Dagens ord: tudefilm
Fra : Studo

Dato : 13-07-08 20:00

Jeg undskylder der ikke har været et ord før nu. Men blev fanget i et
sommerhus i weekenden. Helt uventet, så det måtte skylles ned med masser
af alkohol, når man nu skal vænne sig til sådan en situation.

Jeg tænkte at vi nu skulle prøve lidt nyt i legen.

Dagens ord er Tudefilm. Og her tænker jeg på filmmusik, men som
sædvanligt kan der tolkes frit.

Dancer in the dark
Björk ft. Thom Yorke - I've seen it all
http://www.youtube.com/watch?v=lAq8LALEyMs

Big fish
Pearl Jam - Man of the Hour
http://youtube.com/watch?v=GoYDNsJHY-k
Soundtracket har faktisk en del klassikere på listen:
http://www.stlyrics.com/b/bigfish.htm
Pearl Jam     Man Of The Hour
Bing Crosby     Dinah
Buddy Holly     Everyday
Elvis Presley All Shook Up
The Vogues     Five O'Clock World
The Allman Brothers     Ramblin' Man
Canned Heat     Let's Work Together

brugte ord:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge,
Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Det lyder som et navn.. , Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør,
Earth/Jord, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi,
Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Goodnight, Grand Prix,
Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven,
Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Holiday, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Jungle, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Needle, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex, Silver,
Skov,
Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sommer/ summer, Soundtrack, Speed, Sport,
Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Swing, Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tudefilm,
Tomorrow, Tour De France, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk,
Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood,
Word, Work, World, Write, Yesterday, You

Fra : Max

Dato : 13-07-08 20:43

Hej Studo

> Dagens ord er Tudefilm. Og her tænker jeg på filmmusik, men som
> sædvanligt kan der tolkes frit.

SÃ¥ skal vi have en fra min tid som ung :)

Simon And Garfunkel - Mrs Robinson
http://www.youtube.com/watch?v=TnW59E-zyZY

og et klip mere med Dustin Hofmann desværre ikke
med musik, men fra en pragtfuld film.

Little Big Man - "A Good Day To Die"
http://www.youtube.com/watch?v=tKTaN-HtRk8

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 13-07-08 21:49

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tænkte at vi nu skulle prøve lidt nyt i legen.
>
> Dagens ord er Tudefilm. Og her tænker jeg på filmmusik, men som

Jeg tudede hele vejen igennem "Love Story"
- Både da jeg så filmen, og da jeg senere læste historien.

Where do I begin - fra filmen Love Story
http://youtube.com/watch?v=V7676EC06oc

Fra : B. Sørensen

Dato : 13-07-08 23:25

> Dagens ord er Tudefilm. Og her tænker jeg på filmmusik, men som
> sædvanligt kan der tolkes frit.
Der er een altoverskyggende tudefilm i mit liv, det har den været, siden jeg
så den som lille pige.
Her er højdepunkterne:

http://youtube.com/watch?v=rGOyycNqiWA

http://youtube.com/watch?v=3Om6M8Ud65I

http://youtube.com/watch?v=9-G21gQh9gY

http://youtube.com/watch?v=VRiZiVvdX4g

http://youtube.com/watch?v=AjNbXqyuf6A

http://youtube.com/watch?v=UruFNAbIElA

B. Sørensen

Fra : schlafen

Dato : 14-07-08 00:21

Fra 'An officer and a gentleman'
Joe Cocker - Up Where we belong
http://youtube.com/watch?v=omNOcJGyC04

Fra 'Pretty in Pink'
Belouis Some - Round and Round
http://youtube.com/watch?v=nDMGe4XElpc

Fra : Brian og Charlotte

Dato : 15-07-08 23:11

SÃ¥ kommer vi vist ikke uden om denne:

The Boss - Streets of Philadelphia
http://www.youtube.com/watch?v=9L9_8vwx2w8

Mvh,
Brian R.

Fra : Studo

Dato : 16-07-08 18:20

Den Mon, 14 Jul 2008 01:20:44 +0200 skrev schlafen:

> Fra 'An officer and a gentleman'
> Joe Cocker - Up Where we belong
> http://youtube.com/watch?v=omNOcJGyC04

AARRGG!!

Hvorfor min besked om at du havde fået pinden aner jeg ikke.

Havde endda skrevet en fin smøre om Joe's fine stemme, som jeg hører for
sjældent.

så noget forsinket: Du har stafetten