Saybia.. mangler et nummer
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 01:13

Er der en af jer som har Saybia's CD 'Eyes on the highway'?
Jeg har glemt min cd i spanien og får den først tilbage sidst i august
måned. Sur røv.
Nu ville jeg gerne sammensætte en cd men blandede numre deriblandt nr. 13
(At the end of blue) fra den cd.
Er der en rar person som vil hjælpe mig med at få det nummer i
wave-kvalitet?
På forhånd tak.

Mvh Steen
steen/a/steenmartin/dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 08:45

"Steen" <nothanx> skrev i en meddelelse
> [...]
> (At the end of blue) fra den cd.
> Er der en rar person som vil hjælpe mig med at få det nummer i

Man kan købe nummeret hos TDC for 8 kr.
Hilsen Anne

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-07-08 10:39

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i meddelelsen

> "Steen" <nothanx> skrev i en meddelelse

> Man kan købe nummeret hos TDC for 8 kr.

Næppe i den kvalitet Steen efterlyser.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 11:36

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe i den kvalitet Steen efterlyser.
>
> - Martin

Det ved jeg så ikke noget om.
Anne

Fra : Henrik Laursen

Dato : 25-07-08 13:00

"AM" <an.msnabelapc.dk> wrote in

> Det ved jeg så ikke noget om.
> Anne

Lyd kvaliteten hos TDC er kun på 128k, så deres musik er reelt kun det værd
hvis det udelukkende skal afspilles på en iPod eller lign, men over et
anlæg lydder det forfærdeligt.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 13:29

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> værd
> hvis det udelukkende skal afspilles på en iPod eller lign, men over et

Det lyder da ikke forfærdeligt på vores anlæg.
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 18:55

AM wrote:
> Det lyder da ikke forfærdeligt på vores anlæg.

Så skulle du prøve at høre cd'en på et ordenligt anlæg.
Men det korte af det lange er, at jeg efterlyser nummeret i wave-format og
ikke komprimeret (dog gerne pakket).
Ellers må jeg en tur på biblioteket og se om de kan hjælpe.

Mvh Steen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 25-07-08 21:39

"Steen" <nothanx> wrote in

> [...]
> wave-format og ikke komprimeret (dog gerne pakket).
> Ellers må jeg en tur på biblioteket og se om de kan hjælpe.

Lydder som en god idé Steen, i mange tilfælde kan biblioteket godt hjælpe.
Kan dog ikke selv hjælpe med nummeret, har ikke albummet.

No offence Anne, men hvis du ikke kan høre forskel på 128k og desideret
CD på jeres anlæg, så er det ikke noget særlig godt anlæg i har.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 23:09

> [...]
>
> No offence Anne, men hvis du ikke kan høre forskel på 128k og desideret
> CD på jeres anlæg, så er det ikke noget særlig godt anlæg i har.

Hvis ikke Harman Kardon i den dyre klasse er godt nok,så må jeg være
høreskadet,det mener jeg absolut ikke jeg er.Så må i ellers undskylde jeg
blandede mig i tråden.Det var kun for at være venlig.
Anne

Fra : Henrik Laursen

Dato : 26-07-08 14:07

"AM" <an.msnabelapc.dk> wrote in

> [...]
> høreskadet,det mener jeg absolut ikke jeg er.Så må i ellers undskylde
> jeg blandede mig i tråden.Det var kun for at være venlig.

Blot fordi det er dyrt og hedder Harman Kardon er ikke ensbetydende med at
det er godt.

--
Henrik Laursen

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-07-08 16:27

> [...]
> høreskadet,det mener jeg absolut ikke jeg er.Så må i ellers undskylde jeg
> blandede mig i tråden.Det var kun for at være venlig.

Laver HK højttalere?

- Martin

Fra : Henrik Laursen

Dato : 26-07-08 18:47

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> wrote in

> "AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i meddelelsen

> Laver HK højttalere?
>
> - Martin

Ja, men det er ikke noget der er værd at skrive hjem om.
De laver alt lige fra PC højtalere til højtaler sæt til hjemme biografen.

Check Harman Kardon's hjemmeside http://www.harmankardon.com/

--
Henrik Laursen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 27-07-08 14:40

AM skrev:

<klip>

> [...]
> høreskadet,det mener jeg absolut ikke jeg er.Så må i ellers undskylde jeg
> blandede mig i tråden.Det var kun for at være venlig.

Du skal da ikke undskylde. Jeg synes heller ikke, at forskellen er så
stor, som mange postulerer. Ikke at der ikke er forskel, det kan jeg
godt høre. Men det ødelægger ikke min fornøjelse ved musikken.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Max

Dato : 27-07-08 14:59

Hej Rasmus

> stor, som mange postulerer. Ikke at der ikke er forskel, det kan jeg
> godt høre. Men det ødelægger ikke min fornøjelse ved musikken.

Nemlig, dem der bekymre sig så meget om lyden, ja de glemmer
ofte fornøjelsen ved at lytte til musik. Jeg plejer også at sige at
jeg lytter ikke til højttalere, jeg lytter til musik. Jeg kan sagtens
høre forskel på CD, LP og andre medietyper, men det forhindre
mig ikke i at nyde et stykke musik afspillet fra en MP3 afspiller
eller en MB radio. Jeg kender mange der går op i at få den
rigtige lyd hjemme, og gad vide hvad det er, da der jo ingen
referencer er da det meste jo er bikset sammen i et studie.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 20:35

Max wrote:
> [...]
> rigtige lyd hjemme, og gad vide hvad det er, da der jo ingen
> referencer er da det meste jo er bikset sammen i et studie.

Jeg vil nu citere hi-fi klubben på det punkt: Bad sound kills good music.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 28-07-08 11:04

"Steen" <nothanx> wrote in

> Jeg vil nu citere hi-fi klubben på det punkt: Bad sound kills good
> music.

Og jeg sagde bare at en høj pris for et anlæg er ikke ensbetydende med
at det er et godt produkt, så om der står Harman Kardon på det.
What's the fuss about, that's the awfull truth.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 21:21

> [...]
> ikke komprimeret (dog gerne pakket).
> Ellers må jeg en tur på biblioteket og se om de kan hjælpe.

Hvad med at købe cdén igen,så meget koster den da ikke.Dit problem ville
være løst.
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 08:02

AM wrote:
> Hvad med at købe cdén igen,så meget koster den da ikke.Dit problem
> ville være løst.

Om den koster meget? Ikke for dig måske, det kommer vel an på om man er på
SU eller ikke har ret mange penge.
Men jeg har fundet den på biblio.

/Steen