Herrefolket i aktion
Fra : Jesper

Dato : 17-06-08 20:20

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12165357.html

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on
family planning is a dollar wasted!
htp://theextract.blogspot.com/

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-08 22:51

Jesper skrev: Ikke rigtigt noget væsentligt.

Fra : Jesper

Dato : 17-06-08 23:49

Thomas M <niks> wrote:

> Jesper skrev: Ikke rigtigt noget væsentligt.

Thomas skrev: Ikke nogensomhelst af nogen blot rimelig væsentlighed
overhovedet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 08:33

Jesper skrev:

> Thomas skrev: Ikke nogensomhelst af nogen blot rimelig væsentlighed
> overhovedet.

Jeg er i det mindste ikke nazi sympatisør.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-08 09:39

Thomas M wrote:
> Jeg er i det mindste ikke nazi sympatisør.

Man behøver overhoved ikke være nazi sympatisør for ikke at bryde
sig om Israel... Jeg kender israelere der ikke bryder sig om israel.

// Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-06-08 10:48

> Man behøver overhoved ikke være nazi sympatisør for ikke at bryde
> sig om Israel...

Nej, men det gør opgaven noget lettere.

> Jeg kender israelere der ikke bryder sig om israel.

Selvfølgelig. Ligesom jeg kender massevis af danskere, der ikke bryder sig
om Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 13:30

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men det gør opgaven noget lettere.

> Selvfølgelig. Ligesom jeg kender massevis af danskere, der ikke bryder sig
> om Danmark.

Men det sikkert KUN fordi det er fyldt med utilpassede IKKE-danskere!

Fra : Jesper

Dato : 18-06-08 17:25

Thomas M <niks> wrote:

> Jeg er i det mindste ikke nazi sympatisør.

Godt, så holder du ikke med bosætter-fascisterne!

Fra : @

Dato : 18-06-08 21:14

On Wed, 18 Jun 2008 18:24:57 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Godt, så holder du ikke med bosætter-fascisterne!

bosætter-fascisterne?

er det de muhamedanere af arabisk herkomst som har bosat sig i
jødernes land du omtaler

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Frank

Dato : 18-06-08 13:00

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12165357.html

Og overfaldsmændene er nu anholdt.

Mvh
Frank

Fra : @

Dato : 18-06-08 20:24

On Tue, 17 Jun 2008 21:20:29 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12165357.html

de arabiske agressorers efterkommere kan da bare skrubbe ud af
jødernes land og problemet vil være løst,

men som sædvanlig ønsker de muhamedanske arabere ikke fred

og en masse tåber rundt om i verden falder for deres spin