Anskuelsesundervisning i skæv vinkel
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 15:53

Det har slået mig i årevis hvordan "man" altid fuldstændig forvrænger
billedet mht relative "overgreb" fra muslimer og ikke muslimer.

Her er lidt anskuelsesundervisning fra Helen Latifis blog, - hun bliver læge
om tre år:

overskrift:

Dagens Danmark: Kendt muslim, Kasem Ahmed, tævet af maskeret mand
4
06
2008De mest rabiate islamkritikere går nu for alvor i kødet på muslimerne…

Overfaldet skete lige ved Ryparken Station i Københavns Nordvestkvarter,
skriver gratisavisen 24timer/Politiken. forklarer Kasem Said Ahmed:

“Der kom pludselig en mand hen til mig og spurgte, om jeg ikke var en imam,
og så slog han mig i ansigtet. Heldigvis kom der hurtigt to danske mænd og
skubbede ham væk. Jeg tror, at overfaldet hænger sammen med bomben i
Pakistan«.

Han kom ikke til skade, og valgte derfor ikke at melde overfaldet til
politiet.

(VAR det ikke værd at bemærke at HAN fik assistance fra typedanskere? - Nej,
åbenbart ikke)

Og en blogger svarer på udfordringen:

Anker (15:18:35) :

Ros til Helen Latifi – der her synes at erkende, at der er visse problemer.
Ros også fordi hun så åbent erkender sin racistiske ”os - mod dem” tilgang
til Danmark, danskerne og problemerne.

Lad os se på problemerne:

1) ”muslimske mediefolk bliver overfaldt”. Ja – lad os dog ophøre med at
overfalde mediefolk, også dem der passer deres arbejde under f.eks. den
sidste (720-anlagte brande intifada) på Nørrebro. Og hvorfor skal brand-,
ambulance- og politifolk overfaldes og stenes på Nørrebro, Gellerup,
Vollsmose, etc., kun fordi de passer deres arbejde? Skulle vi ikke også
standse dette projekt?

2) Jeg tør ikke længere som muslimsk kvinde, at gå ud på de danske gader når
mørket falder på…”
Ja – men så lad os da opføre os ordentligt, for præcist den situation har
danske kvinder befundet sig i gennem flere år (i visse dele af byen). Ved
du, at 65 % af de fremstillede i Københavns Dommervagt anno 2007 var såkaldt
tilvandrede mennesker?

3) ”og her på det seneste så vi en ung tyrkisk dreng miste livet på åben
gade.”
Ja – men så lad os da opføre os ordentligt, så vi undgår drab - f.eks.
sådanne:
A) - drabet på 21-årige William Lennon Davis, myrdet 7/4-2007 i Jomfru
Anegade, Ålborg. 114. februar 2008 fremlagde Statsadvokaten har 14/2-08
rejst tiltale imod fem varetægtsfængslede personer fra tilvandrermiljøet på
Nørrebro, Kbh.
B) – drabet på 42-årige Jan Søskov, forøvet ved knivstik direkte i hjertet i
enlejlighed ved Mozarts Plads, Kbh. Dømt for drabet blev 38 årig tyrkisk
statsborger Ozay Sef.
C) - drabet på 31-årige Morten Friis Petersen, Jernbanegade 20, Slagelse.
Dømt for drabet blev den 16. april 2008 ved et nævningeting i Østre
Landsret, den 19-årige tyrker Mohammed Karali. Idømt 12 års fængsel for
knivdrabet. 2 andre tyrkiske statsborgere blev samtidig dømt for hver 2 års
fængsel for farlig vold.
D) – Drabet på den 42 årige Søren Jansen, der den 15. sept. 2007 pludselig
og uden påviselig grund blev stukket i brystkassen på en P-plads i Tilst
v/Århus.
Sigtet blev en 14 årig ”spinkel” muslimsk dreng, der blev bettegnet som
værende uden for pædagogisk rækkevidde. Drengen som for tiden er
mandsopdækket af socialpædagoger i døgndrift på en lukket institution på
Sjælland, koster de danske skatteborgere omkring 600.000 kr. om måneden.
E) -Drabet på 18 årige frisørelev Mette Marie Storm, forøvet 18/9-2007 i
Sundbylille ved Frederikssund.
Den 2. april 2008 blev ved retten i Hillerød, den 22 årige libaneserTaher
Hamade idømt 11 års fængsel for drabet på Mette Marie Storm.
F) - Drabet på den 65 årige Freddie Olin Pedersen, den 8. okt. 2007 i hans
hjem i Smørum, hvor han og hustruen blev overfaldet af 5 unge mænd af
såkaldt anden etnisk opridelse fra Ballerup området er varetægtsfængslet.
G) – Drabet på 18-årige Anton Njie Hansen, 5. januar 2008, på trøget
v/Kongens Nytorv, hvor han blev stukket med kniv.
En iransk, en brasiliansk og en dansk mand er fængslet i sagen.
H) Drabet på den 19 årige Patrick Steffin den 7. marts 2008. Dræbt ved
knivstik i gården ved Voldparkens Skole, Brønshøj. To mænd med
indvandrerbaggrund er fængslet i sagen.

I) – Drabet på 28 årige Lea Koch, (mordbrand) den 7. marts 2008, Bramminge.
For drabet (mordbrand) er fængslet 4 – 5 mænd af afghansk afstamning

I samme tidsrum – fra 2007-2008 - er der i øvrigt begået 5 drab, hvor en
muslim har dræbt en muslim – de dræbte var: ”21 årige Osman Arif Hussain, 16
årige Carlos Kassita, en 39 årig iransk kvinde, 30 årige Samira Sleimann, og
endelig 24 årige iranske kvinde Nourafrouz Mourssa.

Gør mig i øvrigt den tjeneste at se på drabet D. – Jeg synes at det i
uhyggelig grad ligner det modbydelige drab på DENIZ UZGÜR UZUN?

Lad mig så rose Helen af en anden årsag. Af og til har jeg tvivlet på, om
muslimer overhovedet har følelser i anledning af andres død. – Jeg tænker
helt konkret på drabet på Van Gogh, hvor vi på TV så 5-7 tørklædeklædte tøse
storfnise og le over mandens meningsløse død.
Og var der ikke også noget med flag ud af vinduerne og tudende bilhorn den
11. sept. 2001? – Men rigtig rart at se, at Helen har følelser over for i
hvert fald Deniz Uzuns meningsløse død.

Næste mål må så være, at Helen også formår at sætte sig ud over sin
racistiske ”os mod dem” retorik og måske næste gang lade sig provokere mere
af de 9 drab som mindretallet har forøvet på majoritetsbefolkningen de
sidste 18 måneder – frem for at fokusere og puste sig op over én enkelt
ulykkelig hændelse forøvet af en adfærdsvanskelig 15 årig dansk dreng.

Det ER et faktum at alle medier går i slevsving hvis en muslim bliver
myrdet, - og Tyrkiet med - mens man ikke synes det er særlig
bemærkelsesværdigt, at en typedansker må af med livet.

Vi elsker simpelthen at hade os selv, - vi ER jo ikke syndefulde lutheranere
for ingenting.

Kunne vi formå CRL til at lave lidt statistik på disse mord begået de sidste
18 måneder, og sætte dem i forhold til befolkningsgrupper?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-08 17:55

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Det ER et faktum at alle medier går i slevsving hvis en muslim bliver
> myrdet, - og Tyrkiet med - mens man ikke synes det er særlig
> bemærkelsesværdigt, at en typedansker må af med livet.

Ja, kunne vi bare finde et objektivt mål for denne uafbalancerethed, ville
der være en god chance for at få sendt velmenere mv til krisepsykolog på
ubestemt tid.

Mvh
Martin