Ny telefon
Fra : Torben Leander

Dato : 21-07-01 21:10

Hej!

Jeg skal have ny mobiltelefon. Men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal
købe. Jeg har i øjeblikket en Nokia 3310, men vil gerne have WAP.

Umiddelbart så virker Nokia-telefonerne ret plasticagtige (også den jeg
har). Men til gengæld så har jeg haft op til flere Ericsson telefoner der er
holdt op med at virke efter et stykke tid. Det virker som om det er der hvor
antennen skal have forbindelse, den er gal. (Det har ikke hjulpet at skille
dem ad og rense kontaktpunkterne).

Er det ikke irriterende at displayet ikke er større på en Ericsson når man
skal Wappe ?

Jeg har læst her i gruppen at der er flere meninger om de to
telefonfabrikanter. Men det har som regel handlet om menuer og lignende.

Hilsen
Torben Leander.

Fra : MoDeM

Dato : 21-07-01 23:51

Ericsson kommer snart godt efter nokia telefoner, men hvuis du vil have en
god og billig wap telefon kan jeg anbefalde en siemens M35I, den er ved og
kan det samme som nokia men ordbog og det hele, en fed og billig mobil..

Morten Terp
info@mobiltoner.dk
ICQ: 37258437

Fra : Torben Leander

Dato : 22-07-01 00:05

Hej !

Ja, men det jeg godt kan lide ved Nokia er. At man kan skifte cover på dem.
For selv om at man har læderetui på dem, så bliver glasset hurtigt ridset.
Der er det ikke værre på en Nokia end at man bare skifter cover på den.

Det kunne da godt være at jeg skulle prøve en Siemens. Det er jo ikke værre
end at den er til at komme af med igen hvis jeg ikke er tilfreds.

Hilsen
Torben Leander.

Fra : Bobby

Dato : 22-07-01 07:43

> Det kunne da godt være at jeg skulle prøve en Siemens. Det er jo ikke
værre
> end at den er til at komme af med igen hvis jeg ikke er tilfreds.

Ja, du kan da altid kyle den i skraldespanden... *fnis*