Asymmetrisk Retorik fra i morgen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-08 15:00

Da jeg ikke gider skrive i denne nyhedsgruppe i morgen.
Kommer der her et indlæg i selv sætte ind der.

En eller anden extremistisk højrefløjs abe skriver det
sædvanlige dvs. : Vi myrder jer allesammen!

Hvortil jeg (en moderat center person) svarer:

Det er nu ret kendt at dem på højrefløjen af hunkøn har en tendens til at fantasere
om at få u-autoriseret pik af en stor neger!

Som sagt: Asymetrisk Retorik fra i morgen!

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-08 15:15

Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> til at fantasere om at få u-autoriseret pik af en stor neger!
>
> Som sagt: Asymetrisk Retorik fra i morgen!

*ROFLMAO*
Det var en fin service du leverer der.
Næsten en "play-by-play" gennemgang.

Michael Weber

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-06-08 15:33

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> *ROFLMAO*
> Det var en fin service du leverer der.

Ja, lad os nu håbe at det holder.

Mvh
Martin

Fra : Ole

Dato : 27-06-08 17:36

Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
> at fantasere
> om at få u-autoriseret pik af en stor neger!
>
> Som sagt: Asymetrisk Retorik fra i morgen!

Du burde få din medicin justeret, /inden/ du er til fare for
dig selv og andre.

Du kommer tætter og tætter på kanten for hver dag der går.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/