'Jeg bombede Danmark'
Fra : Mohammad Islam

Dato : 06-06-08 10:49

Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og han skriver 'De
som fornærmer Allahs budbringer, skal møde smertefulde pinsler'.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1016767.ece

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 11:03

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og han skriver 'De
> som fornærmer Allahs budbringer, skal møde smertefulde pinsler'.

Og jeg skriver til dig, Mohammad Islam, at de som bor i Danmark og kalder os
danskere for "danskersvin", ikke har noget at gøre i Danmark!
Hvis Islam betyder så meget for dig/jer, så rejs dog til et land, hvor alle
tænker som du/I.
HVORFOR gør I ikke det?

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-06-08 11:19

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> [...]
> os danskere for "danskersvin", ikke har noget at gøre i Danmark!
> Hvis Islam betyder så meget for dig/jer, så rejs dog til et land, hvor

Godt spørgsmål - de burde kende kibla'en

Mvh
Martin

Fra : Mendoza

Dato : 06-06-08 14:05

Pernille wrote:
> [...]
> kalder os danskere for "danskersvin", ikke har noget at gøre i
> Danmark! Hvis Islam betyder så meget for dig/jer, så rejs dog til et land,

Måske på grund af sociallovgivningen? De er jo ikke kommet for at
arbejde....

Fra : Ole

Dato : 06-06-08 11:24

Mohammad Islam wrote:
> Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og han skriver 'De
> som fornærmer Allahs budbringer, skal møde smertefulde pinsler'.
>

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1016767.ece

___________________________
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : @

Dato : 06-06-08 13:29

On Fri, 06 Jun 2008 12:24:17 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

> ||__||
> / O O\__
> / \
> / \ \
> / _ \ \
> / |\____\ \ ||
> / | | | |\____/ ||
> / \|_|_|/ | __||
> / / \ |____| ||
> / | | /| | --|
> | | |// |____ --|
> * _ | |_|_|_| | \-/
>*-- _--\ _ \ // |
> / _ \\ _ // | /
>* / \_ /- | - | |
> * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

^^^^^^^^^^^^

Muhammed???????

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : TBC

Dato : 06-06-08 13:50

> Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og han skriver 'De
> som fornærmer Allahs budbringer, skal møde smertefulde pinsler'.

Ind til videre har fjolserne, som du så gennemført umoralsk (og blød i
løget) ser op til, med deres aktion kun fået 'ram på' uskyldige civile
muslimer, primært pakistanere.

Det psykopaten Mustafa Abu al-Yazid siger han har gjort, står altså således
slet ikke mål med hans ord.. Han har i virkelighedens verden således talt
løgn, da hans gerninger afslører hans falske vidnespyd ved at bringe
"smertefulde pinsler" over uskyldige civile, folk som ikke har fornærmet
nogen, og tragikomisk nok endog selv er muslimer.

Han er således på enhver måde, og fra enhver objektiv synsvinkel blot en
simpel amoralsk morder, og han besudler dermed både sit eget navn, og enhver
Gud han falskelig måtte påstå at tjene.

Man kender folk på deres gerninger, også i religiøs henseende. Så hvis
Mustafa Abu al-Yazid kan siges at tjene nogen som helt højere magter, så er
det i stedet for en kærlig Gud, en magt der ondsindet må syntes om vilkårlig
vold, mord, smerte og fortræd mod tilfældige civile. Mon ikke han hvis han
selv magtede at forholde sig til dette objektivt, snarere ville forstå en
sådan magt som Shaitan.

TBC

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-06-08 21:00

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bringe "smertefulde pinsler" over uskyldige civile, folk som ikke har
> fornærmet nogen, og tragikomisk nok endog selv er muslimer.

Der var tale om et ambassadekvarter, hvor man må formode at de
tilstedeværende muhamedanere var vestlige kollaboratører.
Selvmordsbombemanden kommer direkte i paradis udenom dommedag, fordi der var
tale om en kamphandling rettet mod en fjendtlig bastion.

De spidsfindige tolkninger blandt skriftkloge kan variere, men man må antage
at Mustafa Abu al-Yazid har gjort hjemmearbejdet, ikke alene med den
tekniske bombemanual, men også har forstået de teologiske terrormanualer,
Koranen og haditsamlingerne.

Fra : Jim

Dato : 06-06-08 17:52

> Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og han skriver 'De
> som fornærmer Allahs budbringer, skal møde smertefulde pinsler'.
>

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1016767.ece
De er hermed inviteret til te og en omgang klø i mit køkken.
De kommer bare.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-08 18:05

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i meddelelsen
> Al-Qaedas leder i Pakistan skriver til jer danskersvin og
> han skriver 'De som fornærmer Allahs budbringer, skal møde
> smertefulde pinsler'.

Det må være en ringe gud og en endnu ringere religion der ikke
kan klare sig selv. Hvis Allah virkelig eksisterede, og det
gør han ikke imho, og er så almægtig som du mener han er,
hvorfor skal han så have folk til at udføre det beskidte
arbejde for sig? kan han ikke klare den smule selv?

Det tilsvarende gælder en hvilken som helst gud man påråber
sig.

Kan Allah alt? I så fald: kan han skabe så stor en sten at han
ikke selv kan løfte den? hvis nej, så er han ikke en rigtig
gud, hvis ja, så er han ikke en rigtig gud for Allah kan jo
alt.

Løs lige det paradoks.

Fra : Pernille

Dato : 06-06-08 18:10

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så almægtig som du mener han er, hvorfor skal han så have folk til at
> udføre det beskidte arbejde for sig? kan han ikke klare den smule selv?

Der er du inde på noget helt rigtigt, Wilstrup!
Hvorfor har Allah brug for al den hjælp fra tåbelige/ sindsyge
selvmordsbombere og lign.?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-08 18:25

> Der er du inde på noget helt rigtigt, Wilstrup!
> Hvorfor har Allah brug for al den hjælp fra tåbelige/
> sindsyge selvmordsbombere og lign.?

Det er også derfor jeg er imod al religion -men jeg erkender
at det ikke lige lader sig gøre at afskaffe folks overtro
overnight.

Når folk nu er så overtroiske, så lad dem, men de skal
naturligvis lade være med at pådutte os andre deres overtro-
og det gælder for alle missionerende religioner.

Fra : @

Dato : 06-06-08 18:58

On Fri, 6 Jun 2008 19:24:42 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>naturligvis lade være med at pådutte os andre deres overtro-
>og det gælder for alle missionerende religioner.

<<<<
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven
/Salman Rushdie/
<<<<<

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-08 19:00

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Der er du inde på noget helt rigtigt, Wilstrup!
> Hvorfor har Allah brug for al den hjælp fra tåbelige/ sindsyge
> selvmordsbombere og lign.?

Men det er nu alligevel mærkeligt at man "hader danskerne" og derefter
springer bomben blandt pakistanere.....