Dagens ord
Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-08 08:40

Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!

Mit bidrag er fra de glade ungdomsdage:

Tremeloes: "Silence is golden"

http://www.youtube.com/watch?v=wP3YCZvuB6A

--
mvh Eva Schmidt

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge,
Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter,Desert, Det lyder som et navn, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør,
Earth/Jord, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi,
Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Goodnight, Grand Prix,
Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven,
Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Jungle, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Needle, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex, Silver,
Skov,
Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sommer/summer, Soundtrack, Speed, Sport,
Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Swing, Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tudefilm, Tomorrow, Tour De France, Train, Tribute, Twins, Unknown,
Walk,
Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood,
Word, Work, World, Write, Yesterday, You

Fra : Max

Dato : 31-07-08 08:54

Hej Eva

> Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!

Fint valg og velkommen tilbage.

Så vil jeg vælge et nummer fra dengang de stadigvæk
lavede James Bond film der var værd at se.

Shirley Bassey - GOLDFINGER
http://www.youtube.com/watch?v=crn5ephc4UM

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 31-07-08 09:09

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!

Så skal vi ha' Frida Payne med
Band of Gold
http://youtube.com/watch?v=_65LLafsa9g

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-07-08 09:15

On Thu, 31 Jul 2008 09:39:43 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk>
wrote:

>Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!
>
>Mit bidrag er fra de glade ungdomsdage:
>
>Tremeloes: "Silence is golden"
>
>http://www.youtube.com/watch?v=wP3YCZvuB6A

Hej Eva

Velkommen med ordet, men vil du ikke nok lave en ny tråd, hvor
subjectet / emnet er unikt. Denne tråd kommer nenlig ind i en gammel
tråd, der har brugt samme emne.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-08 11:48

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Velkommen med ordet, men vil du ikke nok lave en ny tråd, hvor
> subjectet / emnet er unikt. Denne tråd kommer nenlig ind i en gammel

Er hermed gjort Poul Erik og jeg beklager endnu engang min forglemmelse.

mvh Eva

Fra : Pernille

Dato : 31-07-08 09:43

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!

Summer of Love (1967) 40th Anniversary
- i Golden Gate Park den 2.sept. '07
http://youtube.com/watch?v=TqtU5j7vUyw

Fra : Pernille

Dato : 31-07-08 10:08

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

America - Sister Golden Hair
http://youtube.com/watch?v=rQ3ax8NWNGA

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-07-08 10:39

Eva Schmidt wrote:
> Dagens ord er "gold" - og afarter heraf!

Dejligt at være igang igen efter ferien

Så vil jeg lægge ud med Golden Earring og "Turn The World Around":
http://www.youtube.com/watch?v=Ts9KtBPhunE

Dire Straits med "Love Over Gold":
http://www.youtube.com/watch?v=FF3e5_k_I-w

Og så lige en opfølgning til Goldfinger, nemlig Tina Turner med "Golden
Eye":
http://www.youtube.com/watch?v=bkBYVNrjjIs

--
Mvh Per