Andet multimedie
bentjuul 3670
Rust, ridser, skrammer m.m på metal (PSP)
Fra : WebLex

Dato : 21-07-01 21:06

Hej NG

Er der nogen der har gode tips, links til tutorials eller lignende om at
tilføje effekter som i subj. Jeg bruger Paint Shop Pro.

pft

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 21-07-01 21:11

"WebLex" <weblex@mail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har gode tips, links til tutorials eller lignende om at
> tilføje effekter som i subj. Jeg bruger Paint Shop Pro.

Tjek evt.: http://www.pinoy7.com/psptutorials/default.htm
Mon ikke der skulle være noget du kan bruge derimellem...?

- Michael.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 22-07-01 09:21

Den 21 jul 2001 skrev WebLex følgende i news:_al67.130$FO2.15136
@news.get2net.dk

> Hej NG
>
> Er der nogen der har gode tips, links til tutorials eller lignende om at
> tilføje effekter som i subj. Jeg bruger Paint Shop Pro.

www.photoshopclub.com er der tutorials til både "rust", "damages",
"scratches" og "big scratch".

Selvom de er beregnet for Photoshop, så kan du måske "oversætte" dem til PSP
eller ihvertfald hente inspiration mht. filtre osv.

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : WebLex

Dato : 23-07-01 14:03

Tak til begge - jeg vil straks gå i gang med en nærmere gennemlæsning af
siderne