Er Tricoloren god nok idag?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-08 08:20

Er Tricoloren god nok idag?
Nu hvor det har vist sig at det er DF der er væsler i sjælen
og slimede i hjernen. Er det så ikke på tide at få dem der
har været ophav til friheds pomfritterne ned i Afrika og
lede efter dårlig Dong?

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/828ba73ebba50a98

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Peter

Dato : 02-07-08 09:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og slimede i hjernen. Er det så ikke på tide at få dem der
> har været ophav til friheds pomfritterne ned i Afrika og

Jeg er nu helt sikker på det er DIG der er slimet til i hjernen,
og har rotter på loftet.

Fra : David Konrad

Dato : 02-07-08 09:39

Peter Nicolaysen wrote:
> Er Tricoloren god nok idag?
> Nu hvor det har vist sig at det er DF der er væsler i sjælen
> og slimede i hjernen.

? Nu kan det være jeg er gammeldags, jeg har aldrig mit liv stemt på andet
end Ø, men det virker helt ærligt som om du lægger op til en gammelsdags
gyserfilm, mere end politisk debat.

Jeg er ikke stærk udi 70'er gysere. Men mon ikke det er "attack of the
killer tomatoes" du tænker på?

Næh. Jeg kan kun anbefale Steven Spielbergs "war of the worlds". Det er én
af de mest fantastiske film der nogen sinde er lavet. Hvis ikke du har set
den før, så bør du øjeblikkeligt købe den udvidede version på DVD. Den står
i 49.95 hos fona, og kr 10,00 hos TP-musikmarked.

Mage til fantastisk film skal man lede længe efter. Tom Cruise er genial i
hovedrollen som familiefar, hvor han bare ikke hverken VIL eller KAN være
familiefar, eller vedkende sig børnene overhovedet. Men vi ved jo hvordan
det ender, selv inden de utrolige tripoder entrer scenen, og gør selve
menneskelivet til en slagmark, og hvert åndedrag til et spørgsmål om
menneskets overlevelse - det er, Verdens Kamp!.