/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Uddannelse? Nej, han skal ikke....
Fra : Malene P


Dato : 24-06-08 03:01

..... have nogen uddannelse. Han skal have en udvisning og det skal resten af
pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/

Malene P



 
 
Snuden (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 24-06-08 04:23


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4860551b$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> .... have nogen uddannelse. Han skal have en udvisning og det skal resten
> af
> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/

Eller et nakkeskud!!


El Trabajador (24-06-2008)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 24-06-08 05:34


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4860551b$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> .... have nogen uddannelse. Han skal have en udvisning og det skal resten
> af
> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/

Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der ikke er
danske statsborgere hjem til det land de eller deres forældre kom fra.

Der er ingen grund til at samle på kriminelle muhamedanere, UD MED PAKKET!
--
El Trabajador


** Posted from http://www.teranews.com **

Hans Joergensen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-08 09:38

El Trabajador wrote:
>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
>> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der ikke er
> danske statsborgere hjem til det land de eller deres forældre kom fra.
> Der er ingen grund til at samle på kriminelle muhamedanere, UD MED PAKKET!

Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.

// Hans
--
....

Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 09:49


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> El Trabajador wrote:
>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
>>> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der ikke er
>> danske statsborgere hjem til det land de eller deres forældre kom fra.
>> Der er ingen grund til at samle på kriminelle muhamedanere, UD MED
>> PAKKET!
>
> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.


Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 09:59

Peter tastede følgende:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> El Trabajador wrote:
>>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
>>>> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der ikke er
>>> danske statsborgere hjem til det land de eller deres forældre kom fra.
>>> Der er ingen grund til at samle på kriminelle muhamedanere, UD MED PAKKET!
>>
>> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
>> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
>> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>
>
> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.

Se på det Hans omgås, så har du svaret på, hvorfor han er så asocial.



Ukendt (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-08 10:41

Peter skrev:

> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa.

Der findes kun ét folkeslag og én hudfarve som malene ka' acceptere.

Og det er ikke palæstinensere.


Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 10:50

Thomas M skrev den 24-06-2008:
> Peter skrev:
>
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa.
>
> Der findes kun ét folkeslag og én hudfarve som malene ka' acceptere.
>
> Og det er ikke palæstinensere.

Vil det sige at i din verden er der 2 folkeslag, palæstinensere og ikke
palæstinensere, der kan man bare se.



Ukendt (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-08 13:22

Mr.Larsen skrev:

> Vil det sige at i din verden er der 2 folkeslag, palæstinensere og ikke
> palæstinensere, der kan man bare se.

Lol.

Nej.

@ (24-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-08 15:47

On Tue, 24 Jun 2008 11:40:48 +0200, Thomas M <niks> wrote:

>Peter skrev:
>
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
>Hahaha


hvor har du set Malene skrive noget som bare ligner racsisme?



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

El Trabajador (24-06-2008)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 24-06-08 19:52


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:8522649ju3ld661mtlr00ulckg5qrliqg8@4ax.com...
> On Tue, 24 Jun 2008 11:40:48 +0200, Thomas M <niks> wrote:
>
>>Peter skrev:
>>
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
>>Hahaha
>
> hvor har du set Malene skrive noget som bare ligner racsisme?

I visse kredse opfattes det racistisk at sige sandheden om muhamedanerne og
muhamedanismen.
--
El Trabajador


** Posted from http://www.teranews.com **

/Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 24-06-08 19:59

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:7a09$48614252$3580@news.teranews.com...
>
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:8522649ju3ld661mtlr00ulckg5qrliqg8@4ax.com...
>> On Tue, 24 Jun 2008 11:40:48 +0200, Thomas M <niks> wrote:
>>
>>>Peter skrev:
>>>
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>>>Hahaha
>>
>> hvor har du set Malene skrive noget som bare ligner racsisme?
>
> I visse kredse opfattes det racistisk at sige sandheden om
> muhamedanerne og muhamedanismen.


Shhyy, du må ikke sige "muhanmedaner" eller "muhamedanisme"
- det findes ganske enkelt ikke, lige som alle de røveriske voldelige
overfald og voldtægter
begået af samme, heller ikke findes.



Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 17:02



"Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen
news:4860c136$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter skrev:
>
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa.
>
> Der findes kun ét folkeslag og én hudfarve som malene ka' acceptere.
>
> Og det er ikke palæstinensere.
>
Jeg har ikke hørt Malene klage over folk fra Mellemøsten, som opfører sig
pænt!?

Ivan


Malene P (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 24-06-08 17:49


"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
news:4860c136$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter skrev:
>
> > Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
>
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahaaaaaaaaaaaaa.
>
> Der findes kun ét folkeslag og én hudfarve som malene ka' acceptere.

Hvor taler jeg om hudfarve?

Malene P



Ukendt (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-08 18:20

Malene P skrev:

> Hvor taler jeg om hudfarve?

Du stiller altid mange spørgsmål, men svarer aldrig på ditto. Og er god
til at snakke udenom.

Hvorfor kan du f.eks ikke li' palæstinensere?




Malene P (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 24-06-08 18:57


"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
news:48612cf9$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P skrev:
>
> > Hvor taler jeg om hudfarve?
>
> Du stiller altid mange spørgsmål, men svarer aldrig på ditto.

Aha -så du er altså ektremt lærenem?

> Og er god til at snakke udenom.

Se ovenfor

Malene P



Ukendt (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-08 22:58

Malene P skrev:
> "Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
> news:48612cf9$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Malene P skrev:
>>
>>> Hvor taler jeg om hudfarve?
>> Du stiller altid mange spørgsmål, men svarer aldrig på ditto.
>
> Aha -så du er altså ektremt lærenem?
>
>> Og er god til at snakke udenom.
>
> Se ovenfor
>
> Malene P
>
>

Hvorfor kan du ikke lide palæstinensere, malene p?

Malene P (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-06-08 03:54


"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
news:48616e0b$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P skrev:
> > "Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
> > news:48612cf9$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >> Malene P skrev:
> >>
> >>> Hvor taler jeg om hudfarve?
> >> Du stiller altid mange spørgsmål, men svarer aldrig på ditto.
> >
> > Aha -så du er altså ektremt lærenem?
> >
> >> Og er god til at snakke udenom.
> >
> > Se ovenfor
> >
> > Malene P
> >
> >
>
> Hvorfor kan du ikke lide palæstinensere, malene p?

Hvor taler jeg om hudfarve, Thomas M?

Malene P



Ukendt (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-06-08 08:34

Malene P skrev:

> Hvor taler jeg om hudfarve, Thomas M?

Så fik jeg besvaret mit spørgsmål, af den ubegavede malene p.



S. A. Thomsen (25-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-06-08 08:45

On Wed, 25 Jun 2008 09:33:48 +0200, Thomas M <niks> wrote:

>> Hvor taler jeg om hudfarve, Thomas M?
>
>Så fik jeg besvaret mit spørgsmål, af den ubegavede malene p.

Malene P's begavelse skal jeg ikke kunne udtale mig om, men du har da
udstillet dig selv som noget mindre begavet end hende....

Ukendt (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-06-08 11:52

S. A. Thomsen skrev:

> Malene P's begavelse skal jeg ikke kunne udtale mig om, men du har da
> udstillet dig selv som noget mindre begavet end hende....

I jeres forskruede verden, ja sikkert.



S. A. Thomsen (25-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-06-08 13:14

On Wed, 25 Jun 2008 12:52:14 +0200, Thomas M <niks> wrote:

>> Malene P's begavelse skal jeg ikke kunne udtale mig om, men du har da
>> udstillet dig selv som noget mindre begavet end hende....
>
>I jeres forskruede verden, ja sikkert.

Hvorfor skal jeg nu puttes i racist-båsen, bare fordi jeg ikke er enig
med dig...???

Er det fordi du ikke kan argumentere...???

Malene P (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-06-08 15:59


"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
news:4861f4e9$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P skrev:
>
> > Hvor taler jeg om hudfarve, Thomas M?
>
> Så fik jeg besvaret mit spørgsmål, af den ubegavede malene p.

Fint, så kan du jo passende svare på mit.

Malene P



Ukendt (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-06-08 18:23

Malene P skrev:

> Fint, så kan du jo passende svare på mit.

Jeg har andet at bruge min tid på, end at dømme folk på deres hudfarve
og skære alle over én kam. Det er bare ikke så interessant. Jeg gider
heller ikke diskutere med folk som gør det.





Malene P (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-06-08 19:02


"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
news:48627ee9$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Malene P skrev:
>
> > Fint, så kan du jo passende svare på mit.
>
> Jeg har andet at bruge min tid på, end at dømme folk på deres hudfarve
> og skære alle over én kam. Det er bare ikke så interessant. Jeg gider
> heller ikke diskutere med folk som gør det.

Så du er altså ikke i stand til at forklare, hvordan jeg i følge dine
beskyldninger dømmer folk efter hudfarve? Du har "andet at bruge din tid
på"? "Det er bare ikke så interessant"? "Du gider heller ikke?" Velkommen i
mit ellers ikke så sarte killfilter, undermåler!

Malene P



Hans Joergensen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-08 10:43

Peter wrote:
> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.

Nej, hun er racist.

// Hans
--
....

Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 11:27


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Nej, hun er racist.

Nej.



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:17

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860c9f8$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> Peter wrote:
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>> Nej, hun er racist.
>
> Nej.

Jo.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Martin Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 24-06-08 13:38

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:eB58k.40349$7m7.34476@newsfe30.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860c9f8$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>
>>> Nej, hun er racist.
>>
>> Nej.
>
> Jo.
>


Nej, for du er rødfascist!

Mvh
Martin


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 11:29


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Nej, hun er racist.

Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.




Hans Joergensen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-08 12:28

Peter wrote:
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>> Nej, hun er racist.
> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.

Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
race, og det gør Malene.

// Hans
--
....

Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 13:27


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61mh3.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>> Nej, hun er racist.
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
> race, og det gør Malene.


En ideologi er ikke en race!



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 13:18

Hans Joergensen formulerede tirsdag:
> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>> Nej, hun er racist.
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
> race, og det gør Malene.

Det vil sige, at det er Malenes skyld at det er invandre der begår
kriminalitet, der kan man bare se, din viden er stor.



Hans Joergensen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-06-08 14:37

Mr.Larsen wrote:
>>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
>> race, og det gør Malene.
> Det vil sige, at det er Malenes skyld at det er invandre der begår
> kriminalitet, der kan man bare se, din viden er stor.

Det skrev jeg overhoved ikke..

// Hans
--
....

Malene P (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 24-06-08 19:19


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61vde.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Mr.Larsen wrote:
> >>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
> >> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
> >> race, og det gør Malene.
> > Det vil sige, at det er Malenes skyld at det er invandre der begår
> > kriminalitet, der kan man bare se, din viden er stor.
>
> Det skrev jeg overhoved ikke..

Nej, men du skrev ret direkte, at jeg dømmer folk på baggrunde af race. Hvor
gør jeg det -sådan lidt mere konkret?

Malene P



Mr.Larsen (26-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 26-06-08 15:41

Malene P tastede følgende:

> Nej, men du skrev ret direkte, at jeg dømmer folk på baggrunde af race. Hvor
> gør jeg det -sådan lidt mere konkret?

Hans glimre ved ikke at besvare dit spørgsmål, han kan nok ikke finde
beviset andre steder end i sin egen fantasi.



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:20

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61mh3.8gd.haj@pluto.bananas.dk
> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>> Nej, hun er racist.
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
> race, og det gør Malene.

Ja også i /den/ grad.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


@ (24-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-08 15:58

On 24 Jun 2008 11:27:31 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>> Nej, hun er racist.
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
>Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
>race, og det gør Malene.


hvor har du læst det??


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 17:05



"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrng61mh3.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>> Nej, hun er racist.
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
> Nej men er ikke, man er racist hvis man dømmer folk på baggrund af
> race, og det gør Malene.
>
> // Hans
> --
> ...
Jeg mente mere Malene dømte efter artikler i bladene som referede
domfældelser og eftersøgte.

Ivan


Mr.Larsen (26-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 26-06-08 20:59

Ivannof frembragte:

> Jeg mente mere Malene dømte efter artikler i bladene som referede
> domfældelser og eftersøgte.

Du har ret, men den slags er fakta, det har velmenere ingen holdning
til.



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:20

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> Peter wrote:
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>> Nej, hun er racist.
>
> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.

Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter men hun har
indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en politianmeldelse for
overtrædelse af straffelovens § 266B.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 13:33

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:uD58k.40351$7m7.5184@newsfe30.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>
>>> Nej, hun er racist.
>>
>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>
> Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter men hun
> har indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en politianmeldelse
> for overtrædelse af straffelovens § 266B.


Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
Det er vist lige mod deíne egen påstande fundet lidt rundt omkring herinde.



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:50

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860e783$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:uD58k.40351$7m7.5184@newsfe30.ams2...
>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>> news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>> Peter wrote:
>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>
>>>> Nej, hun er racist.
>>>
>>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>>
>> Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter men
>> hun har indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en
>> politianmeldelse for overtrædelse af straffelovens § 266B.
>
> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?

Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.

Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end statens
(jeg tænker her på DK´s krige).

Vi har for eksempel et par betjente som gik fuldstændig amok mod en biltyv i
et helt overdrevent vildt skyderi, et unødvendigt skyderi som ikke kunne
undgå at dræbe vedkommende. Stod det til mig var de i gang med en
fængselsdom på 16 års fængsel hver. Selv om de blev kendt skyldige, så gik
de straffri og er stadig ansat i politiet indtil et nyt offer får deres
metoder at smage sikkert med døden til følge. Sådan fungerer retsvæsen og
politi i Danmark. Jeg er stærkt utilfreds med den voldsanvendelse som i
øjeblikket hersker i politiet, det er ikke en retsstat værdig.

Der trænger til grundig oprydning og der trænger til et helt nyt eksternt
politiklagesystem med en god troværdighed, hvilket det nuværende
politiklagesystem helt mangler.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 14:03

>> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
>
> Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.

Nej, det kræver de bliver dømt!

> Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end statens
> (jeg tænker her på DK´s krige).

I krig er det at at soldat tager et liv,normalt ikke forbundet med mord,
uanset hvad du synes,
som sikkert ret mange er totalt ligeglade med, set fra et retsmæssigt
synspunkt.

> Vi har for eksempel et par betjente som gik fuldstændig amok mod en biltyv
> i et helt overdrevent vildt skyderi, et unødvendigt skyderi som ikke kunne
> undgå at dræbe vedkommende. Stod det til mig var de i gang med en
> fængselsdom på 16 års fængsel hver. Selv om de blev kendt skyldige, så gik
> de straffri og er stadig ansat i politiet indtil et nyt offer får deres
> metoder at smage sikkert med døden til følge. Sådan fungerer retsvæsen og
> politi i Danmark. Jeg er stærkt utilfreds med den voldsanvendelse som i
> øjeblikket hersker i politiet, det er ikke en retsstat værdig.


Så er dert godt "det ike står til dig"



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 14:00

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860eea7$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
>>
>> Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.
>
> Nej, det kræver de bliver dømt!
>
>> Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end
>> statens (jeg tænker her på DK´s krige).
>
> I krig er det at at soldat tager et liv,normalt ikke forbundet med
> mord, uanset hvad du synes,
> som sikkert ret mange er totalt ligeglade med, set fra et retsmæssigt
> synspunkt.

Ja det var derfor at jeg skrev PERSONLIGE definitioner, håber at den fes ind
i bolden nu.

>> Vi har for eksempel et par betjente som gik fuldstændig amok mod en
>> biltyv i et helt overdrevent vildt skyderi, et unødvendigt skyderi
>> som ikke kunne undgå at dræbe vedkommende. Stod det til mig var de i
>> gang med en fængselsdom på 16 års fængsel hver. Selv om de blev
>> kendt skyldige, så gik de straffri og er stadig ansat i politiet
>> indtil et nyt offer får deres metoder at smage sikkert med døden til
>> følge. Sådan fungerer retsvæsen og politi i Danmark. Jeg er stærkt
>> utilfreds med den voldsanvendelse som i øjeblikket hersker i
>> politiet, det er ikke en retsstat værdig.
>
> Så er dert godt "det ike står til dig"

Nej det er uendelig trist. Jeg frygter at de to klaphatte kommer til at
koste flere livet, de er ikke værdige til at være i politiet, der er ikke
brug for skydegale betjente i vores samfund.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 14:11

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:Ad68k.40368>>
>> Så er dert godt "det ike står til dig"
>
> Nej det er uendelig trist. Jeg frygter at de to klaphatte kommer til at
> koste flere livet, de er ikke værdige til at være i politiet, der er ikke
> brug for skydegale betjente i vores samfund.


Måske det ikke er gået op for dig at danmark er i krig,
og herhejmme hersker krigslignende tilstande, visse steder,
og selvfølgelig har politiet fået våben for at bruge dem
-hvad ellers?



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 14:52

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860f06d$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:Ad68k.40368>>
>>> Så er dert godt "det ike står til dig"
>>
>> Nej det er uendelig trist. Jeg frygter at de to klaphatte kommer til
>> at koste flere livet, de er ikke værdige til at være i politiet, der
>> er ikke brug for skydegale betjente i vores samfund.
>
>
> Måske det ikke er gået op for dig at danmark er i krig,
> og herhejmme hersker krigslignende tilstande, visse steder,
> og selvfølgelig har politiet fået våben for at bruge dem
> -hvad ellers?

Du er virkelig skævvreden i bolden. Selvfølgelig skal politiet ikke meje
folk ned efter forgodtbefindende. Hold kæft hvor er jeg glad for at du ikke
definerer hvad en retsstat er for noget fordi så havde vi tilstande som vi
kun ser i bananrepublikker, altså politistater hvor politiet gennembanker og
dræber folk (hov det ligner sgu i bekymrende grad Danmark som der er nu).
Herhjemme bliver politiet i det mindste sat på anklagebænken - med en stat
efter din smag ville det aldrig ske. Typer som dig er farlige for både
demokrati og retsstat.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


/Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 24-06-08 15:24

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:n_68k.69363$8H5.33201@newsfe10.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860f06d$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:Ad68k.40368>>
>>>> Så er dert godt "det ike står til dig"
>>>
>>> Nej det er uendelig trist. Jeg frygter at de to klaphatte kommer til
>>> at koste flere livet, de er ikke værdige til at være i politiet, der
>>> er ikke brug for skydegale betjente i vores samfund.
>>
>>
>> Måske det ikke er gået op for dig at danmark er i krig,
>> og herhejmme hersker krigslignende tilstande, visse steder,
>> og selvfølgelig har politiet fået våben for at bruge dem
>> -hvad ellers?
>
> Du er virkelig skævvreden i bolden. Selvfølgelig skal politiet ikke
> meje folk ned efter forgodtbefindende. Hold kæft hvor er jeg glad for
> at du ikke definerer hvad en retsstat er for noget fordi så havde vi
> tilstande som vi kun ser i bananrepublikker,


NU er det sådan at danmark er ved at blive invarderet af folk fra
banan-diktaturer,
der er så tilpas skøre i bolden at politiet naturligvis må tilpasse sig
disse nye trusler mod samfundet.



Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 17:08



"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:3468k.40363$7m7.22098@newsfe30.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860e783$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:uD58k.40351$7m7.5184@newsfe30.ams2...
>>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>>> news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>>> Peter wrote:
>>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>>
>>>>> Nej, hun er racist.
>>>>
>>>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>>>
>>> Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter men
>>> hun har indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en
>>> politianmeldelse for overtrædelse af straffelovens § 266B.
>>
>> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
>
> Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.
>
> Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end statens
> (jeg tænker her på DK´s krige).

Vi er nok nødt til at have samme definitioner af de ord vi bruger. Ellers er
vi sgu på skideren. Forstås?

Ivan


Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 18:48

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48611bda$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:3468k.40363$7m7.22098@newsfe30.ams2...
>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>> news:4860e783$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:uD58k.40351$7m7.5184@newsfe30.ams2...
>>>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>>>> news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>>>> Peter wrote:
>>>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>>>
>>>>>> Nej, hun er racist.
>>>>>
>>>>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>>>>
>>>> Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter
>>>> men hun har indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en
>>>> politianmeldelse for overtrædelse af straffelovens § 266B.
>>>
>>> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
>>
>> Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.
>>
>> Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end
>> statens (jeg tænker her på DK´s krige).
>
> Vi er nok nødt til at have samme definitioner af de ord vi bruger.
> Ellers er vi sgu på skideren. Forstås?
>
> Ivan

Derfor skrev jeg også _MINE_ definitioner.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


/Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 24-06-08 18:54

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:1ra8k.62632>
> Derfor skrev jeg også _MINE_ definitioner.


Selvfølgelig er det DINE
definitioner
dit verdensbillede
din virkelighedssans
dine normer og værdier
der bliver sat lidt på en prøve, når du konfronteres med
VIRKELIGHEDEN

- jeg forstår godt du bliver lidt konfus.



Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 19:13



"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:1ra8k.62632$zs1.38623@newsfe28.ams2...
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48611bda$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:3468k.40363$7m7.22098@newsfe30.ams2...
>>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>>> news:4860e783$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:uD58k.40351$7m7.5184@newsfe30.ams2...
>>>>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>>>>> news:4860ca80$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>>>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>>>>> Peter wrote:
>>>>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>>>>
>>>>>>> Nej, hun er racist.
>>>>>>
>>>>>> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.
>>>>>
>>>>> Nej det er ikke rigtig. Racist er hun godt nok så det står efter
>>>>> men hun har indtil videre ikke skrevet noget som har ført til en
>>>>> politianmeldelse for overtrædelse af straffelovens § 266B.
>>>>
>>>> Man kan kan altså godt være morder uden at være dømt som sådan ?
>>>
>>> Det kan folk da sagtens, det kræver jo ligesom at de bliver fanget.
>>>
>>> Mine personlige definitioner for mord er langt mere vidtgående end
>>> statens (jeg tænker her på DK´s krige).
>>
>> Vi er nok nødt til at have samme definitioner af de ord vi bruger.
>> Ellers er vi sgu på skideren. Forstås?
>>
>> Ivan
>
> Derfor skrev jeg også _MINE_ definitioner.
>
> --
> Kim Larsen

Så er du nødt til at blive ved med at skrive hvad definitionen er på det ord
du aktuelt bruger - ellers tror vi jo du mener noget andet! Er det ikke lidt
besværligt?

Ivan


/Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 24-06-08 19:20

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48613925$0$90271>
> Så er du nødt til at blive ved med at skrive hvad definitionen er på
> det ord du aktuelt bruger - ellers tror vi jo du mener noget andet! Er
> det ikke lidt besværligt?


Mon ikke han har defineret sit helt eget univers,
som vi andre ikke fatter en meter af?
Meteren findes sikkert heller ikke der, den er nok kun 0.74 cm lang hvis
den gør.
-Ohh, bruget lige endnu et fy ord,
"cm" hvad mon det er for en størrelse ik KIms univers?

Men, han har forklaret os at der ikke findes "MUHAMEDANERE"".
det ved vi ret sikkert, sikket et dejligt univers han der har skabt:
MUHAMEDANERFRIT !



Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 19:53

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
news:48613a63$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48613925$0$90271>
>> Så er du nødt til at blive ved med at skrive hvad definitionen er på det
>> ord du aktuelt bruger - ellers tror vi jo du mener noget andet! Er det
>> ikke lidt besværligt?
>
>
> Mon ikke han har defineret sit helt eget univers,
> som vi andre ikke fatter en meter af?
> Meteren findes sikkert heller ikke der, den er nok kun 0.74 cm lang hvis
> den gør.
> -Ohh, bruget lige endnu et fy ord,
> "cm" hvad mon det er for en størrelse ik KIms univers?
>
> Men, han har forklaret os at der ikke findes "MUHAMEDANERE"".
> det ved vi ret sikkert, sikket et dejligt univers han der har skabt:
> MUHAMEDANERFRIT !
>
Du mener altså at måske mener Kim noget helt andet end det han skriver?
Måske er han slet ikke socialist!? Eller hvad mener han egentligt med det?

Ivan


/Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 24-06-08 20:00

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4861426f$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> news:48613a63$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:48613925$0$90271>
>>> Så er du nødt til at blive ved med at skrive hvad definitionen er på
>>> det ord du aktuelt bruger - ellers tror vi jo du mener noget andet!
>>> Er det ikke lidt besværligt?
>>
>>
>> Mon ikke han har defineret sit helt eget univers,
>> som vi andre ikke fatter en meter af?
>> Meteren findes sikkert heller ikke der, den er nok kun 0.74 cm lang
>> hvis den gør.
>> -Ohh, bruget lige endnu et fy ord,
>> "cm" hvad mon det er for en størrelse ik KIms univers?
>>
>> Men, han har forklaret os at der ikke findes "MUHAMEDANERE"".
>> det ved vi ret sikkert, sikket et dejligt univers han der har skabt:
>> MUHAMEDANERFRIT !
>>
> Du mener altså at måske mener Kim noget helt andet end det han
> skriver?
> Måske er han slet ikke socialist!? Eller hvad mener han egentligt med
> det?


Det er han nok den eneste der kan svare på
- for en blind er alle farver sort.



Ukendt (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-08 13:24

Peter skrev:

> Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.

Lol.


@ (24-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-08 15:53

On Tue, 24 Jun 2008 12:28:52 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>
>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> Peter wrote:
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>> Nej, hun er racist.
>
>Man er pr. definition kun racist hvis man dømr efter 266B.


og heller ikke det tæller


at nogle politisk "korrekte" tåber med "fine" fornemmelser, der ikke
tåler at høre sandheden får gennemtrumfet en aldeles unødvendig lov
gør ikke at folk som bliver dømt efter denne lov til andet end nogen
som tør sige sandheden lige ud



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 11:34

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Nej, hun er racist.

.... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter 266b. for
sådanne påstande.



Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:22

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860cbae$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> Peter wrote:
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>> Nej, hun er racist.
>
> ... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter
> 266b. for sådanne påstande.

Hold da kæft et latterligt niveau du befinder dig på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 13:34

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:hF58k.40354$7m7.11325@newsfe30.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860cbae$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>
>>> Nej, hun er racist.
>>
>> ... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter
>> 266b. for sådanne påstande.
>
> Hold da kæft et latterligt niveau du befinder dig på.

Pas på du ikke dør af grin
små hjerner -små fornøjelser...



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 13:26

Kim Larsen forklarede:
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860cbae$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> Peter wrote:
>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>
>>> Nej, hun er racist.
>>
>> ... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter
>> 266b. for sådanne påstande.
>
> Hold da kæft et latterligt niveau du befinder dig på.

Og det kom fra Rovsing.



Kert Rats (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 24-06-08 14:59


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g3qp4l$2qqk$1@newsbin.cybercity.dk...
> Kim Larsen forklarede:
>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>> news:4860cbae$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>> Peter wrote:
>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>
>>>> Nej, hun er racist.
>>>
>>> ... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter
>>> 266b. for sådanne påstande.
>>
>> Hold da kæft et latterligt niveau du befinder dig på.
>
> Og det kom fra Rovsing.
>

Hvem er Rovsing?


Venligst

Kert Rats



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 19:24

Kert Rats kom med denne ide:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:g3qp4l$2qqk$1@newsbin.cybercity.dk...
>> Kim Larsen forklarede:
>>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>>> news:4860cbae$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>>> Peter wrote:
>>>>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>>>>
>>>>> Nej, hun er racist.
>>>>
>>>> ... og du kan faktisk anklages for injurier, og sikkert også efter
>>>> 266b. for sådanne påstande.
>>>
>>> Hold da kæft et latterligt niveau du befinder dig på.
>>
>> Og det kom fra Rovsing.
>>
>
> Hvem er Rovsing?
>

Ham den hemmelige KRL



@ (24-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-08 15:49

On 24 Jun 2008 09:43:17 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Peter wrote:
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
>Nej, hun er racist.

tåbelig og aldeles forkert påstand


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 17:03



"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrng61hmh.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> Peter wrote:
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Nej, hun er racist.
>
> // Hans
> --
> ...

Nå!?


Kim Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-06-08 13:17

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4860b307$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>> El Trabajador wrote:
>>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det
>>>> skidt? http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der
>>> ikke er danske statsborgere hjem til det land de eller deres
>>> forældre kom fra. Der er ingen grund til at samle på kriminelle
>>> muhamedanere, UD MED PAKKET!
>>
>> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
>> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
>> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>
> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.

Dagens vits, ha ha ha......

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Peter (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-06-08 13:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:MA58k.40348$7m7.35738@newsfe30.ams2...
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860b307$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> El Trabajador wrote:
>>>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det
>>>>> skidt? http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>>>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der
>>>> ikke er danske statsborgere hjem til det land de eller deres
>>>> forældre kom fra. Der er ingen grund til at samle på kriminelle
>>>> muhamedanere, UD MED PAKKET!
>>>
>>> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
>>> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
>>> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>>
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Dagens vits, ha ha ha......


Det er godt du kan more dig, Kim
Små hjerner -små fornøjelser.



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 13:21

Følgende er skrevet af Peter:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:MA58k.40348$7m7.35738@newsfe30.ams2...
>> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
>> news:4860b307$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>>> El Trabajador wrote:
>>>>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det
>>>>>> skidt? http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>>>>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der
>>>>> ikke er danske statsborgere hjem til det land de eller deres
>>>>> forældre kom fra. Der er ingen grund til at samle på kriminelle
>>>>> muhamedanere, UD MED PAKKET!
>>>>
>>>> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
>>>> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
>>>> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>>>
>>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>>
>> Dagens vits, ha ha ha......
>
>
> Det er godt du kan more dig, Kim
> Små hjerner -små fornøjelser.

Kim R Larsen, er bare ikke så klog.



Mr.Larsen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 24-06-08 13:19

Kim Larsen udtrykte præcist:
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4860b307$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
>>> El Trabajador wrote:
>>>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det
>>>>> skidt? http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>>>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der
>>>> ikke er danske statsborgere hjem til det land de eller deres
>>>> forældre kom fra. Der er ingen grund til at samle på kriminelle
>>>> muhamedanere, UD MED PAKKET!
>>>
>>> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
>>> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
>>> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>>
>> Malene skal tages seriøst, hun er ikke racist -men realist.
>
> Dagens vits, ha ha ha......

Rovsing, ha ha ha........



Ivannof (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-08 17:00



"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrng61cit.8gd.haj@pluto.bananas.dk...
> El Trabajador wrote:
>>> pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle på det skidt?
>>> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/
>> Hvornår begynder vi mon på at sende kriminelle muhamedanere, der ikke er
>> danske statsborgere hjem til det land de eller deres forældre kom fra.
>> Der er ingen grund til at samle på kriminelle muhamedanere, UD MED
>> PAKKET!
>
> Det er "vi" allerede begyndt på, og det ved du også godt..
> Desværre kan man ikke tage meninger fra folk her i gruppen der
> tydeligtvis er racister - som Malene - seriøst.
>
> // Hans
> --
> ...
Du tager hende seriøst nok til at skrive det!


Peter Bang (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 24-06-08 20:49

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>.... have nogen uddannelse. Han skal
>have en udvisning og det skal resten af
>pakket også. Hvorfor pokker skal vi
>blive ved med at samle på det skidt?
>http://www.bt.dk/article/20080623/kri mi/80623072/
>
>Malene P

Du har fuldstændig ret Malene. Uddannelse og fast arbejde er
roden til alt ondt.

Du er ubegavet!


N_B_DK (24-06-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-06-08 23:46

"Peter Bang (slet A0KCT)" <peterbang@A0KCTprivat.dk> wrote in message
news:12143373300.199486597819785@dtext.news.tele.dk

> Du er ubegavet!

Og du er debil.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Peter Bang (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 25-06-08 10:58

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>"Peter Bang (slet A0KCT)" <peterbang@A0KCTprivat.dk> wrote in
message
>news:12143373300.199486597819785@dtext.news.tele.dk
>
>> Du er ubegavet!
>
>Og du er debil.
>
novra


Arne H. Wilstrup (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 25-06-08 20:58


"Peter Bang (slet 3X2L8)" <peterbang@3X2L8privat.dk> skrev i
meddelelsen
news:12143882820.441324712621579@dtext.news.tele.dk...
> N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
>>"Peter Bang (slet A0KCT)" <peterbang@A0KCTprivat.dk> wrote
>>in
> message
>>news:12143373300.199486597819785@dtext.news.tele.dk
>>
>>> Du er ubegavet!
>>
>>Og du er debil.
>>
> novra

Er du sikker på at han overhovedet kender ordets betydning?
Jeg tvivler.



JBH (25-06-2008)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 25-06-08 00:40


"Peter Bang (slet A0KCT)" <peterbang@A0KCTprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:12143373300.199486597819785@dtext.news.tele.dk...
> Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>>.... have nogen uddannelse. Han skal
>>have en udvisning og det skal resten af
>>pakket også. Hvorfor pokker skal vi
>>blive ved med at samle på det skidt?
>>http://www.bt.dk/article/20080623/kri mi/80623072/
>>
>>Malene P
>
> Du har fuldstændig ret Malene. Uddannelse og fast arbejde er
> roden til alt ondt.
>
> Du er ubegavet!
>

Ja, få nu smidt nogle svinere inden plejerne lukker din internetforbindelse
igen igen...

/JBH



Peter Bang (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 25-06-08 10:58

JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>
>"Peter Bang (slet A0KCT)"
><peterbang@A0KCTprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:12143373300.199486597819785@dtex
>t.news.tele.dk...
>> Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>>>.... have nogen uddannelse. Han skal
>>>have en udvisning og det skal resten af
>>>pakket også. Hvorfor pokker skal vi
>>>blive ved med at samle på det skidt?
>>>http://www.bt.dk/article/20080623/k
>>>ri mi/80623072/
>>>
>>>Malene P
>>
>> Du har fuldstændig ret Malene.
>>Uddannelse og fast arbejde er
>> roden til alt ondt.
>>
>> Du er ubegavet!
>>
>
>Ja, få nu smidt nogle svinere inden
>plejerne lukker din
>internetforbindelse
>igen igen...
>
Det er nu ikke noget jeg har kendskab til. Sundhedsvæsenet er
din gebet.


Kert Rats (27-06-2008)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 27-06-08 18:15


"Peter Bang (slet FW4SP)" <peterbang@FW4SPprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:12143882620.0946300811885052@dtext.news.tele.dk...
> JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>>
>>"Peter Bang (slet A0KCT)"
>><peterbang@A0KCTprivat.dk> skrev i en meddelelse
>>news:12143373300.199486597819785@dtex
>>t.news.tele.dk...
>>> Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>>>>.... have nogen uddannelse. Han skal
>>>>have en udvisning og det skal resten af
>>>>pakket også. Hvorfor pokker skal vi
>>>>blive ved med at samle på det skidt?
>>>>http://www.bt.dk/article/20080623/k
>>>>ri mi/80623072/
>>>>
>>>>Malene P
>>>
>>> Du har fuldstændig ret Malene.
>>>Uddannelse og fast arbejde er
>>> roden til alt ondt.
>>>
>>> Du er ubegavet!
>>>
>>
>>Ja, få nu smidt nogle svinere inden
>>plejerne lukker din
>>internetforbindelse
>>igen igen...
>>
> Det er nu ikke noget jeg har kendskab til. Sundhedsvæsenet er
> din gebet.

Gebet er intetkøn, derfor "dit gebet".


Venligst

Kert Rats
Højtuddannet eliteakademiker, der selvfølgelig stemmer DF!



Peter Bang (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 29-06-08 12:33

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> skrev:
>
>"Peter Bang (slet FW4SP)"
><peterbang@FW4SPprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:12143882620.0946300811885052@dte
>xt.news.tele.dk...
>> JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>>>
>>>"Peter Bang (slet A0KCT)"
>>><peterbang@A0KCTprivat.dk> skrev i
>>><en meddelelse
>>>news:12143373300.199486597819785@dt ex
>>>t.news.tele.dk...
>>>> Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>>>>>.... have nogen uddannelse. Han skal
>>>>>have en udvisning og det skal resten af
>>>>>pakket også. Hvorfor pokker skal vi
>>>>>blive ved med at samle på det skidt?
>>>>>http://www.bt.dk/article/20080623 /k
>>>>>ri mi/80623072/
>>>>>
>>>>>Malene P
>>>>
>>>> Du har fuldstændig ret Malene.
>>>>Uddannelse og fast arbejde er
>>>> roden til alt ondt.
>>>>
>>>> Du er ubegavet!
>>>>
>>>
>>>Ja, få nu smidt nogle svinere inden
>>>plejerne lukker din
>>>internetforbindelse
>>>igen igen...
>>>
>> Det er nu ikke noget jeg har
>>kendskab til. Sundhedsvæsenet er
>> din gebet.
>
>Gebet er intetkøn, derfor "dit gebet".
>
>
>Venligst
>
>Kert Rats
>Højtuddannet eliteakademiker, der
>selvfølgelig stemmer DF!

Den åndelige begavelse efterlader stadig en del at ønske.




Arne H. Wilstrup (29-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-06-08 22:25


"Peter Bang (slet FBIQ1)" <peterbang@FBIQ1privat.dk> skrev i
meddelelsen
news:12147395540.768552466932132@dtext.news.tele.dk...
>>
>>Kert Rats
>>Højtuddannet eliteakademiker, der
>>selvfølgelig stemmer DF!

Akkurat som der var en del af den elitære klasse i Tyskland
der støttede nazi-partiet fordi de mente at de senere ville
kunne håndtere dem - de blev slemt klogere ,men hvad var deres
kommentarer til den virkelighed de mødte? Jo, de trak blot på
skulderen - helt uengageret - de var jo ikke i klemme.

At Kert Rats skulle være højtuddannet eliteakademiker virker
som det rene pral når man læser hans udgydelser - ellers er
der kun ovennævnte mulighed.



Peter (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 25-06-08 11:04

Malene P wrote:

> .... have nogen uddannelse. Han skal have en udvisning og det skal
> resten af pakket også. Hvorfor pokker skal vi blive ved med at samle
> på det skidt? http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/80623072/

Jeg tror faktisk han er dansker (jeg kunne i hvert fald ikke læse han
ikke var), så "udvisning" bliver det nok aldrig.

Men jeg forstår ikke hvorfor politiet ikke har kunnet finde de andre
voldsmænd. De har den ene - kender han ikke de andre? Spurgte politiet
ikke ham?


/Peter


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste