt.

Lige netop.

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 17:35

Tveskaeg wrote:
> [...]
>
> Socialdemokraternes næstformand, Nick Hækkerup, beklager sin udtalelse
> om, at Dansk Folkeparti ringeagter sorte.

Dansk Folkeparti ringeagter da mennesker fra fremmede kulturer, fordi de
toneangivende medlemmer ringeagter fremmede kulturer. En stor del af Dansk
Folkepartis vælgergrundlag består endvidere helt sikkert af mennesker, der
ringeagter sorte, udover, naturligvis, at de ringeagter fremmede kulturer og
mennesker fra fremmede kulturer.

Hvad er der galt i at erkende dette?

Glistrup blev en stor helt, fordi han turde sige det højt. Det samme gælder
mennesker som søren Krarup, Jesper Langballe og Mogens Camre.

Og det gælder flere dusin eks-lokalledere og DFU'ere og DDF'ere - som er
blevet ekskluderet fra DF, ikke pga deres mening, men fordi deres mening har
været en belastning for partiets muligheder, for at blive stuerent.

Jeg synes det er kvalmt at man skjuler sin virkelige holdninger, for at
opfylde et politisk korrekt ideal.

Der er helt sikkert masser i Folketinget der er stemt ind for S, SF, V eller
K, som intet har til overs for f.eks islam, og islam praktiseres primært af
sorte - dvs enten arabere, negre eller pakistanere/afghanere/indonesere.

Kald dog en skovl for en skovl.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-08 20:26

David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:

> islam praktiseres primært af sorte - dvs enten arabere, negre eller
> pakistanere/afghanere/indonesere.

Bortset fra negre er ingen af de angivne nu 'sorte'. Arabere,
pakistanere og afghanere er endda 'europide', altså det man i gamle dage
kaldte 'den hvide race', mens indonesere er malajer, på grænsen til det
»de gamle« kaldte 'den gule race'.

I øvrigt er de hvide muslimer i Nordafrika typisk stærkt racistiske over
for deres sorte trosfæller ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 20:33

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> dage kaldte 'den hvide race', mens indonesere er malajer, på grænsen
> til det »de gamle« kaldte 'den gule race'.

Gud fader for en omgang bavl.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-08 20:44

David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Gud fader for en omgang bavl.

Du bryder dig altså ikke om de velkendte race-definitioner? Er
portugisere, spaniere og italienere også 'sorte' for dig? Var Augustin,
Hannibal og Kyros II den Store også 'sorte'?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 20:52

"Per Rønne" wrote:

> Du bryder dig altså ikke om de velkendte race-definitioner? Er
> portugisere, spaniere og italienere også 'sorte' for dig? Var
> Augustin, Hannibal og Kyros II den Store også 'sorte'?

Dit bavl er din udenomssniksnak.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-07-08 06:15

David Konrad <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Dit bavl er din udenomssniksnak.

Dit bavl er at du ser race, hvor vi andre ikke ser race.

Langt de fleste muslimske indvandrere vi har modtaget er hvide mennesker
som du og jeg. Forskellen er at de tilslutter sig et troslæresystem, der
ikke skelner mellem det verdslige og det religiøse. Og som i hele sin
oprindelse og tradition er ekstrem aggressiv.

Vi har også modtaget indvandrere og flygtninge andetsteds fra, som
eksempelvis Vietnam, som ikke er hvide men 'gule'. Her er ikke antydning
af problemer, og deres kriminalitet er mig bekendt /lavere/ end den er
for os etniske danskere.

Men som bekendt er det i Københavns Kommune nærmest fyringsgrund, hvis
man gør opmærksom på kultur og religion som årsagsforklaringer - hvis
den ansvarlige borgmester altså kommer fra Enhedslisten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-07-08 20:27

"David Konrad" skrev i en meddelelse

> Dansk Folkeparti ringeagter da mennesker fra fremmede >kulturer, fordi de
> toneangivende medlemmer ringeagter fremmede kulturer

Nu er det jo ikke helt det samme , at ringagte et mennesker
og så at ringagte en kultur !.
Det er heller ikke at ringagte at mene , at en kultur og dens mennesker er
bedst hjulpet i deres hjemland.
Det er heller ikke at ringagte et menneske, blot fordi man stiller
krav om en hvis grad af forståelse for den kultur man skal leve i som
flygtning eller indvandre.

Det at være "antimuslimsk" betyder at være modstander af
en religion , intet andet !.
Ganske vist en bestemt religion , men Islam er så sandelig også en religion
der adskiller sig markandt fra andre religioner.

Tænk på en ateist , han er reelt modstander af alle religioner ,
naturligvis sagt lidt firkantet .
Er han så også modstander af mennesket bag religionen ?

Den defamering der finder sted af DF i disse tider , fra begrebet
( opfundet til lejligheden ) "stueren" til "fremmedhader" o.s.v

Er da også politiske "virkemidler" , der skal man da ikke tro andet ! , 15 %
er da en reel politisk faktor .
Og som sådan er der da reel politisk ønske fra DF's modstander om at holde
defamerings gryden i kog.

>. En >stor del af Dansk Folkepartis vælgergrundlag består endvidere helt
>sikkert af >mennesker, der ringeagter sorte, udover, naturligvis, at de
>ringeagter >fremmede kulturer og mennesker fra fremmede kulturer.

En meget stor del af DF's vælgere er uudannede , de er alt fra
frabriksarbejder til "kassedamer" og rengøringshjælp o.s.v.
Disse mennesker bor i samme kvarterer som indvandrer !
De oplever uroen og kriminaliteten på første hånd , de oplever
( især de ældre) at føle sig fremmedegjort i et kvarter hvor de måske er
vokset op som børn , og som nu er nærmest "getto" for indvandre.

Mèn hvad bliver det næste , at det også er DF's skyld med de mange gettoer ,
nej det kan vi takke hele det politiske spektrum for.

> Hvad er der galt i at erkende dette?

At det er forkert ! , det er ikke den hele sandhed.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 20:51

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Nu er det jo ikke helt det samme , at ringagte et mennesker
> og så at ringagte en kultur !.

Korrekt. Men hos DF ser vi jo at det ene fører til det andet. Vi har f.eks
lige haft en debat om, at folk ikke må bære tørklæde i offentlige
stillinger. En helt urimelig debat efter min mening - det er jo ikke blot
kulturen man ikke bryder sig om, men også alle dem, der i DF's øjne
repræsenterer den.

Eller som Jesper Langballes : Folk i burka skal have forbud mod at køre bil.

> Det er heller ikke at ringagte at mene , at en kultur og dens
> mennesker er bedst hjulpet i deres hjemland.

Bestemt nej, men det er jo heller ikke det vi taler om. Vi taler om kræfter
i det danske samfund, som vil opdele folk efter en "rigtig" og en "dårlig"
kultur, og at dem, som tilhører den "dårlige" kultur, per definition er
undermennesker som ikke bør besidde rettigheder.

> Det er heller ikke at ringagte et menneske, blot fordi man stiller
> krav om en hvis grad af forståelse for den kultur man skal leve i som
> flygtning eller indvandre.

Nej, og her har du fat i det stuerene DF. Men mon det er den slags deres
vælgere har i tankerne? Jeg bor i Albertslund, hvor der er mange
indvandrere - jeg har hørt timevis, vil sige dagevis, på folk der svovler om
sorte, muslimer, indvandrere osv, og som stemmer på DF. DF er endda
blødsødent. Du kan tro der findes mange ægte racister, der stemmer på DF.

Og som jeg siger : Hvad så? Hvorfor ikke kalde en skovl for en skovl? Jeg
siger ikke det er slemt eller noget - jeg konstaterer blot, at sådan er det.

> Det at være "antimuslimsk" betyder at være modstander af
> en religion , intet andet !.

Næh, det betyder at være modtander af islam og muslimer.

> Ganske vist en bestemt religion , men Islam er så sandelig også en
> religion der adskiller sig markandt fra andre religioner.

Og hvad så? Det gør det hverken værre eller bedre. Jeg er bare ved at brække
mig over folk der ikke tør stå ved deres synspunkter i det offentlige rum.

Hvad er der forkert i at være racist? Det er måske én af de mest
grundlæggende menneskelige ur-følelser som er tilbage, og som eksisterer i
alle mennesker.

> Tænk på en ateist , han er reelt modstander af alle religioner ,
> naturligvis sagt lidt firkantet .
> Er han så også modstander af mennesket bag religionen ?

Nej, men hans meninger vil med sikkerhed blive misfortolket herfra og til
dommedag, i negativ retning. Se Helmuth Nyborg.

> Den defamering der finder sted af DF i disse tider , fra begrebet
> ( opfundet til lejligheden ) "stueren" til "fremmedhader" o.s.v

DF "defamerer" knageme sig selv, og dem der stemmer på DF bidrager aktivt -
f.eks her i gruppen. Men jeg "defamerer" altså DF, hvis jeg tager dem, som
forsvarer DF, og deres meninger, for gode varer?

Kan du ikke se, at det ikke holder helt?

> Er da også politiske "virkemidler" , der skal man da ikke tro andet !
> , 15 % er da en reel politisk faktor .
> Og som sådan er der da reel politisk ønske fra DF's modstander om at
> holde defamerings gryden i kog.

Helt rigtigt. Jeg har nu intet personligt ønske om at holde nogen gryde i
kog - jeg mener det slet og ret er en objektiv konstaterbar kendsgerning, og
så kan folk kravle ud af busken, eller sidde flæbende tilbage og føle sig
defameret.

Jeg har intet imod at sige, at jeg slet ikke bryder mig om islam og
muslimske indvandrere. Det er sandheden, og jeg tror det gælder henved 75%
af befolkningen, eller den ikke-muslimske del. Der er endda muslimske
indvandrere, der ikke bryder sig om indvandring fra muslimske lande - men
deres mening antages jo blot at være kuriøs, og de ender i Informations
eller Politikens spalter som aparte kransekagefigurer for en overordnet
politisk korrekthed.

> En meget stor del af DF's vælgere er uudannede , de er alt fra
> frabriksarbejder til "kassedamer" og rengøringshjælp o.s.v.

Ja, korrekt.

> Disse mennesker bor i samme kvarterer som indvandrer !

Netop.

> [...]

> gettoer , nej det kan vi takke hele det politiske spektrum for.

> At det er forkert ! , det er ikke den hele sandhed.

Jeg tror du skal læse mit oprindelige indlæg igen. Når man siger man ikke
kan se noget problem i det, så tolker du det som om, at man ser et
kæmpeproblem i det???

Jeg er slet ikke uenig i det du skriver. Det der er DIT problem, det er, at
du ikke vil erkende, at du og DF har noget imod "sorte", fordi du ligger
under for en slags pænheds-kodeks, eller noget politisk korrekt. Men op i
røven da med det. Erkend det som det er. Kald en skovl for en skovl.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-08 21:23

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ringeagter sorte, udover, naturligvis, at de ringeagter fremmede kulturer

Det har du det sikkert ualmindelig fint med. Men det er stadig forkert.

Mvh
Martin

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 21:41

Martin Larsen wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det har du det sikkert ualmindelig fint med. Men det er stadig
> forkert.

Det er kun forkert for folk som er enige, men ikke tør at tage springet og
erkende deres dybe antipati imod f.eks islam. For alle andre er det en
objektiv konstaterbar kendsgerning.

Og det er kun folk, som stemmer på Dansk Folkeparti der kan føle sig stødt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-08 23:58

> Det er kun forkert for folk som er enige, men ikke tør at tage springet og
> erkende deres dybe antipati imod f.eks islam. For alle andre er det en
> objektiv konstaterbar kendsgerning.

Det må nok objektivt kaldes subjektiv objektivitet.
Hvad der får nogle typer til at være sygeligt optaget af at finde tegn på
racisme hos andre, er jo ikke andet end en kompensatorisk renselsesceremoni.
Tag dig i vare for denne surdej - jf farisærerne, der aldrig finder det
upassende at slå sig for brystet.

> Og det er kun folk, som stemmer på Dansk Folkeparti der kan føle sig stødt

Er det da ikke dem der bliver udsat for uretmæssige anklager?

Mvh
Martin

Fra : David Konrad

Dato : 05-07-08 00:02

Martin Larsen wrote:

> [...]
> renselsesceremoni. Tag dig i vare for denne surdej - jf farisærerne,
> der aldrig finder det upassende at slå sig for brystet.

Du er altså ikke imod islam?

Well - nye toner, jeg skal huske det.

> Er det da ikke dem der bliver udsat for uretmæssige anklager?

Det kan da komme an på nogle prøver - er du villig til det?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-08 10:24

> Du er altså ikke imod islam?
>
> Well - nye toner, jeg skal huske det.

Mærkelig konklusion...

Jeg er imod masseimport af fascister.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 05-07-08 14:43

On Fri, 4 Jul 2008 18:34:46 +0200, "David Konrad" <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Dansk Folkeparti ringeagter da mennesker fra fremmede kulturer, fordi de
>toneangivende medlemmer ringeagter fremmede kulturer.

hvor har du set sådan ringeagt udtrykt?

> [...]
>ringeagter sorte, udover, naturligvis, at de ringeagter fremmede kulturer og

din fantasi fejler bestemt ikke noget

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 04-07-08 19:42

Kalder du det at trække i land???

som jeg læser det så siger han at det ikke var han mening at fornærme nogen,
og så genfrmesætter han faktisk sin udtalelse, og adspurgt om det er en
undskyldning så svarer han at det er det han har at sige.

eller lidt omskrevet og læst mellem linjerne: det var ikke han mening at
fornærme Pia og co, men sandheden er..... og hvis de bliver fornærmet over
det så er det deres problem.

LOL

Peter

Fra : Tveskaeg

Dato : 04-07-08 21:54

Det som Nick Hækkerup i virkligheden siger er at masseindvandringen
har været uden betydning for hans status.

Det er ikke hans job og hans løn der er under pres og det er ikke der
hvor han bor i nordsjælland at indvandrere har bosat sig i stor stil.

Kort sagt så har den førte udlændingepolitik været en gratis omgang
for Nick Hækkerup og hans familie og så han kan sagtens lange ud efter
dem der repræsenterer den del af befolkningen der har oplevet store
forandringer gennem de sidste 20 år.

En ægte højrøvet og bedrevidende akademiker der har sit på det tørre!

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-08 20:06

Tveskaeg skrev den 04-07-2008 14:22:

> Formanden for Dansk Folkeparti, Pia Kjærsgaard, krævede prompte, at
> Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, satte
> næstformanden på plads....

Og det var så ytringsfrihed a la Pia Kjærsgaard.

Ynkelig hyklerinde (m/k)....

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 07:59

Carsten Riis wrote:

> Og det var så ytringsfrihed a la Pia Kjærsgaard.
>

> Ynkelig hyklerinde (m/k)....

Sikke noget sludder at komme med, det har intet med "ytringsfrihed" at gøre.
Det er ganske almindelig politik, - og hun forlanger jo ikke at manden skal
i fængsel eller dræbes, hvis det er sådanne ting du virkelig tænker på.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-08 11:26

Knud Larsen skrev den 06-07-2008 08:58:

> Sikke noget sludder at komme med, det har intet med "ytringsfrihed" at gøre.
> Det er ganske almindelig politik,

er det almindelig politik, at blande sig i hvad personer som har et
tilknytningsforhold til et andet parti har at sige og hvad partiets
formand bør gøre hhv. ikke gøre?

> - og hun forlanger jo ikke at manden skal
> i fængsel eller dræbes, hvis det er sådanne ting du virkelig tænker på.

hvem snakker fængsel eller drab? Jeg taler bare om ytringsfrihed a
la Pia Kjærsgaard.

At du så kan få det til drab eller fængsel.....er et så mon ikke en af
dine mere eller mindre saftige fantasier om socialdemokrater som får
lidt udløb?
Og siger det så ikke mere om dine skriblerier end om mine?

Som sagt: welcome to the freedom of speech a la Pia Kjærsgaard, Yikes.

Det er virkelig flot ytringsfrihed af hende, at hun kan få sig selv til
at kræve hvad andre partier bør gøre ved deres medlemmer. virkelig
flot, not!

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 11:46

Carsten Riis wrote:

> er det almindelig politik, at blande sig i hvad personer som har et
> tilknytningsforhold til et andet parti har at sige og hvad partiets
> formand bør gøre hhv. ikke gøre?

Ja!

> Det er virkelig flot ytringsfrihed af hende, at hun kan få sig selv
> til at kræve hvad andre partier bør gøre ved deres medlemmer. virkelig
> flot, not!

Helt almindeligt inden for politik.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-08 12:19

Knud Larsen skrev den 06-07-2008 12:46:

> Helt almindeligt inden for politik.

Det er så et udemærket argument for ikke at stemme på Pia K mv., hvis
det skal være almindelig politik.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-07-08 12:40

On Sun, 06 Jul 2008 13:19:11 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Det er så et udemærket argument for ikke at stemme på Pia K mv., hvis
>det skal være almindelig politik.

Jamen så lad du bare være med det.

DF skal nok få sine stemmer alligevel.

Hvis man kigger i dagens aviser kan læse om en privat fødselsdagsfest
der endte blodigt da den fik besøg af dine elskede muhammedanere.

Jeg tror at der blandt dem af festens deltagere der var inviterede nok
er et par stykker der stemmer DF næste gang.

Sådan bliver der flere af os og færre af dig for hver eneste dag der
går.

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-08 12:47

Tveskaeg wrote:

> [...]
> er et par stykker der stemmer DF næste gang.
>
> Sådan bliver der flere af os og færre af dig for hver eneste dag der

Det er fint i tråd med hvad jeg hele tiden har sagt :
www.offerraadgivning.dk
Et bedre altervativ.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-07-08 11:06

On Sat, 05 Jul 2008 21:05:51 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Og det var så ytringsfrihed a la Pia Kjærsgaard.
>

>Ynkelig hyklerinde (m/k)....

Det er journalistens fortolkning af hvad der skete.

Selv tror jeg at DF har henvendt sig til den Socialdemokratiske
ledelse og spurgt om næstformandens udtalelser er officiel
socialdemokratisk politik.

De fik så det svar at det var det ikke og Nick Hækkerup måtte
efterfølgende dementere.

Næste gang sørger han forhåbentligt for at at have opbakning til de
udtalelser han fremsætter på sit partis vegne.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-08 11:14

Tveskaeg skrev den 06-07-2008 12:05:

> Næste gang sørger han forhåbentligt for at at have opbakning til de
> udtalelser han fremsætter på sit partis vegne.

Gjorde han da det?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-07-08 12:35

On Sun, 06 Jul 2008 12:14:16 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Gjorde han da det?

Åbenbart ikke for så havde han vel ikke trukket sine udtalelser
tilbage.

Når han er næsrformand i socialdemolratiet så må det vel antages at
han udtaler sig på partiets vegne.

Fra : preben nielsen

Dato : 06-07-08 16:16

> [...]
> Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, satte
> næstformanden på plads. Og nu trækker Nick Hækkerup selv i land.

Hvorfor krævede Pia et dementi ?? Er hun ikke glad for, at en fra S kan
citere hendes partiprogram ?

-p

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-07-08 19:28

On Sun, 6 Jul 2008 17:16:02 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i meddelelsen
>

>Hvorfor krævede Pia et dementi ?? Er hun ikke glad for, at en fra S kan
>citere hendes partiprogram ?

Interessant.

Kan du linke mig til det sted i DF's principprogram hvor det står?

Eller er du bare lige så højrøvet og fuld af det som Nick Hækkerup?

Fra : Kim2000

Dato : 06-07-08 20:37

> Interessant.
>
> Kan du linke mig til det sted i DF's principprogram hvor det står?
>
> Eller er du bare lige så højrøvet og fuld af det som Nick Hækkerup?

Jeg venter også....