Thunderbird og News
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 02-08-08 17:03

Jeg mener nok at jeg har indstillet skidtet korrekt, og når jeg skriver
et indlæg skiftes også automatisk linie efter ca de 72 tegn, som angivet
i indstillingerne. Her efter 'skriver' og 'angivet'.

Men når jeg læser mine egne indlæg er linieskiftenen forsvundet.
Ludvigsen, hvad fanden sker der?

Jeg ved godt jeg kan skifte til en 'bedre' læser, men er minimalist, og
gider ikke have flere programmer installeret end højes nødvendigt.

--
Niels

Fra : Carl Drud

Dato : 02-08-08 17:20

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Men når jeg læser mine egne indlæg er linieskiftenen
> forsvundet. Ludvigsen, hvad fanden sker der?

Er det ikke fordi Thunderbird sender i Format=flowed.

http://kb.mozillazine.org/Plain_text_e-mail_-_Thunderbird#Flowed_format

--
Carl

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-08 22:41

Carl Drud skrev:

> Er det ikke fordi Thunderbird sender i Format=flowed.

Jo. Og det bør alle newslæsere gøre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-08-08 00:24

Carl Drud skrev:

> Er det ikke fordi Thunderbird sender i Format=flowed.
>
> http://kb.mozillazine.org/Plain_text_e-mail_-_Thunderbird#Flowed_format

Ok, så en læser der ikke er sat op til at læse flowed vil se de
oprindelige linieskift?

--
Niels

Fra : Carl Drud

Dato : 03-08-08 08:29

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> writes:

> Ok, så en læser der ikke er sat op til at læse flowed vil se de
> oprindelige linieskift?

Dine indlæg ser fine ud her. Det ser ud til at passe med de 72 tegn du
har sat TB op til.

--
Carl

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-08-08 12:22

Carl Drud skrev:

> Dine indlæg ser fine ud her. Det ser ud til at passe med de 72 tegn du
> har sat TB op til.

Fino, tak.

--
Niels