Kriminalitet igen
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 17:26

Et lille huskeafsnit til CRL, AHW og andre velmenere:

Citat:
Historien om kriminalitet begået af indvandrere og flygtninge er en temmelig
absurd historie for sig. Der blev ikke før 1994 ført statistik, der opgjorde
kriminaliteten efter nationalitet, og der fægtedes derfor i blinde. Det har
muligvis været derfor, at Ole Espersen fra Socialdemokratiet i 1983 i et
indlæg i dagbladet Aktuelt skrev, at “indvandrerne udgør tværtimod en
gruppe, der er mere lovlydig, end danske statsborgere i gennemsnit er det”.
Som tallene kom frem, dokumenteredes det modsatte af det, som Ole Espersen
havde påstået, men det fik kun den virkning, at tilhængerne af en liberal
udlændingelov hævdede, at det skyldtes udlændingenes sociale og økonomiske
marginalisering i det danske samfund.

Den fulde konsekvens blev draget af Det Europæiske Overvågningscenter, EUMC,
der i 2002 kategoriserede det som et udslag af intolerance, hvis man i
forbindelse med en spørgeskemaundersøgelse havde svaret, at man mente, at
indvandrere var mere kriminelle end danskere."

---------------

Ja, det ER utroligt hvad mennesker som er "gode" i egne øjne, kan få sig
selv til at påstå. En som AHW skrev flere gange at indvandringen også var en
kæmpestor økonomisk fordel, MEN den måtte han dog trods alt æde i sig igen.

Nu er man så ovre i at kultur ikke betyder noget for graden af kriminalitet,
OG toneangivende islamofiler hævder, at islam ikke eksisterer og derfor ikke
kan kritiseres. Man siger de er på vej med et manifest som også fastslår at
"tørklæder eksisterer ikke" - for der er mange typer, og derfor kan man ikke
lovgive for eller diskutere om hijab'er eller "tørklæder".

Det næste bliver nok at "Danmark eksisterer ikke", og dér kan de jo få ret,
før de tror det

Og så når jeg nu er her, en lille bid fra en egyptisk muslim:

“The ones who harm the Prophet do not live in the West - they are among us,
the Muslims. [It is the Muslims] who have fashioned an Islamic model that is
[inherently] terrorist, hypocritical, life-negating, and sustained by the
murder of others in the name of jihad and by attacks on freedom of opinion
under the pretext of [defending Islamic] national principles - which are
actually nothing but retardation and fossilized prejudice… This is what we -
and no one else - have produced.” [3]

The ones who harm the Prophet are those who teach children in schools,
particularly so-called Islamic [schools], to hate Christians on the grounds
that it is forbidden to love them…
“The ones who harm the Prophet are those who believe that external
attributes such as a beard, a spot on the forehead [attesting to deep
genuflections during prayer], a veil, or a cloak are prescribed by Islam,
and also those who accuse others of heresy and kill [them] on account [of
these external attributes].

Men han kan nok ikke være muslim iflg velmenende godlidende danskere, - som
selv mener at vide alt om islam, uden at have studeret noget som helst
("uvidenhed er kraft" som de siger)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 11-06-08 18:10

On Wed, 11 Jun 2008 18:26:00 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>forbindelse med en spørgeskemaundersøgelse havde svaret, at man mente, at
>indvandrere var mere kriminelle end danskere."

Har de virkelig sagt noget SÅ tåbeligt...???

> [...]
>and also those who accuse others of heresy and kill [them] on account [of

Han er beviset på at der findes intelligente muslimer...