Fra Vestagers ugebrev
Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 10:32

"Værdidebatten er i frit fald. Når danske aviser trykker tegninger af
Muhammed, rykker politikerne sammen og hylder ytringsfriheden. Når
Danmarks Radio udskriver en tørklædekonkurrence stimler de samme
mennesker sammen og kritiserer Danmarks Radios brug af
ytringsfriheden. Jeg kalder det hykleri."

-- maz

Fra : @

Dato : 03-06-08 17:39

On Tue, 3 Jun 2008 18:33:24 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>mennesker sammen og kritiserer Danmarks Radios brug af
>ytringsfriheden. Jeg kalder det hykleri."

ja med dit nedsatte syn MÅ du jo være ramt i øjet på et eller andet
tidspunkt

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : @

Dato : 03-06-08 17:38

On Tue, 3 Jun 2008 09:31:50 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

> [...]
>mennesker sammen og kritiserer Danmarks Radios brug af
>ytringsfriheden. Jeg kalder det hykleri."

jamen gør du bare det

at du ikke vil se forskellen på ytringsfrihed og kvindeundertrykkelse
er dit eget valg

Fra : El Trabajador

Dato : 04-06-08 17:08

"@" <1@invalid.net> skrev i

> jamen gør du bare det
>
> at du ikke vil se forskellen på ytringsfrihed og kvindeundertrykkelse
> er dit eget valg

Han kan muligvis ikke se forskellen, man er ikke forpligtet udover sine
evner.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : N_B_DK

Dato : 03-06-08 17:48

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> Når
> Danmarks Radio udskriver en tørklædekonkurrence

Misbruger de licensmidlerne, og diskriminerer alle der (heldigvis) ikke
går med tørklæde.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : vvv

Dato : 03-06-08 19:02

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
>
> Misbruger de licensmidlerne, og diskriminerer alle der (heldigvis) ikke
> går med tørklæde.

Jeps. Og når de udskriver en sangkonkurrence diskriminerer de alle der ikke
synger. og TV2 med hvem vil være milionær diskriminerer alle der ikke ved
noget.. Verden er bare så ond!

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-08 18:25

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
[...]

*****

Ha, ha.
Kællingen er rablende sindssyg forsvarer af islamofascismen. Og i DR
forsvarer hun sin egen pc-fascisme. Enøjethed af værste skuffe.
Om det er et svine- eller tyreøje ved vv måske...

Mvh
Martin

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 18:49

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

> [...]
>mennesker sammen og kritiserer Danmarks Radios brug af
>ytringsfriheden. Jeg kalder det hykleri."

Jeg syntes at både du og Vestager er dum at høre på !.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 19:25

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> Jeg syntes at både du og Vestager er dum at høre på !.

Jeg må heller lige udybe mit svar for de der ikke har læste en anden tråd af
Maz Spork .

Her:

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 03-06-08 19:26

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48458c73$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg må heller lige udybe mit svar for de der ikke har læste en anden tråd
> af Maz Spork .
>
> Her:

Jamen så er I da i det mindste enige

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 19:29

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Jamen så er I da i det mindste enige

Bullseye

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 18:55

Maz Spork wrote:

> [...]
> mennesker sammen og kritiserer Danmarks Radios brug af
> ytringsfriheden. Jeg kalder det hykleri."

Sludder, man kritiserer IKKE ytringsfriheden, man kritiserer at tørklædet -
som det eufemistisk kaldes, der er jo som regel tale om fuld hijab dvs
nonne-hovedbeklædning - skal gøres populært.

Hvad med at lave en kvindelig omskæringskonkurrence, man kunne få læger til
at bedømme arene efter de afskårne kønsdele og finde de flotteste.

Vi kunne også invitere kinesiske kvinder med lotusfødder til en Danmarks
Radio konkurrence?

Hijab'en kan man teoretisk tage af, men det siger mange af de fromme kvinder
jo, at man IKKE kan, uden at ryge lige på hovedet i helvedes ild i
syvogfirsmilliarder år.

Jeg har set tørklædetvangen på min muslimske skole, og vi ved at kvinder i
andre lande får syre smidt i ansigtet, hvis de ikke tager det på, - fx truer
en skoleleder i Islamabad de universitetsstuderende kvinder med syre, hvis
de ikke retter ind.

Så at vi nu skal fejre tørklædet ER jo mærkværdigt, og viser vel kun at
journalister normalt intet ved om verden eller fx om islams greb om
kvinderne.

Fra : @

Dato : 03-06-08 20:17

On Tue, 3 Jun 2008 19:54:34 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>
>Så at vi nu skal fejre tørklædet ER jo mærkværdigt, og viser vel kun at
>journalister normalt intet ved om verden eller fx om islams greb om

fakta som ovenstående preller fortasat af på tåber som vitterligt tror
at det kvindeundertrykkende tørklæde kun drejer sig om xx antal gram
stof

hvis det var tilfældet ville der jo ikke ske noget ved at fjerne det

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 12:46

On Jun 3, 8:24 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg må heller lige udybe mit svar for de der ikke har læste en anden tråd af
> Maz Spork .
>
> Her:news:7d03c1bd-d264-483b-874b-a89549b60bf5@25g2000hsx.googlegroups.com

Ved du hvad, Mester Jakel, når du indleder med personlige angreb anser
jeg det ikke for noget seriøst. Og hvis det personlige angreb er
tilstrækkeligt tåbeligt, så skriver jeg, at forfatteren er dum.

Det gør det omvendt ikke mindre sjovt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 20:00

> [...]

>jeg det ikke for noget seriøst. Og hvis det personlige angreb er
>tilstrækkeligt tåbeligt, så skriver jeg, at forfatteren er dum.

Her er hvad jeg har skrevet i den tråd ! , kan du ikke godt vise mig hvor
det personlige angreb er ??

"Flot Maz ... Hvad hverken du eller den gode Professor åbenbart ikke fatter
er forskellen på en politisk ideologisk religion og "andre" religioner"."

"Det må absolut være svært for dig Maz !
..Hvordan kan man betragte et tørklædeforbud som et angreb på
en bestemt religion , og indæt forsvare denne religion's ret til
at bære dette tørklæde .Men samtidig hilse man et totalt forbud mod alle
religiøse symboler velkommen ??!!."

"Du lægger op til en debat med et indlæg ! , men ønsker åbenbart ikke en
debat ??. Du klipper dele af en artikel i If , poster den her uden egen
kommentar ..Hvad sker der lige med dig , mand !!
Men min reflektion over dit indlæg var vel ikke seriøs eller lødig nok !! ,
eller svare du kun på indlæg der ikke går dig imod ?."

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 12:48

On Jun 3, 7:54 pm, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
>
> Så at vi nu skal fejre tørklædet ER jo mærkværdigt, og viser vel kun at
> journalister normalt intet ved om verden eller fx om islams greb om

Du lyder som feministerne, der mener, at BH'en er skabt af den
patriarkalske dominans og derfor skal flås af og brændes.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 22:27

Maz Spork wrote:

> Du lyder som feministerne, der mener, at BH'en er skabt af den
> patriarkalske dominans og derfor skal flås af og brændes.

Gør jeg det? Har DU hørt om piger som bliver overfaldet, fordi de ikke går
med BH, eller piger som får syre smidt i ansigtet for samme?

Du lyder som en der meget gerne vil tale udenom, det ER åbenbart for svært
at se i øjnene at "tørklædet" er andet og mere end 30 gram stof, - som
*burde* give stof til eftertanke.

I mange muslimske lande kan man ikke mere færdes uden tørklæde, - i Egypten
måtte kulturministeren gemme sig fordi man havde fundet ud af at han ikke
syntes hans kone burde gå med tørklæde.

Tørklæder er de fleste steder et tegn på underkastelse, OG meget ubekvemt og
sundhedsfarligt at rende rundt med. Og det skulle vi så "fejre" i vores
fælles radio?

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 13:44

On Jun 3, 8:59 pm, "Michael Meidahl Jensen"

Og det synes du ikke er dumt?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 20:54

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Og det synes du ikke er dumt?

Nææ , men det syntes man vel aldrig selv , det er vel kun menneskeligt.

Men hvor er det personlige angreb ??.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Maz Spork

Dato : 04-06-08 00:20

On Jun 3, 9:54 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Nææ , men det syntes man vel aldrig selv , det er vel kun menneskeligt..
>
> Men hvor er det personlige angreb ??.

Det er sgu da en svada af næsvisheder, der ikke forholder sig til
indholdet, men til fordomme om, hvad jeg måtte eller ikke måtte mene
om dette og hint.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 08:09

> Det er sgu da en svada af næsvisheder, der ikke forholder sig til
> indholdet, men til fordomme om,

Så dine angreb på DF, er ren og skær næsvisheder fra din side, er det
det du siger ?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-06-08 19:16

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Det er sgu da en svada af næsvisheder, der ikke forholder sig >til
>indholdet, men til fordomme om, hvad jeg måtte eller ikke >måtte mene
>om dette og hint.

Hvor uforskammet af mig ! , godt du ikke finder dig i det .

Se mit svar i tråden " Tørklædeforbud radikal politik"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Maz Spork

Dato : 04-06-08 00:24

On Jun 3, 11:26 pm, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-
yahoo.invalid> wrote:

> Gør jeg det? Har DU hørt om piger som bliver overfaldet, fordi de ikke går
> med BH, eller piger som får syre smidt i ansigtet for samme?

Gælder det for alle? Gælder det for Danmark? Det giver ikke genlyd her
at komme med et eksempel fra Sudan og sige, at det har betydning for
danskere i Valby. Come on.

> Du lyder som en der meget gerne vil tale udenom, det ER åbenbart for svært
> at se i øjnene at "tørklædet" er andet og mere end 30 gram stof, - som
> *burde* give stof til eftertanke.

Nej, det KAN være mere. Er det nok til at lave uliberal og totalitær
lovgivning? Ikke i min bog.

> I mange muslimske lande kan man ikke mere færdes uden tørklæde, - i Egypten
> måtte kulturministeren gemme sig fordi man havde fundet ud af at han ikke
> syntes hans kone burde gå med tørklæde.

Ja, jeg er også meget bekymret for Egypten nu.

> Tørklæder er de fleste steder et tegn på underkastelse, OG meget ubekvemt og
> sundhedsfarligt at rende rundt med. Og det skulle vi så "fejre" i vores
> fælles radio?

Det er dit postulat. Det skal du så vise. Jeg kan forklare dig,
hvordan du skal komme med evidens, hvis du har lyst?

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 08:04

Maz Spork wrote:

> Gælder det for alle? Gælder det for Danmark? Det giver ikke genlyd her
> at komme med et eksempel fra Sudan og sige, at det har betydning for
> danskere i Valby. Come on.

Sudan? Pakistan, Bangladesh og Indien.
Og jeg taler om hijab'ens betydning internationalt.

Du kan heller ikke rende rundt med et swastika, og henholde dig til at det
jo er et soltegn i Indien.
Sjovt at det oftest er netop dem der hævder, at vi lever i en global
landsby, og at vi skal tage hensyn til fx pakistanske muslimers følelser,
som mener at vi lever på Valby-bakke.

> Nej, det KAN være mere. Er det nok til at lave uliberal og totalitær
> lovgivning? Ikke i min bog.

Heller ikke i min, men det betyder jo ikke at vi behøver lave promotions om
sløret i DR.

> Ja, jeg er også meget bekymret for Egypten nu.

En vittighed?

> Det er dit postulat. Det skal du så vise. Jeg kan forklare dig,
> hvordan du skal komme med evidens, hvis du har lyst?

Evidens for at den mere fundamentalistiske form for islam breder sig i alle
muslimske lande?
Det troede jeg alle vidste. I fx Egypten bliver folk på gaden nu kritiseret
,hvis de ikke er muslimske nok, og selv egyptere som har boet i andre lande
og kommer hjem, bliver opfordret til at *vise*, at de ER muslimer, ved fx at
fremsige trosbekendelsen.

Indre Mission gange hundrede - som Naser Khader har kaldt det - breder sig
som en steppebrand over hele verden.

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 04-06-08 10:03

Svar på forrige indlæg:
[...]
.....og så kigger hun rundt i forsamlingen for at se om hun får
klapsalver.Jeg kan sige så mange ting, tænker hun. Jeg vil sige alt det der
giver mig opmærksomhed. Jeg er jo "Hofdame for Baruso" i EU ledelsen.
Jeg skal bare latterliggøre Danmark så de opgiver projekt "Danmark skal
bestå..o.s.v."
Min plan er klar-først optræde som den smukke dame-give dem feminine
attituder så de beruses og glemmer hvor farlig jeg er. Trigge deres velvilje
i underbevidstheden. De skal bringes til at foretrække mig, den smukke
hofdame, fremfor fædreland -og når de så er berusede af al min femina, som
Odysseus da han hørte sirenerne,-så dræber jeg Danmark!

Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:40

[...]