SOL jøde tar kontakt på msn
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 03-07-08 19:56

Trond:
hvem er denne syke mannen som kaller seg Trond Halvorsen

JE:
Lider vel av den samme sykdommen som deg...

Trond:
er du den man kaller Jøde-Trond

JE:
Jeg regnet med at du var en fra SOL ja.. Fake navn mao.

Trond:
nei ikke fra SOL ...men jeg heter Trond Halvorsen ....og har fått jævelig
mye pes ...på grunn av navnet

JE:
Hvor har du fått pes?

Trond:
så det jeg lurer på er om du er jøde-trond eller bare like uheldig som meg å
heter Trond Halvorsen

Trond:
en med din mailadresse har sendt ut meldinger ,,,,til alle på min
arbeidsplass ...og de har jo trodd det har vert meg

JE:
Bullshit

Trond:
?
din mailadresse trondhalvorsen@hotmail.com ..min adresse
trond.halvorsen@hotmail.com ...
så det er du som sender disse syke meldingene?

JE:
Hva er den arbeidsplassen forresten?

Trond:
alle redaktørene i VG har fått syke meldinger fra trondhalvorsen@hotmail.com
og da min adresse er trond.halvorsen@hotmail.com

JE:
Nå er du helt på tulletur. Så du jobber i VG du

Trond:
ja

JE:
Ja, ok, du får skrive om det i avisen.

Trond:
jeg har lagert alle meldingen ...og finner jeg den rette går jeg til sak

JE:
Ja, ok, du får stå på.
Synd ikke alle redaktørene klarer å finne den rette.
Så vi får bare håpe du kan finne den rette.

Trond:
jeg prøvde å finne ut om du er den syke jævelen ...eller om du er like
uheldig som meg med navnet

JE:
Du får som sagt bare stå på. En eller annen dag finner du den rette.

--
Trond Halvorsen

Fra : fjellvald.siggesen@g~

Dato : 06-07-08 05:53

On 3 Jul, 20:56, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:
> [...]
> uheldig som meg med navnet
>
> JE:
> Du får som sagt bare stå på. En eller annen dag finner du den rette..

Du kan'ke snu JØDEsnasen på påsan før flesket er betalt på manda'n! Og
derav uttrykket, "DIN JÆVLA BAVIAN!"

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 08-07-08 00:29

<fjellvald.siggesen@gmail.com> wrote in message
On 3 Jul, 20:56, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:

>Du kan'ke snu JØDEsnasen på påsan før flesket er betalt på manda'n! Og
>derav uttrykket, "DIN JÆVLA BAVIAN!"

Burger'n har flippet helt ut ser det ut til...

--
Trond Halvorsen

Fra : fjellvald.siggesen@g~

Dato : 09-07-08 05:50

On 8 Jul, 01:29, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:
> <fjellvald.sigge...@gmail.com> wrote in message

> Burger'n har flippet helt ut ser det ut til...
>
> --
> Trond Halvorsen

Når det gjelder antrekket så har de på seg såkalte snerkeplagg. Det er
stivna snerk i fra kakaofabrikken, som de da smørte på seg med no’n
børster som var nasahåret til han JØDEN som eide fabbrikken. Derav
navnet MØKKAMANN!

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 09-07-08 13:55

Du babler.

--
Trond Halvorsen

Fra : fjellvald.siggesen@g~

Dato : 09-07-08 16:27

On 9 Jul, 14:55, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:
> Du babler.
>
> --
> Trond Halvorsen

Har De ikke humor, hr. JØDESEN?

Og hvem er denne "Burger'n"? Nok en JØDE formoder jeg?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 10-07-08 16:05

Jo, ha ha, kjempemorsom avsporing.

--
Trond Halvorsen

Fra : fjellvald.siggesen@g~

Dato : 10-07-08 11:25

On 10 Jul, 17:04, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:
> Jo, ha ha, kjempemorsom avsporing.
>
> --
> Trond Halvorsen

Faen som du har pæiling på stag, da! Skulle tro du dreiv
JØDEstagbutikken. Folk sa jo det; har du fått stag, sa folk. Har du
JØDEstag? Nei, araberstikksag, sa folk. Å, er'e det, sa'n. Ja, sa'n.
Og dra til hælvete, din mosegrodde gorillavengelefaen.