/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Bananplukker stjæler alle 12-taller
Fra : Michael Rasmussen


Dato : 27-06-08 21:59


Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
der er i fuld gang med at ødelægge alt.

Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...

http://jp.dk/indland/article1380368.ece

Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
med ene 2-taller så gøre ?

<mlr>

 
 
Kim2000 (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 27-06-08 22:10


"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?
>

Få fingeren ud og let røven.



N_B_DK (28-06-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 28-06-08 07:34

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:486557a4$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Få fingeren ud og let røven.

100% enig.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Jens Bruun (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 27-06-08 22:17

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com

> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?

Flytte til et muslimsk land. Der er brug for yderligere nulliteter som dig,
hvis bundniveauet skal holdes.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Kim Larsen (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-06-08 22:33

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?

Sæt et 1-tal foran.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Martin Larsen (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-06-08 22:33

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i meddelelsen
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder

Du er et stakkels lille fordomsfuldt fjols. Gå tilbage til potten med dig.



Claus E. Petersen (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 27-06-08 22:51

Michael Rasmussen skrev:
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?
>
> <mlr>

Vær politisk! Lav lidt lobby arbejde der sikrer at 2-taller med
tilbagevirkende kraft ændres til 9-taller, grundet "ændrede
forudsætninger" eller hvad du nu kan finde på.

- cep

David Konrad (27-06-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 27-06-08 22:55

Michael Rasmussen wrote:
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?

Er du sådan lidt udfordret???

Jeg bliver mere indigneret over flash-reklamen der kører ovenover, for Red
Barnet. De reklamerer også vildt i TV. De har hyret et reklamebureau for,
vil jeg skyde på, et beløb mellem 2 og 4 mio, og deres nuværende
totalkampagne i aviser og på nettet koster nok 5 mio.

Og så er der Mimis løn, der vel er omtrent 1.5 mio, pa, plus pension, plus
al den løn de øvrige ansatte i Red Barnet har.

Mindst 20 mio spildes på en Red Barnet reklame, hvor pengene altså ville få
det meget bedre hos børnene i Thailand og Uganda, end i de smarte
reklamefolk og Mimi's lommer.

Men det er sikkert bare mig, der ikke forstår _viddet_ af at køre den slags
kampagner, og bondefange folk med følelses-argumenter.

Ar reklamere for børns ulykke, at de har AIDS - det er helt ok. De mange
millioner er næppe spildt, og kunne slet ikke bruges bedre..



N_B_DK (28-06-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 28-06-08 07:37

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> wrote in message
news:486561ec$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
> Michael Rasmussen wrote:
>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>>
>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>>
>> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>>
>> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
>> med ene 2-taller så gøre ?
>
> Er du sådan lidt udfordret???
>
> Jeg bliver mere indigneret over flash-reklamen der kører ovenover,
> for Red Barnet. De reklamerer også vildt i TV. De har hyret et
> reklamebureau for, vil jeg skyde på, et beløb mellem 2 og 4 mio, og
> deres nuværende totalkampagne i aviser og på nettet koster nok 5 mio.
>
> Og så er der Mimis løn, der vel er omtrent 1.5 mio, pa, plus pension,
> plus al den løn de øvrige ansatte i Red Barnet har.
>
> Mindst 20 mio spildes på en Red Barnet reklame, hvor pengene altså
> ville få det meget bedre hos børnene i Thailand og Uganda, end i de
> smarte reklamefolk og Mimi's lommer.
>
> Men det er sikkert bare mig, der ikke forstår _viddet_ af at køre den
> slags kampagner, og bondefange folk med følelses-argumenter.
>
> Ar reklamere for børns ulykke, at de har AIDS - det er helt ok. De
> mange millioner er næppe spildt, og kunne slet ikke bruges bedre..

Hvor er vi dog enige,

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Carsten Riis (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 28-06-08 09:18

David Konrad skrev den 27-06-2008 23:55:

> Ar reklamere for børns ulykke, at de har AIDS - det er helt ok. De mange
> millioner er næppe spildt, og kunne slet ikke bruges bedre..
>
>

Lad os antage, at man med reklamekampagnen får 40 millioner kroner ind
(i enkeltbidrag, kommende faste bidrag og hvad der ellers kan være)...og
kampagnen koster 20 millioner. så er der altså 20 millioner kroner
til Thailand og hvor der ellers er behov.


Alternativet er, at der ingen kampagne kører og man kun får 5 millioner ind.

Hvad er så bedst for ungerne i Thailand? Kampagne eller ikke kampagne?


Og nej, jeg ved ikke om man forholdet er 20 til 40 vs. kun de 5.




--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Keyser Soze (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Keyser Soze


Dato : 28-06-08 11:32


"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message
news:4865f3c5$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Lad os antage, at man med reklamekampagnen får 40 millioner kroner ind (i
> enkeltbidrag, kommende faste bidrag og hvad der ellers kan være)...og
> kampagnen koster 20 millioner. så er der altså 20 millioner kroner til
> Thailand og hvor der ellers er behov.
>
>
> Alternativet er, at der ingen kampagne kører og man kun får 5 millioner
> ind.
>
> Hvad er så bedst for ungerne i Thailand? Kampagne eller ikke kampagne?
>
>
> Og nej, jeg ved ikke om man forholdet er 20 til 40 vs. kun de 5.
>
>
>

Du glemmer de 20 mil. der er sparet på ikke at køre kampagnen - dem kunne
man jo bruge hvis man ville.. så var der pludselig 25 mil. til ungerne..

Hvad er så bedst? Kampagne eller ikke kampagne?


Carsten Riis (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 28-06-08 15:09

Keyser Soze skrev den 28-06-2008 12:32:

>
> Du glemmer de 20 mil. der er sparet på ikke at køre kampagnen - dem
> kunne man jo bruge hvis man ville.. så var der pludselig 25 mil. til
> ungerne..
>

Det forudsætter, at de 20 millioner var til stede inden kampagnen.

Og hvad med de faste bidrag som kampagnen bærer med sig? Dem går du
også glip af.

> Hvad er så bedst? Kampagne eller ikke kampagne?

jeg vil mene kampagne, da jeg forudsætter, at de 20 millioner som
bruges på kampagnen ikke er til stede inden den starter.



--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

N_B_DK (28-06-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 28-06-08 07:34

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> wrote in message
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...

Det er sq flot, det kan dog ærgre mig at selv en så dygtig person vil
møde skepsis, og mistillid.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Hans Joergensen (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 28-06-08 07:34

Michael Rasmussen wrote:
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece

Nu er det jo ikke sådan at der er et begrænset antal 12-taller.

> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?

Stemme på DF som i plejer?

// Hans
--
....

Arne H. Wilstrup (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 28-06-08 08:10


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
meddelelsen news:slrng6bo5d.hp2.haj@pluto.bananas.dk...
> Michael Rasmussen wrote:
>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og
>> gedehyrder
>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Nu er det jo ikke sådan at der er et begrænset antal
> 12-taller.
>
>> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad
>> skal vi
>> med ene 2-taller så gøre ?
>
> Stemme på DF som i plejer?
Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig
begavede.



Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 08:25


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4865e3e4$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> news:slrng6bo5d.hp2.haj@pluto.bananas.dk...
>> Michael Rasmussen wrote:
>>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
>>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>>> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>>
>> Nu er det jo ikke sådan at der er et begrænset antal 12-taller.
>>
>>> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
>>> med ene 2-taller så gøre ?
>>
>> Stemme på DF som i plejer?

> Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig begavede.

Dokumentation:

"DF-vælgere dumper til prøve i danskhed"
http://www.berlingske.dk/article/20070413/danmark/104131004/

"I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
en uddannelse "
http://flix.dk/modules.php?name=News&file=print&sid=2887



Peter Bang (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 28-06-08 10:50

Zeki <Zeki@nope.dk> skrev:
>
>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com>
>skrev i en meddelelse
>news:4865e3e4$0$15899$edfadb0f@dtext
>01.news.tele.dk...
>>
>> "Hans Joergensen"
>><haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
>> news:slrng6bo5d.hp2.haj@pluto.bana nas.dk...
>>> Michael Rasmussen wrote:
>>>> Danmark ER en "banarepublik"
>>>>med alle bananplukkere og gedehyrder
>>>> der er i fuld gang med at
>>>>ødelægge alt.
>>>> Nu stjæler de også alle
>>>>12-tallerne fra os andre...
>>>> http://jp.dk/indland/article1380 368.ece
>>>
>>> Nu er det jo ikke sådan at der er
>>>et begrænset antal 12-taller.
>>>
>>>> Og efter sommerferien stjæler
>>>>han også en studieplads. Hvad skal vi
>>>> med ene 2-taller så gøre ?
>>>
>>> Stemme på DF som i plejer?
>
>> Rolig nu - han er blot misundelig
>>- DF'ere er jo ikke særlig begavede.
>
>Dokumentation:
>
>"DF-vælgere dumper til prøve i danskhed"
>http://www.berlingske.dk/article/200
>70413/danmark/104131004/
>
>"I en undersøgelse, foretaget af
>Center for Analytisk Journalistik for
>nyligt, fandt man ud af at Dansk
>Folkeparti er det parti, hvor færrest har
>en uddannelse "
>http://flix.dk/modules.php?name=News
>&file=print&sid=2887

Det er skønt, at der i Danmark findes et parti, der kan samle
den brede bund. Heldigvis består et sundt samfund af andet, end
intellektuel elite og hårdt prøvet arbejderklasse. Der findes
natuligvis en stor restgruppe, som fylder egen hverdag med
angst, misundelse, mindreværdskomlekser og evig kværuleren om,
at andre må bære skylden for egen ulykke.


Arne H. Wilstrup (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 28-06-08 11:48


"Peter Bang (slet TYF9U)" <peterbang@TYF9Uprivat.dk> skrev i
meddelelsen
news:12146470050.950760527219071@dtext.news.tele.dk...
>
> Det er skønt, at der i Danmark findes et parti, der kan
> samle
> den brede bund. Heldigvis består et sundt samfund af andet,
> end
> intellektuel elite og hårdt prøvet arbejderklasse. Der
> findes
> natuligvis en stor restgruppe, som fylder egen hverdag med
> angst, misundelse, mindreværdskomlekser og evig kværuleren
> om,
> at andre må bære skylden for egen ulykke.

Herligt med lidt analyse af eksisterende dokumentation også -
det nåede jeg ikke i farten. Tak for hjælpen.



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:46


"Peter Bang (slet TYF9U)" skrev i en meddelelse


>
> Det er skønt, at der i Danmark findes et parti, der kan samle
> den brede bund. Heldigvis består et sundt samfund af andet, >end
> intellektuel elite og hårdt prøvet arbejderklasse. Der >findes
> natuligvis en stor restgruppe, som fylder egen hverdag med
> angst, misundelse, mindreværdskomlekser og evig kværuleren >om, at andre
> må bære skylden for egen ulykke.
>

Nøjer !! så mange linjer fra Peter one liner .........

Og så vælger han berige os med sin afsky for samfundets laveste klasser.
Egen ulykke Peter ??!!
Restgruppen ??!!

Men Peter selv tilhører jo også den intellektuelle elite !.
Fra denne Elite kan vi vel se frem til div forslag om hvad der skal gøres
ved "restgruppen" !


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







Peter Bang (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 28-06-08 17:49

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:


>Nøjer !! så mange linjer fra Peter
>one liner .........

Det sker jævnligt. Jeg formoder, at dit erfaringsgrundlag bygger
på tråd af Malene P.

>
>Og så vælger han berige os med sin
>afsky for samfundets laveste klasser.

Jeg nærer ikke afsky for samfundets lave klasser. Medlidenhed er
mere dækkende. Til tider endda direkte sympati. Afsky er
udelukkende for nuanceresistente skvadderhoveder, der nægter at
søge årsager og forklaringer.

>Egen ulykke Peter ??!!

Ja. Eksempelvis sidder der en del førtidspensionister rundt om i
landet og hidser sig gevaldigt op over, hvor samfundsnedbrydende
tørklæder er.

>Restgruppen ??!!

Ja. Den del af befolkningen, der hverken kan påstås at tilhøre
intellektuel elite eller at bidrage væsentligt til
bruttonationalproduktet. Men som gerne gennem røgtåger og
guldbajere udbreder budskabet om, at deres deroute her i livet
naturligvis skyldes den del af kontanthjælpen, der tilfalder
muhamedaaaaaaanerne.

>
>Men Peter selv tilhører jo også den
>intellektuelle elite !.

Det er muligt. Et sted jeg til enhver tid vil foretrække at
befinde mig, hvis alternativet er stambordet på Drop Inn Bodega.

>Fra denne Elite kan vi vel se frem
>til div forslag om hvad der skal gøres
>ved "restgruppen" !

Hvis blot 10 pct af 'restgruppen' ville stoppe deres evige
klynken over, at muhamedaaaaaaanerne har ødelagt deres
potentielle succes her i livet, så ville det være et væsentligt
fremskridt. Derudover synes jeg da, at det er fremragende, hvis
de også fremover lader sig repræsentere på tinge af Dansk
Folkeparti, så de har mulighed for at opretholde deres krav om
andel i skatteindtægterne.



Kim2000 (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 28-06-08 20:50


"Peter Bang (slet 8UM1Z)" <peterbang@8UM1Zprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:12146721030.721752505573306@dtext.news.tele.dk...
> Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:
>
>
>>Nøjer !! så mange linjer fra Peter
>>one liner .........
>
> Det sker jævnligt. Jeg formoder, at dit erfaringsgrundlag bygger
> på tråd af Malene P.
>
>>
>>Og så vælger han berige os med sin
>>afsky for samfundets laveste klasser.
>
> Jeg nærer ikke afsky for samfundets lave klasser. Medlidenhed er
> mere dækkende. Til tider endda direkte sympati. Afsky er
> udelukkende for nuanceresistente skvadderhoveder, der nægter at
> søge årsager og forklaringer.
>
>>Egen ulykke Peter ??!!
>
> Ja. Eksempelvis sidder der en del førtidspensionister rundt om i
> landet og hidser sig gevaldigt op over, hvor samfundsnedbrydende
> tørklæder er.
>
>>Restgruppen ??!!
>
> Ja. Den del af befolkningen, der hverken kan påstås at tilhøre
> intellektuel elite eller at bidrage væsentligt til
> bruttonationalproduktet. Men som gerne gennem røgtåger og
> guldbajere udbreder budskabet om, at deres deroute her i livet
> naturligvis skyldes den del af kontanthjælpen, der tilfalder
> muhamedaaaaaaanerne.
>
>>
>>Men Peter selv tilhører jo også den
>>intellektuelle elite !.
>
> Det er muligt. Et sted jeg til enhver tid vil foretrække at
> befinde mig, hvis alternativet er stambordet på Drop Inn Bodega.
>
>>Fra denne Elite kan vi vel se frem
>>til div forslag om hvad der skal gøres
>>ved "restgruppen" !
>
> Hvis blot 10 pct af 'restgruppen' ville stoppe deres evige
> klynken over, at muhamedaaaaaaanerne har ødelagt deres
> potentielle succes her i livet, så ville det være et væsentligt
> fremskridt. Derudover synes jeg da, at det er fremragende, hvis
> de også fremover lader sig repræsentere på tinge af Dansk
> Folkeparti, så de har mulighed for at opretholde deres krav om
> andel i skatteindtægterne.
>

Jeg synes det er fedt du fortæller os lidt om dit menneskesyn, man er altså
"en rest" hvis man ikke bidrager _væsentligt_ til BNP, man er altså som fx
kassedame bare et restprodukt, man er som pensionist et restprodukt, er man
handicappet så er man et restprodukt. Mennesker har altså ikke en værdi i
sig selv, men skal bidrage med noget til BNP. Dumme mig der troede liv i sig
selv havde mening og værdi.



Ukendt (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-06-08 22:53

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:4866964b$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Jeg synes det er fedt du fortæller os lidt om dit menneskesyn, man er
> altså "en rest" hvis man ikke bidrager _væsentligt_ til BNP, man er altså
> som fx kassedame bare et restprodukt, man er som pensionist et
> restprodukt, er man handicappet så er man et restprodukt. Mennesker har
> altså ikke en værdi i sig selv, men skal bidrage med noget til BNP. Dumme
> mig der troede liv i sig selv havde mening og værdi.

Socialister=nazister=korannazister ... eller tæt på i hvert fald.

/Kim


Peter Bang (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 28-06-08 23:54

Kim Frederiksen <kimsnabel-athebindestregcoffeeshoppunktumdk>
>
>Socialister=nazister=korannazister
>... eller tæt på i hvert fald.
>
Lad os lade dette står lidt for sig selv ... flot!


Kim Larsen (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-06-08 00:20

"Peter Bang (slet 3QK74)" <peterbang@3QK74privat.dk> skrev i en
meddelelse news:12146940370.448280356142089@dtext.news.tele.dk
> Kim Frederiksen <kimsnabel-athebindestregcoffeeshoppunktumdk>
>>
>> Socialister=nazister=korannazister
>> ... eller tæt på i hvert fald.
>>
> Lad os lade dette står lidt for sig selv ... flot!

Ja det er godt nok voksent, følsomt, dybt og indsigtsfuldt...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Michael Rasmussen (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Rasmussen


Dato : 29-06-08 00:36

On Sat, 28 Jun 2008 23:53:00 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>Socialister=nazister=korannazister ... eller tæt på i hvert fald.

Så vidt jeg husker fik muslimerne da samme behandling som jøderne i
Nazi-tyskland.

Der var ganske vist noget med at Stalin og Hitler fandt sammen en
periode - Men det holdt vist ikke ret længe

Faktisk var vi danskere gode venner med Nazi-tyskland betydeligt
længere tid end Stalin. De var først da nederlaget var uundgåeligt, at
der kom modstand af betydning i Danmark...

<mlr>

N_B_DK (29-06-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-08 09:47

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> wrote in message
news:haid64lb9tm837dphaj4rpqccq9kfp2i71@4ax.com
> On Sat, 28 Jun 2008 23:53:00 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
> the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:
>
>> Socialister=nazister=korannazister ... eller tæt på i hvert fald.
>
> Så vidt jeg husker fik muslimerne da samme behandling som jøderne i
> Nazi-tyskland.

Så husker du MEGET forkert.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 22:05


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop
punktum dk> skrev i meddelelsen
news:4866b298$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> news:4866964b$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Jeg synes det er fedt du fortæller os lidt om dit
>> menneskesyn, man er altså "en rest" hvis man ikke bidrager
>> _væsentligt_ til BNP, man er altså som fx kassedame bare et
>> restprodukt, man er som pensionist et restprodukt, er man
>> handicappet så er man et restprodukt. Mennesker har altså
>> ikke en værdi i sig selv, men skal bidrage med noget til
>> BNP. Dumme mig der troede liv i sig selv havde mening og
>> værdi.
>
> Socialister=nazister=korannazister ... eller tæt på i hvert
> fald.

Nazister=fascister=fremmedhadere= Kim Frederiksenister ...
eller tæt på i hvert fald.



Peter Bang (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 29-06-08 00:05

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:
>
>
>Jeg synes det er fedt du fortæller os
>lidt om dit menneskesyn, man er altså
>"en rest" hvis man ikke bidrager
>_væsentligt_ til BNP,

Nej. I definitionen tilhører man restgruppen, hvis man ikke
tilhører intellektuel elite eller arbejderklasse.

>man er altså som fx
>kassedame bare et restprodukt,

Kassedamer bidrager da bestemt til BNP, synes du ikke?

>man er
>som pensionist et restprodukt, er man
>handicappet så er man et restprodukt.

Der findes formodentlig masser af pensionister og handicappede,
der tilhører intellektuel elite og/eller arbejderklasse.

>Mennesker har altså ikke en værdi i
>sig selv, men skal bidrage med noget
>til BNP. Dumme mig der troede liv i sig
>selv havde mening og værdi.

Naturligvis skal mennesker bidrage. Og naturligvis er ingen
forpligtet over evne.


Ukendt (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-06-08 08:50


"Peter Bang (slet FUVXJ)" <peterbang@FUVXJprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:12146946620.498511530758964@dtext.news.tele.dk...
>
>>Mennesker har altså ikke en værdi i
>>sig selv, men skal bidrage med noget
>>til BNP. Dumme mig der troede liv i sig
>>selv havde mening og værdi.
>
> Naturligvis skal mennesker bidrage. Og naturligvis er ingen
> forpligtet over evne.



Hvilket du må glæde dig over---

Egon


Peter Bang (01-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-07-08 17:36

Egon Stich <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev:
>
>"Peter Bang (slet FUVXJ)"
><peterbang@FUVXJprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:12146946620.498511530758964@dtex
>t.news.tele.dk...
>>
>>>Mennesker har altså ikke en værdi i
>>>sig selv, men skal bidrage med noget
>>>til BNP. Dumme mig der troede liv i sig
>>>selv havde mening og værdi.
>>
>> Naturligvis skal mennesker bidrage.
>>Og naturligvis er ingen
>> forpligtet over evne.
>
>
>
>Hvilket du må glæde dig over---
>
fnis


Ukendt (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-06-08 08:49


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse news:4866964b$0$56783>
> Jeg synes det er fedt du fortæller os lidt om dit menneskesyn, man er
> altså "en rest" hvis man ikke bidrager _væsentligt_ til BNP, man er altså
> som fx kassedame bare et restprodukt, man er som pensionist et
> restprodukt, er man handicappet så er man et restprodukt. Mennesker har
> altså ikke en værdi i sig selv, men skal bidrage med noget til BNP. Dumme
> mig der troede liv i sig selv havde mening og værdi.

Vi ser jo tilfulde denne holdning belyst af disse skøre kulers råb om "flere
hænder".
Ikke mennesker, næ - hænder--

Det vi i virkeligheden trænger til, er flere hoveder.
Hoveder, der kan tænke.
Disse er en mangelvare.
Især i den herskende klasse af moralske undermålere.

Egon


Arne H. Wilstrup (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 28-06-08 11:48


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Stemme på DF som i plejer?
>
>> Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke
>> særlig begavede.
>
> Dokumentation:
>
> "DF-vælgere dumper til prøve i danskhed"
> http://www.berlingske.dk/article/20070413/danmark/104131004/
>
> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk
> Journalistik for
> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti,
> hvor færrest har
> en uddannelse "
> http://flix.dk/modules.php?name=News&file=print&sid=2887
>
Herligt med lidt dokumentation også - det nåede jeg ikke i
farten. Tak for hjælpen.



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:32


"Zeki" skrev i en meddelelse


> Dokumentation:
>
> "DF-vælgere dumper til prøve i danskhed"


Jamen det er flot Zeki , de undersøgelser har vi været igennem i så mange
tråde her i dk.politik.
I disse tråde har der også været mange gode argumenter fremme om de fejl og
mangler de undersøgelser har .

At ikke alle mennesker ikke kan "vælge" deres sociale status her i verden
glemmer du så fint ved dit rygklapperi her.

At din bogreol sikkert bugner af de bedste bøger er jeg ikke tvivl om ! ,
men der står så åbenbart ikke i nogen af dem at
men her i verden ikke altid selv er skyld i vilken "hylde" man havner på .



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Jens Bruun (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-06-08 13:45

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48662f4b$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> At din bogreol sikkert bugner af de bedste bøger er jeg ikke tvivl om
> ! , men der står så åbenbart ikke i nogen af dem at
> men her i verden ikke altid selv er skyld i vilken "hylde" man havner
> på .

Du har ingen grund til at undskylde noget som helst.

Zeki er en stakkel med en ualmindelig forfløjen kæreste, der fortvivlet
prøver at få lidt et par gram selvagtelse ved at pisse på andre, der i hans
øjne er under ham. Han har således valgt lærergerningen - som så mange andre
tabere før ham - for at få et lille, letkøbt kick ved at kunne docere foran
en flok uskyldige unger.

Husk på, at du og jeg betaler hans løn, og hans tilværelse afhænger af, at
vi bliver ved med det. Mht. kæresten er der nok ikke noget, du og jeg kan
gøre. Måske hun falder til ro og kan nøjes med Zeki, når de bliver lidt
ældre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 14:11

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48662f4b$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Dokumentation:
>>
>> "DF-vælgere dumper til prøve i danskhed"

> Jamen det er flot Zeki , de undersøgelser har vi været igennem i så mange
> tråde her i dk.politik.
> I disse tråde har der også været mange gode argumenter fremme om de fejl
> og mangler de undersøgelser har .

Lad mig da høre. Kan du nævne bare en enkelt?

> At ikke alle mennesker ikke kan "vælge" deres sociale status her i verden
> glemmer du så fint ved dit rygklapperi her.

Hvad har det med sagen at gøre?



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 14:35


"Zeki" skrev i en meddelelse


> Lad mig da høre. Kan du nævne bare en enkelt?

Suk ! , prøv nu at læse noget andet end blot dit sort/hvide syn på DF.
http://www.information.dk/132203

>
>> At ikke alle mennesker ikke kan "vælge" deres sociale status >>her i
>> verden glemmer du så fint ved dit rygklapperi her.
>
> Hvad har det med sagen at gøre?


Det har da alt med sagen at gøre !!
Er det en skam at være timelønnet ??

Du bruger det faktum at DF's vælgere oftets er timelønnede
til at defamerer DF's vælgere som ubegavet !!!!
De tilhører lige pludeslig ikke "arbejderklassen" men bundskrabet af
samfundet o.s.v.
Kan du ikke selv se det da !!



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 15:04


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48663dfd$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Zeki" skrev i en meddelelse
>
>
>> Lad mig da høre. Kan du nævne bare en enkelt?
>
> Suk ! , prøv nu at læse noget andet end blot dit sort/hvide syn på DF.
> http://www.information.dk/132203

Kan du være mere konkret? Jeg efterspørger "gode argumenter" hvorefter du
linker til en artikel fra Information.

Men fair nok... du gør jo selv et stort nummer ud af at markere at du ikke
ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen, så det er måske for meget
forlangt.

På samme måde forventer jeg heller ikke at du redegør for den påstand at jeg
skulle have et "sort/hvidt" syn på DF. Fakta (læs: deres udtalelser og
lovforslag) taler vel for sig selv.

>>> At ikke alle mennesker ikke kan "vælge" deres sociale status >>her i
>>> verden glemmer du så fint ved dit rygklapperi her.
>>
>> Hvad har det med sagen at gøre?

> Det har da alt med sagen at gøre !!
> Er det en skam at være timelønnet ??

> Du bruger det faktum at DF's vælgere oftets er timelønnede
> til at defamerer DF's vælgere som ubegavet !!!!

Nej, det er DIN udlægning.

> De tilhører lige pludeslig ikke "arbejderklassen" men bundskrabet af
> samfundet o.s.v.
> Kan du ikke selv se det da !!

Synes du da det?



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 15:47


"Zeki" skrev i en meddelelse

> Kan du være mere konkret? Jeg efterspørger "gode >argumenter" hvorefter du
> linker til en artikel fra Information.
>

De bedste argumenter står i artiklen !!
Prøv dog at læs den !!

> Men fair nok... du gør jo selv et stort nummer ud af at >markere at du
> ikke ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen.

Hvordan det ?? ved åbent at erkende ordblindhed !!
Er det sådan du takler dine elever ?!
Eller jeg er måske blot en "ord spasser" som Wilstrup ynder at kalde mig.
Hvis det er din holdning , så stoppe vi bare her !?.

>
> På samme måde forventer jeg heller ikke at du redegør for >den påstand at
> jeg skulle have et "sort/hvidt" syn på DF. Fakta (læs: deres >udtalelser
> og lovforslag) taler vel for sig selv.

Du bliver mere og mere modbydelig i din retorik ,hva

Dit sorte /hvide syn på DF kommer af at du konsekvent
ser DF's vælgere som enten ubegavede , uudannede eller blot
fremmedefjenske.
Mit link til artiklen og dens indhold tilbageviser dette på den mest sober
måde jeg længe har set.


>> Du bruger det faktum at DF's vælgere oftets er timelønnede
>> til at defamerer DF's vælgere som ubegavet !!!!
>
> Nej, det er DIN udlægning.

Nej , mand !
Du kommer med link til to undersøgelser der viser at DF's vælgerer er
uudannede !.
Du gør det for at understøtte Wilstrups udsagn om at DF's vælgere er
ubegavet .
Jeg spørger dig så , hvis man er uudannedet og er i arbejde
er man så ikke højst sandsynligt timelønnet.
Og den timelønnede tilhøre vel arbejderklassen ?
Arbejderklassen er altså ubegavet !!??


En undersøgelse af eks vis Socialdemorkatiet's vælgere ville vel også
konkluderer at fletallet var uudannede så ??. Og altså timelønnede.
Men kunne du finde på at kalde S's vælgere uudannede og dermed ubegavet ?.
Du sidestiller uudanned med det at være ubegavet , fordi det så passer til
din dagsorden ang DF.

>
>> De tilhører lige pludeslig ikke "arbejderklassen" men >>bundskrabet af
>> samfundet o.s.v.
>> Kan du ikke selv se det da !!
>
> Synes du da det?


Du er godt nok led !! , jeg havde regnet med den slags fra folk som Wilstrup
eller Kim Larsen , troede faktisk du var mere sober.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen







Zeki (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 29-06-08 06:54

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48664ecf$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Zeki" skrev i en meddelelse
>
>> Kan du være mere konkret? Jeg efterspørger "gode >argumenter" hvorefter
>> du linker til en artikel fra Information.

> De bedste argumenter står i artiklen !!
> Prøv dog at læs den !!

Kan du ikke finde ud af at citere? Jeg debatterer med DIG og ikke en
artikel.
Hvad er dit fokus? Hvad er det for et argument du ønsker at fremføre?

>> Men fair nok... du gør jo selv et stort nummer ud af at >markere at du
>> ikke ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen.

> Hvordan det ?? ved åbent at erkende ordblindhed !!
> Er det sådan du takler dine elever ?!
> Eller jeg er måske blot en "ord spasser" som Wilstrup ynder at kalde mig.
> Hvis det er din holdning , så stoppe vi bare her !?.

Nej, sådan ser jeg ikke på det. Ordblindhed betyder bestemt ikke at man er
dum.

> Dit sorte /hvide syn på DF kommer af at du konsekvent
> ser DF's vælgere som enten ubegavede , uudannede eller blot
> fremmedefjenske.

Der er vsit noget du har misforstået.

Når jeg linker til artikler der enten dokumenterer at DF's vælgere generelt
er udannede eller uuddannede så er det ikke for at pege fingre af partiets
vælgere, men for at belyse hvilke slags vælgere partiet tiltrækket - hvad
det siger om partiet.

Kan du se forskellen?

>>> Du bruger det faktum at DF's vælgere oftets er timelønnede
>>> til at defamerer DF's vælgere som ubegavet !!!!

>> Nej, det er DIN udlægning.
>
> Nej , mand !

Jo, mand! Hvor pokker kommer det der med at være "timelønnet" da pludselig
fra. Det er DIN kanin som du hiver op af hatten.

Om du er timelønnet, månedslønnet, arbejder på akkord, deltid eller fuldtid
er fuldstændigt irellevant.

>>> De tilhører lige pludeslig ikke "arbejderklassen" men >>bundskrabet af
>>> samfundet o.s.v.
>>> Kan du ikke selv se det da !!

>> Synes du da det?

> Du er godt nok led !! , jeg havde regnet med den slags fra folk som
> Wilstrup eller Kim Larsen , troede faktisk du var mere sober.

Så så...rolig nu, ikke så nærtagende. Jeg mener ikke på nogen måde at
socialdemokraterne er "bundskrabet af samfundet."



Michael Meidahl Jens~ (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 29-06-08 14:55


"Zeki" skrev i en meddelelse

>> De bedste argumenter står i artiklen !!
>> Prøv dog at læs den !!
>
> Kan du ikke finde ud af at citere? Jeg debatterer med DIG og >ikke en
> artikel.
> Hvad er dit fokus? Hvad er det for et argument du ønsker at >fremføre?

Jo !! , plejer jeg ikke at kunne citere ?
Artiklen prøver at beskrive DF's vælgere som andet and den gængse
forstilling om "fremmede haderen" eller den Islamofobiske som du jo ynder at
kalde DF's vælgere.


> Nej, sådan ser jeg ikke på det. Ordblindhed betyder bestemt >ikke at man
> er dum.

Fint nok , men hvordan i alverden kommer du så frem til denne kommentar
Citat " du gør jo selv et stort nummer ud af at markere at du
ikke ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen"

Og hvad er formålet !?? , men okay nok om det.


> Der er vsit noget du har misforstået.
>
> Når jeg linker til artikler der enten dokumenterer at DF's >vælgere
> generelt er udannede eller uuddannede så er det ikke for at pege fingre
> >af partiets vælgere, men for at belyse hvilke slags vælgere partiet
> >tiltrækket - hvad det siger om partiet.
> Kan du se forskellen?

Nej jeg kan sandelig ikke se nogen forskel !
Du trækker altså noget i land her

Wilstrup skrev
Citat: "Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig
begavede. "

Derefter kommer du med et indlæg hvor der kort står
Dokumentation !! , efter fulgt af link til de to undersøgelser.

Du dokumenterer altså Wilstrups påstand om ubegavethed.
Eller skal jeg forstå det sådan at du vil fortælle Wilstrup at
Partiet blot tiltrækker uudannede !! , hallo mand .


> Jo, mand! Hvor pokker kommer det der med at være >"timelønnet" da
> pludselig fra. Det er DIN kanin som du hiver op af hatten.
>
> Om du er timelønnet, månedslønnet, arbejder på akkord, >deltid eller
> fuldtid er fuldstændigt irellevant.
>

Nej det er ikke nogen Kanin, og det er langt fra irellevant !.

Du , Wilstrup og flere andre gør et stort nummer ud af at
fortælle og dokumenterer om den "uudannede" DF vælger.
Den "uudannede" er pr definition den "timelønnede" eller
"kassedamen" om du vil.
Det er altså disse personer man her defamerer , lige så meget som det er den
guldbajer drikkende stor skrydende "førtidspensionist" !!.
Jeg er enig med dig i at extreme "fremmedehaderer" forkommer
aldeles ubegavet , men at generaliserer hele DF ! som kun det
er dybt forkert.


> Så så...rolig nu, ikke så nærtagende. Jeg mener ikke på nogen >måde at
> socialdemokraterne er "bundskrabet af samfundet."

Nej det ved jeg godt !, men jeg ved også at en meget stort andel af S
vælgere er "uudannede" eller "timelønnede" eller
"fabriksarbejder" o.s.v.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Zeki (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 29-06-08 15:39

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48679441$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Når jeg linker til artikler der enten dokumenterer at DF's >vælgere
>> generelt er udannede eller uuddannede så er det ikke for at pege fingre
>> >af partiets vælgere, men for at belyse hvilke slags vælgere partiet
>> >tiltrækket - hvad det siger om partiet.
>> Kan du se forskellen?

> Nej jeg kan sandelig ikke se nogen forskel !

> Wilstrup skrev
> Citat: "Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig
> begavede. "

> Derefter kommer du med et indlæg hvor der kort står
> Dokumentation !! , efter fulgt af link til de to undersøgelser.

> Du dokumenterer altså Wilstrups påstand om ubegavethed.

Ja, og? Det er stadig ikke for at pege fingre, men at belyse den politiske
virkelighed.

Måske er det den brede generalisering du er så meget imod? Det kan jeg sådan
set godt forstå, for naturligvis er det ikke ALLE DF'ere der er uden
uddannelse eller ubegavede.

>> Jo, mand! Hvor pokker kommer det der med at være >"timelønnet" da
>> pludselig fra. Det er DIN kanin som du hiver op af hatten.

>> Om du er timelønnet, månedslønnet, arbejder på akkord, >deltid eller
>> fuldtid er fuldstændigt irellevant.

> Nej det er ikke nogen Kanin, og det er langt fra irellevant !.

> Du , Wilstrup og flere andre gør et stort nummer ud af at
> fortælle og dokumenterer om den "uudannede" DF vælger.
> Den "uudannede" er pr definition den "timelønnede" eller
> "kassedamen" om du vil.

Selv ufaglærte fastansatte får generelt månedsløn.

> Det er altså disse personer man her defamerer

"Defamerer"? Det er jo blot en nøgtern kendsgerning.

"Defamerer" jeg også de konservative vælgere hvis jeg jvf en undersøgelse
påpegede at flere af dem går med slips end i andre partier?

Men fordi det handler om DF og uddannelse, så er det bare for galt?

>, lige så meget som det er den guldbajer drikkende stor skrydende
>"førtidspensionist" !!.

Sikke mange fordomme du har om DF-vælgerne.

Så i følge dig er en DF -vælger enten en "kassedame", én der drikker
"guldbajere" eller en "førtidspensionist"?

Og DU har ikke engang en undersøgelse der bakker din påstand om, hvorimod du
på hyklerisk facon klandrer mig for at dokumentere at der procentvis er
flere ufaglærte blandt DF's vælgere.

Det giver ikke meget mening.




Michael Meidahl Jens~ (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 29-06-08 18:07


"Zeki" skrev i en meddelelse

SNIP:

Jeg har åbenbart stærkt overvuderet dig !!

Her i tråden står tilbage ........
1 at jeg netop ingen fordomme har om Vælger af div politiske partier.

2 at du quote fucker fordi du ikke har røv i bukserne til at indrømme du
bragte de to link for at "støtte" Wilstrup's udtalelse
om at DF's vælgere er ubegavet.

3 at du beskylder DF's for at være ubegavet fordomsfulde og generaliserende
og du gør dette på en fordomsfuld ubegavet og generaliserende måde .

EOD.




--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 22:00


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev
i meddelelsen
news:48664ecf$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> Hvordan det ?? ved åbent at erkende ordblindhed !!
> Er det sådan du takler dine elever ?!
> Eller jeg er måske blot en "ord spasser" som Wilstrup ynder
> at kalde mig.
> Hvis det er din holdning , så stoppe vi bare her !?.

Nu lyver du igen - jeg har aldrig kaldt dig eller andre for
"ordspassere" - men det er endnu et forsøg på at defamere mig.
Du skriver at .... har kaldt dig ordspasser. Så fremturer du
med at det er noget jeg har kaldt dig og derefter bliver det
til at det er noget jeg "ynder" at kalde dig.

Jeg ved ikke hvorfra du har fået den vanvittige idé, men jeg
har aldrig kaldt nogen for ordspasser - og slet ikke erkendte
ordblinde.
>
> Nej , mand !
> Du kommer med link til to undersøgelser der viser at DF's
> vælgerer er uudannede !.
> Du gør det for at understøtte Wilstrups udsagn om at DF's
> vælgere er ubegavet .

Sandheden er ilde hørt.

> Jeg spørger dig så , hvis man er uudannedet og er i arbejde
> er man så ikke højst sandsynligt timelønnet.
> Og den timelønnede tilhøre vel arbejderklassen ?
> Arbejderklassen er altså ubegavet !!??


Og morlille er en sten.

Mennesket stammer fra aberne - Gud skabte mennesket i sit
billede - ergo er Gud en abe; BLASFEMI - SKYD HAM!

>
>
>
> Du er godt nok led !! , jeg havde regnet med den slags fra
> folk som Wilstrup eller Kim Larsen , troede faktisk du var
> mere sober.

Du er godt nok en mimose.



Michael Meidahl Jens~ (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 29-06-08 23:00


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse


> Nu lyver du igen - jeg har aldrig kaldt dig eller andre for
> "ordspassere" - men det er endnu et forsøg på at defamere >mig. Du skriver
> at .... har kaldt dig ordspasser. Så fremturer du med at det er noget jeg
> har kaldt dig og derefter bliver det til at det er noget jeg "ynder" at
> kalde dig.

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/52dd6749bd0e5b62?hl=da&dmode=source


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



S. A. Thomsen (29-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-06-08 23:28

On Mon, 30 Jun 2008 00:00:23 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>> Nu lyver du igen - jeg har aldrig kaldt dig eller andre for
>> "ordspassere" - men det er endnu et forsøg på at defamere >mig. Du skriver
>> at .... har kaldt dig ordspasser. Så fremturer du med at det er noget jeg
>> har kaldt dig og derefter bliver det til at det er noget jeg "ynder" at
>> kalde dig.
>
>http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/52dd6749bd0e5b62?hl=da&dmode=source

KAPOW....!!!

S. A. Thomsen (28-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-06-08 18:22

On Sat, 28 Jun 2008 15:34:49 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>> Lad mig da høre. Kan du nævne bare en enkelt?
>
>Suk ! , prøv nu at læse noget andet end blot dit sort/hvide syn på DF.
>http://www.information.dk/132203

Det var en rigtig god kronik...


Martin Larsen (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 28-06-08 18:59

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
news:bppc64l7cs465hvo1ou2684r2ajkdckctc@4ax.com...
> On Sat, 28 Jun 2008 15:34:49 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
> <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
>
>>> Lad mig da høre. Kan du nævne bare en enkelt?
>>
>>Suk ! , prøv nu at læse noget andet end blot dit sort/hvide syn på DF.
>>http://www.information.dk/132203
>
> Det var en rigtig god kronik...
>


Jeg synes nu ikke den virker særlig klar og stringent, men hvis formålet er
at give en opsang til den røde øgleyngel, som alligevel forlængst er trådt
uden for rationelle og fornuftsbetonede samtalerum i direkte modstrid med
Habermas, så kan det måske være godt nok.

Mvh
Martin


Ukendt (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-06-08 22:51

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
> en uddannelse "

Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.

/Kim


Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 22:07


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop
punktum dk> skrev i meddelelsen
news:4866b20e$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk
>> Journalistik for
>> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti,
>> hvor færrest har
>> en uddannelse "
>
> Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.

Jo!



Kim2000 (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-06-08 22:31


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4867f98e$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i meddelelsen news:4866b20e$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
>> news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
>>> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest
>>> har
>>> en uddannelse "
>>
>> Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.
>
> Jo!

Så man skal have en uddannelse før man kan have den rigtige mening til
tingene, javel ja, logisk....



Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 23:10


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4867ff6b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >>> Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.
>>
>> Jo!
>
> Så man skal have en uddannelse før man kan have den rigtige
> mening til tingene, javel ja, logisk....

Du er ved at fatte det!



S. A. Thomsen (29-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-06-08 23:29

On Mon, 30 Jun 2008 00:10:20 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>> >>> Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.
>>>
>>> Jo!
>>
>> Så man skal have en uddannelse før man kan have den rigtige
>> mening til tingene, javel ja, logisk....
>
> Du er ved at fatte det!
>
Endnu en gang har Wilstrup gjort sig selv til grin...

Ukendt (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-06-08 09:00


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4867ff6b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4867f98e$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
>> skrev i meddelelsen news:4866b20e$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
>>> news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
>>>> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest
>>>> har
>>>> en uddannelse "
>>>
>>> Det betyder da ikke at DF har mindre ret i deres udsagn.
>>
>> Jo!
>
> Så man skal have en uddannelse før man kan have den rigtige mening til
> tingene, javel ja, logisk....


Det er lige præcid denne "logik", der har ødelagt vore socialistiske
partier.
Efter at de "uddannede" har sat sig på partierne, har de intet at sige
arbejderklasen.
Som derfor naturligvis har forladt partierne.
Men det får man aldrig mennesker, der har sat en ære i at have "hævet sig ud
af arbejderklassen" til at indse.
De vil til deres død påstå, at de skam uegennyttigt arbejder for
klassekampen.
Og er helt uundværlige, da arbejderen jo sikkert er mindre begavet, og
dertil utaknemmelig for det "uegennyttige" arbejde der udføres for dem---

Egon





S. A. Thomsen (30-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 30-06-08 11:47

On Mon, 30 Jun 2008 09:59:55 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>Det er lige præcid denne "logik", der har ødelagt vore socialistiske partier.
>Efter at de "uddannede" har sat sig på partierne, har de intet at sige arbejderklasen.
>Som derfor naturligvis har forladt partierne.
>Men det får man aldrig mennesker, der har sat en ære i at have "hævet sig ud
>af arbejderklassen" til at indse.
>De vil til deres død påstå, at de skam uegennyttigt arbejder for
>klassekampen.
>Og er helt uundværlige, da arbejderen jo sikkert er mindre begavet, og
>dertil utaknemmelig for det "uegennyttige" arbejde der udføres for dem---

Det er sørgeligt, men sandt...

Ukendt (01-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-07-08 11:55


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:sndh64ha3ipicaptg7h5o94iji5hheeirh@4ax.com...
> On Mon, 30 Jun 2008 09:59:55 +0200, "Egon Stich"
> <egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:
>
>>Det er lige præcid denne "logik", der har ødelagt vore socialistiske
>>partier.
>>Efter at de "uddannede" har sat sig på partierne, har de intet at sige
>>arbejderklasen.
>>Som derfor naturligvis har forladt partierne.
>>Men det får man aldrig mennesker, der har sat en ære i at have "hævet sig
>>ud
>>af arbejderklassen" til at indse.
>>De vil til deres død påstå, at de skam uegennyttigt arbejder for
>>klassekampen.
>>Og er helt uundværlige, da arbejderen jo sikkert er mindre begavet, og
>>dertil utaknemmelig for det "uegennyttige" arbejde der udføres for dem---
>
> Det er sørgeligt, men sandt...


Det er det.
Det bedste bevis for sandheden i opfattelsen, er jo netop de "uddannedes"
reaktioner på holdninger.
Først indigneret skræppen om egen klasses ophøjethed og uegennyttige arbejde
for arbejderklassen, dernæst de berygtede filtre.
Alt for at undgå at se virkeligheden i øjnene.

Egon


Ukendt (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-06-08 08:46


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:4865e782$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> "I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
> en uddannelse "


Er det underligt?
Når overklassen fører sig frem med akademikerhumanitet, hvem er det da, der
først bliver ramt?
Om ikke netop underklassen?
Er det da underligt, at de samler sig?

Den virkelige dumhed, stupiditet, består i, at den selvudnævnte elite ikke
kan fatte, at det er dem selv, der har skabt grobunden for DF.

Egon


Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:25


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse


> Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig begavede.

Du er et rigtig godt menneske Wille boy.....
At du hagler ned på andre når de har problemer med stavefejl og tegnsætning
o.s.v , bekræfter jo blot det gode i dig !!.

At jeg åbent har skrevet her i gruppen at jeg har store problemer med netop
stavning og tegnsætning , skider du højt og flot på.
Sjovt nok morer det dig bare ! , du nyder at håne mig med mine fejl og din
egne overlegne skrivefærdigheder.
Ofte tager du overhovedet ikke stilling til mit argument , men køre blot løs
med dit "korektur" flip !!

Hvor begavet gør det dig !!!


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Arne H. Wilstrup (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 28-06-08 15:52


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
news:48662da0$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse
>
>
>> Rolig nu - han er blot misundelig - DF'ere er jo ikke særlig begavede.
>
> Du er et rigtig godt menneske Wille boy.....
> At du hagler ned på andre når de har problemer med stavefejl og
> tegnsætning o.s.v , bekræfter jo blot det gode i dig !!.

Tja, det er jo sandt at jeg er et godt menneske. Jeg har ikke læst noget om
at du har problemer med stavningen, men når du opfører dig dumt og kalder
folk øgenavne -fx kalder du mig konstant Willie Boy, så har jeg ikke den
store medlidenhed med dig.
>
> At jeg åbent har skrevet her i gruppen at jeg har store problemer med
> netop stavning og tegnsætning , skider du højt og flot på.

ja,da - siden du skider højt og flot på hvad jeg hedder og kalder mig ved
øgenavne i stedet.

> Sjovt nok morer det dig bare ! , du nyder at håne mig med mine fejl og din
> egne overlegne skrivefærdigheder.

naturligvis -hvad havde du tænkt dig? tror du at du kan slippe fra at genere
mig med øgenavne uden at det får konsekvenser?

> Ofte tager du overhovedet ikke stilling til mit argument , men køre blot
> løs med dit "korektur" flip !!

Ork.ja -akkurat som du og din våbenfælle Martin Larsen gør det -eller Knut.
>
> Hvor begavet gør det dig !!!
>

Yderst begavet.


Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 16:02


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse


> Tja, det er jo sandt at jeg er et godt menneske. Jeg har ikke >læst noget
> om at du har problemer med stavningen, men når du opfører dig >dumt og
> kalder folk øgenavne -fx kalder du mig konstant Willie Boy, så har >jeg
> ikke den store medlidenhed med dig.

Nej Wille Boy ... du for mig ikke til som dig , at kalde alle der ikke deler
din holdninger for "fjols" , "idiot" "ubegavet" o.s.v'

Wille Boy er et ganske pænt og sobert "kæle-navn" , og desuden er AHW både
upersonligt og kedeligt.

Ord-spasser er derimod både nedværdigt og krænkende , benægt ikke at har
kaldt mig det !!.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 21:56


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev
i meddelelsen
news:48665275$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Nej Wille Boy ... du for mig ikke til som dig , at kalde
> alle der ikke deler din holdninger for "fjols" , "idiot"
> "ubegavet" o.s.v'

Sandheden er ilde hørt.
>
> Wille Boy er et ganske pænt og sobert "kæle-navn" , og
> desuden er AHW både upersonligt og kedeligt.

Tja, jeg synes ikke at det er et sobert kælenavn, men et
nedladende navn- på den anden side er der også rimeligt
harmløst. At jeg synes at det er fjollet er en anden sag -men
det får ikke mig til at ligge søvnløs om natten.
>
> Ord-spasser er derimod både nedværdigt og krænkende , benægt
> ikke at har kaldt mig det !!.

Jeg har aldrig brugt et sådant ord om dig - eller om andre.
Dokumentation, tak!



Michael Meidahl Jens~ (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 29-06-08 22:59


"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse


> Jeg har aldrig brugt et sådant ord om dig - eller om andre. Dokumentation,
> tak!


http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/52dd6749bd0e5b62?hl=da&dmode=source


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Kim Larsen (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-06-08 11:21

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:486805bf$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse
>
>
>> Jeg har aldrig brugt et sådant ord om dig - eller om andre.
>> Dokumentation, tak!
>
>
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/52dd6749bd0e5b62?hl=da&dmode=source

Han kaldte dig ikke for ord-spasser men spurgte dig om du er sprogspasser i
et øjebliks irritation, går jeg ud fra. Du spiller fræk overfor Arne
konstant mens du ubehjælpsomt laver masser af fejl i dine indlæg enten på
grund af sjusk eller fordi du aldrig har lært at formulere dig ordentligt
måske på grund af lettere ordblindhed, hvad-ved-jeg. At Arne stiller dig
sådan et spørgsmål kan naturligvis virke stødende men så burde du måske feje
foran egen dør først med at undlade dine latterlige øgenavne. Personligt er
jeg ligeglad med om folk laver fejl i deres indlæg bare det ikke er
meningsforstyrrende fejl men Arne går noget mere op i dette og han irriteres
over det.


--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Michael Meidahl Jens~ (30-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 30-06-08 19:58


"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> Han kaldte dig ikke for ord-spasser men spurgte dig om du er >sprogspasser
> i et øjebliks irritation, går jeg ud fra.

Hvilket i min bog er det samme !

>Du spiller fræk overfor Arne konstant mens du ubehjælpsomt laver masser af
>fejl i dine >indlæg enten på grund af sjusk eller fordi du aldrig har lært
>at formulere dig >ordentligt

Spiller fræk over for Arne !? , hvordan er det Arne selv siger
Han for svar på tiltale .
Arne læser ikke mine indlæg , han leder efter fejl !.
Derefter fremstiller han det som om de er nærmeste ulæselige og
uforstålige.

At manden ikke altid fatter hvad jeg mener fordi min tegnsætning er
mangelfuld , kunne han jo spørge en ekstra gang , men nej heller køre
spydighedern og hånen i stilling.


> måske på grund af lettere ordblindhed, hvad-ved-jeg. At >Arne stiller dig
> sådan et spørgsmål kan naturligvis virke stødende men så >burde du måske
> feje foran egen dør først med at undlade dine latterlige øgenavne.

Fej lige for din egen dør først ?? , der må være et hav af indlæg fra dig
( og Arne) fyldt med "øgenavne" og de sædvandelige
"idiot" "ubegavet" o.s.v.


>Personligt er jeg ligeglad med om folk laver fejl i deres indlæg bare det
>ikke >er meningsforstyrrende fejl men Arne går noget mere op i >dette og
>han irriteres over det.

Nej Arne gør en mus til en Elefant , kalder andre for en Mimose
og kan ikke selv "tåle" at blive kaldt Wille Boy !???.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Kim Larsen (01-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-07-08 23:31

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48692cbc$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Kim Larsen" skrev i en meddelelse
>
>> Han kaldte dig ikke for ord-spasser men spurgte dig om du er
>> >sprogspasser i et øjebliks irritation, går jeg ud fra.
>
> Hvilket i min bog er det samme !
>
>> Du spiller fræk overfor Arne konstant mens du ubehjælpsomt laver
>> masser af fejl i dine >indlæg enten på grund af sjusk eller fordi du
>> aldrig har lært at formulere dig >ordentligt
>
> Spiller fræk over for Arne !? , hvordan er det Arne selv siger
> Han for svar på tiltale .
> Arne læser ikke mine indlæg , han leder efter fejl !.
> Derefter fremstiller han det som om de er nærmeste ulæselige og
> uforstålige.
>
> At manden ikke altid fatter hvad jeg mener fordi min tegnsætning er
> mangelfuld , kunne han jo spørge en ekstra gang , men nej heller køre
> spydighedern og hånen i stilling.
>
>
>> måske på grund af lettere ordblindhed, hvad-ved-jeg. At >Arne
>> stiller dig sådan et spørgsmål kan naturligvis virke stødende men så
>> >burde du måske feje foran egen dør først med at undlade dine
>> latterlige øgenavne.
>
> Fej lige for din egen dør først ?? , der må være et hav af indlæg fra
> dig ( og Arne) fyldt med "øgenavne" og de sædvandelige
> "idiot" "ubegavet" o.s.v.

Jo jo, men det er dig der piver, ikke sandt ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Jens Bruun (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-06-08 16:07

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48664f83$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> ja,da - siden du skider højt og flot på hvad jeg hedder og kalder mig
> ved øgenavne i stedet.

> naturligvis -hvad havde du tænkt dig? tror du at du kan slippe fra at
> genere mig med øgenavne uden at det får konsekvenser?

Ja, det kan jo svært ikke at bruge øgenavne, når man ikke har andre
argumenter tilbage.

news:48661cbb$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jens G (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 28-06-08 11:55

On 28 Jun 2008 06:34:11 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Michael Rasmussen wrote:
>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
>Nu er det jo ikke sådan at der er et begrænset antal 12-taller.
>
>> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
>> med ene 2-taller så gøre ?
>
>Stemme på DF som i plejer?

Ud fra tidligere indlæg er det ikke mit indtryk at Michael Rasmussen
skulle være DF'er, og jeg synes da at hans indlæg her oser langt væk
af ironi.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:15


"Jens G" skrev i en meddelelse

>
> Ud fra tidligere indlæg er det ikke mit indtryk at Michael >Rasmussen
> skulle være DF'er, og jeg synes da at hans indlæg her oser >langt væk
> af ironi.

Det gør det også ! , den fangede de så bare ikke lige gruppens
"elite" .
Du skal se de han nok for travlt med at defamerer DF , sjovt ikke ? , det
gør dem til nogle vel uddannede og kloge mennesker .
De kloge fæhoveder !!.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Jens Bruun (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-06-08 13:19

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48662b2b$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Du skal se de han nok for travlt med at defamerer DF , sjovt ikke ? ,
> det gør dem til nogle vel uddannede og kloge mennesker .
> De kloge fæhoveder !!.

Ja. At defamere DF og DF's vælgere er som at stjæle slik fra børn. Ikke
noget, intelligente mennesker gider bruge energi på. Der er vigtigere ting
at forholde sig til end endnu et socialdemokrati, der krydrer ønsket om at
fratage os alle enhver ret til at bestemme over eget liv med angsten for de
fremmede

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 14:05


"Jens Bruun" skrev i en meddelelse


> Ja. At defamere DF og DF's vælgere er som at stjæle slik fra >børn. Ikke
> noget, intelligente mennesker gider bruge energi på. Der er >vigtigere
> ting at forholde sig til end endnu et socialdemokrati, der krydrer >ønsket
> om at fratage os alle enhver ret til at bestemme over eget liv med
> >angsten for de fremmede

Jeg er sikker på at de fleste her i dk.politik ( mig selv inklusiv)
har stor respekt for den unge mands resultat ved sin eksame.
Og jeg er ligeledes sikker på at de fleste ville ønske mange flere
efterkommer af indvandrer var lige så flittige og dygtige.

Trods det bruges tråden ( som iøvrigt var ironisk ) til at defamerer DF ,
startende med et indlæg af brosten Hans fulgt op af Wille boy , og
dokumenteret af Zeki .

Og så er mit piss altså i kog .....



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 14:08

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:486636f5$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Trods det bruges tråden ( som iøvrigt var ironisk ) til at defamerer DF ,
> startende med et indlæg af brosten Hans fulgt op af Wille boy , og
> dokumenteret af Zeki .
>
> Og så er mit piss altså i kog .....

Ja... ubehagelige fakta kan gøre ondt!




Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 14:14


"Zeki" skrev i en meddelelse

> Ja... ubehagelige fakta kan gøre ondt!

Ja hvad du tydeligvis nyder ! , sikke en begavelse.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:53


"Hans Joergensen" skrev i en meddelelse

> Stemme på DF som i plejer?

Ja eller trække i noget sort tøj , og råbe ned med alt og op med et
ungdumshus !!


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Carsten Riis (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 28-06-08 09:13

Michael Rasmussen skrev den 27-06-2008 22:58:
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Og efter sommerferien stjæler han også en studieplads. Hvad skal vi
> med ene 2-taller så gøre ?
>


Jante?




--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Malene P (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 28-06-08 11:01


"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece

Han har forhåbentlig fået de karakterer, han fortjener. Hvis han
gennemfører sin uddannelse og fortsætter med at arbejde her i landet, kan
vi -da vi åbenbart ikke kan slippe af med dem- i det mindste for en sjælden
gangs skyld opleve en palæstineser, der gør lidt nytte. Så må vi jo så se,
om hans eventuelle importerede kone og afkom også kommer til at gøre det.

Malene P



Ole (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 28-06-08 12:56

Malene P wrote:
> "Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
> news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>>
>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>>
>> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
> Han har forhåbentlig fået de karakterer, han fortjener. Hvis han
> gennemfører sin uddannelse og fortsætter med at arbejde her i landet, kan
> vi -da vi åbenbart ikke kan slippe af med dem- i det mindste for en sjælden
> gangs skyld opleve en palæstineser, der gør lidt nytte. Så må vi jo så se,
> om hans eventuelle importerede kone og afkom også kommer til at gøre det.
>
> Malene P
>
>

Var det ikke dig der bad om dokumentation angående
2.Ger der klarede sig godt ?

So far so good!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 13:12

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48660bac$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Han har forhåbentlig fået de karakterer, han fortjener. Hvis han
> gennemfører sin uddannelse og fortsætter med at arbejde her i landet, kan
> vi -da vi åbenbart ikke kan slippe af med dem- i det mindste for en
> sjælden
> gangs skyld opleve en palæstineser, der gør lidt nytte. Så må vi jo så se,
> om hans eventuelle importerede kone og afkom også kommer til at gøre det.

Hvilket ækelt menneskesyn du er i besiddelse af! Føj, for pokker!

I forbindelse med den seneste børnepornoring der blev afsløret blev det i TV
nævnt at de fleste pædofile er hvide mænd i alderen 30-50 år.

Hvis jeg skulle adaptere din måde at fortolke omverdenen på (Gud forbyde
det!), så ville jeg - hver eneste gang jeg så en hvid mand i alderen 30-50
år - tænke "ham her er sikkert pædofil."




Arne H. Wilstrup (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 28-06-08 15:57


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
news:48662ac9$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48660bac$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Han har forhåbentlig fået de karakterer, han fortjener. Hvis han
>> gennemfører sin uddannelse og fortsætter med at arbejde her i landet, kan
>> vi -da vi åbenbart ikke kan slippe af med dem- i det mindste for en
>> sjælden
>> gangs skyld opleve en palæstineser, der gør lidt nytte. Så må vi jo så
>> se,
>> om hans eventuelle importerede kone og afkom også kommer til at gøre det.
>
> Hvilket ækelt menneskesyn du er i besiddelse af! Føj, for pokker!
>
> I forbindelse med den seneste børnepornoring der blev afsløret blev det i
> TV nævnt at de fleste pædofile er hvide mænd i alderen 30-50 år.
>
> Hvis jeg skulle adaptere din måde at fortolke omverdenen på (Gud forbyde
> det!), så ville jeg - hver eneste gang jeg så en hvid mand i alderen 30-50
> år - tænke "ham her er sikkert pædofil."
>

Eller også kan man sige at han så må være medlem af DF alene på grund af
deres udtalelser: stereotype udmeldinger, dumme og enfoldige udtalelser,
usympatiske meldinger og et nazificeret afstumpet menneskesyn.


Jens Bruun (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-06-08 16:09

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:486650aa$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Eller også kan man sige at han så må være medlem af DF alene på grund
> af deres udtalelser: stereotype udmeldinger, dumme og enfoldige
> udtalelser, usympatiske meldinger og et nazificeret afstumpet
> menneskesyn.

Allerede hjemme fra begravelsen, eller ligger svoger stadig i et køleskab i
Teilum-bygningen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Kim Larsen (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-06-08 22:05

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:7Zadnd1-n6-0yfvVRVnygwA@giganews.com
> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:486650aa$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>> Eller også kan man sige at han så må være medlem af DF alene på grund
>> af deres udtalelser: stereotype udmeldinger, dumme og enfoldige
>> udtalelser, usympatiske meldinger og et nazificeret afstumpet
>> menneskesyn.
>
> Allerede hjemme fra begravelsen, eller ligger svoger stadig i et
> køleskab i Teilum-bygningen?

Idiot !

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Malene P (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-08 10:03


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:48662ac9$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48660bac$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Han har forhåbentlig fået de karakterer, han fortjener. Hvis han
> > gennemfører sin uddannelse og fortsætter med at arbejde her i landet,
kan
> > vi -da vi åbenbart ikke kan slippe af med dem- i det mindste for en
> > sjælden
> > gangs skyld opleve en palæstineser, der gør lidt nytte. Så må vi jo så
se,
> > om hans eventuelle importerede kone og afkom også kommer til at gøre
det.
>
> Hvilket ækelt menneskesyn du er i besiddelse af! Føj, for pokker!

Hmmm, jeg syntes nu, jeg udtrykte håb om et tiltrængt positivt eksempel.

Malene P




Jens \"Lyrik\" Bech (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 28-06-08 11:39

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i meddelelsen
news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>
> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>
> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>
> http://jp.dk/indland/article1380368.ece
>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Arabere mangler ikke potentialet for viden som er intelligens. De mangler en
kultur som kan give dem noget at bruge intelligensen til. At kunne Koranen
forfra og bagfra bidrager ikke til noget folkene har brug for.
Tillykke til Chadi Abdel-Halim herfra.

"Jeg vil gerne sende det budskab, at det er en god ide at tage en
uddannelse," siger Chadi Abdel-Halim.

Det kan man kun sige ja til.

Hilsen
Jens


Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 11:48

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:486614de$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Arabere mangler ikke potentialet for viden som er intelligens.

Det er ikke korrekt. Viden er ikke det samme som intelligens, på samme måde
som information heller ikke er viden.

Man kan således f.eks hverken "tanke" viden eller intelligens på
internettet. Man kan hente informationer, hvoraf nogle kan blive lagret som
viden.

At have et højt informationsniveau betyder heller ikke nødvendigvis at man
er meget klog - blot at man er informeret.






Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 13:51


"Zeki" skrev i en meddelelse

> At have et højt informationsniveau betyder heller ikke >nødvendigvis at
> man er meget klog - blot at man er informeret.
>

Nåå det er derfor du kalder Marlene ubegavet ! , hun har en masse
informationer om Indvandre kriminalitet ? , det gør hende så blot
velinformeret og ikke særlig smart .


Tak for oplysningen !.




Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 14:07

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:486633c2$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Zeki" skrev i en meddelelse
>
>> At have et højt informationsniveau betyder heller ikke >nødvendigvis at
>> man er meget klog - blot at man er informeret.
>>
>
> Nåå det er derfor du kalder Marlene ubegavet ! , hun har en masse
> informationer om Indvandre kriminalitet ? , det gør hende så blot
> velinformeret og ikke særlig smart .

Så hun har "en masse informationer om indvandrerkriminalitet" pga
avisartikler?

Beklager, men så enkelt kan du ikke sætte det op. Nyhedsartikler der
refererer fra enkeltstående begivenheder kan ikke bruges til videnskabeligt
at påstå hverken det ene eller det andet. Hertil bruges statistikker,
analyser og undersøgelser, men det er nok for meget forlangt at hun skal
kunne forholde sig til disse.



Jens Bruun (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-06-08 14:11

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:486637a6$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hertil
> bruges statistikker, analyser og undersøgelser, men det er nok for
> meget forlangt at hun skal kunne forholde sig til disse.

Sjovt. Jeg tror, du har sværere ved at forholde dig til statistikker, end
koen har.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Meidahl Jens~ (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 28-06-08 14:18


"Zeki" skrev i en meddelelse

>. Hertil bruges statistikker, analyser og undersøgelser, men det er nok for
>meget forlangt >at hun skal kunne forholde sig til disse.


Netop ! , statistikker og analyser vi har været igennem i et utal af tråde
her i dk.politik.
Og hver eneste gang er fakta blevet afvist som de ubegavede
og fremmede angste's vildfarelse.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Zeki (28-06-2008)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 28-06-08 15:30


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48663a0d$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Zeki" skrev i en meddelelse
>
>>. Hertil bruges statistikker, analyser og undersøgelser, men det er nok
>>for meget forlangt >at hun skal kunne forholde sig til disse.

> Netop ! , statistikker og analyser vi har været igennem i et utal af tråde
> her i dk.politik.
> Og hver eneste gang er fakta blevet afvist som de ubegavede
> og fremmede angste's vildfarelse.

Hvilke fakta og af hvem?

Jeg kan f.eks ikke lige se hvordan man kan argumentere sig ud af at
indvandrere og deres efterkommere ikke skulle være overrepræsenteret i
kriminalstatistikkerne i forhold til det procentlige antal, når beregnelige
tal - antal domme - viser det helt tydeligt.

Årsagerne kan dog diskuteres. Nogle vil sikkert bebrejde Islam, mens andre
vil påpege sociale årsager mens endnu andre mener at det er fordi at alle
'muhammedannerne' i landet ønsker sharialov i gaderne så hurtigt som muligt.







J. Nielsen (28-06-2008)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 28-06-08 15:40

On Sat, 28 Jun 2008 15:18:03 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>
>"Zeki" skrev i en meddelelse
>
>>. Hertil bruges statistikker, analyser og undersøgelser, men det er nok for
>>meget forlangt >at hun skal kunne forholde sig til disse.
>
>
>Netop ! , statistikker og analyser vi har været igennem i et utal af tråde
>her i dk.politik.
>Og hver eneste gang er fakta blevet afvist som de ubegavede
>og fremmede angste's vildfarelse.

Eliten pakker det pænere ind, men i praksis siger de nøjagtigt som
Kresten Poulsgård: "Hvis det æ' fakta ..så benægter a' fakta".
--

-JN-

Kim2000 (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-06-08 09:18


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:486637a6$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:486633c2$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Zeki" skrev i en meddelelse
>>
>>> At have et højt informationsniveau betyder heller ikke >nødvendigvis at
>>> man er meget klog - blot at man er informeret.
>>>
>>
>> Nåå det er derfor du kalder Marlene ubegavet ! , hun har en masse
>> informationer om Indvandre kriminalitet ? , det gør hende så blot
>> velinformeret og ikke særlig smart .
>
> Så hun har "en masse informationer om indvandrerkriminalitet" pga
> avisartikler?
>
> Beklager, men så enkelt kan du ikke sætte det op. Nyhedsartikler der
> refererer fra enkeltstående begivenheder kan ikke bruges til
> videnskabeligt at påstå hverken det ene eller det andet. Hertil bruges
> statistikker, analyser og undersøgelser, men det er nok for meget forlangt
> at hun skal kunne forholde sig til disse.
>

Jeps, og de stats fremviser det samme som avisartiklerne. Fremmede borgere
fra ikke-vestlige lande er mere kriminelle end danskere. Hver 4. mand (23%)
fra mellemøsten er dømt for kriminalitet, ganske simpelt faktum.



Bo Warming (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-06-08 04:14

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:486614de$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i meddelelsen
> news:9nka64lsckertu2akrhd23d833rl0bgpm9@4ax.com...
>>
>> Danmark ER en "banarepublik" med alle bananplukkere og gedehyrder
>> der er i fuld gang med at ødelægge alt.
>>
>> Nu stjæler de også alle 12-tallerne fra os andre...
>>
Danske socialistiske lærere der kan lide at give høje karakterer til
muslimer, er et problem.

Mukabe er et problem for sine landsmænd - hvoraf der kun er mad til
halvdelen så nogle skal dø.

Tyveri er at overføre nabo-ejendom til egen lomme så invasionist-yngel der
får høje karakterer er ikke tyve og Mukabe stjæler ikke stemmer - han er
udansk men ikke tyv. Per Stigs sprogbrug er for langt ude.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408891
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste