Pant i ejendom der er betalt
Fra : JB

Dato : 29-07-08 20:26

Hej
Jeg er blevet præsenteret for en påstand om at skattevæsnet kun kan pante i
en ejendom der er lån i, dvs. hvis man har betalt sin ejendom kan de ikke
pante i den , det kan jeg slet ikke se noget logisk i. Er dette rigtigt ?

Mvh
JB

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-08 21:35

JB skrev:

> [...]
> pante i den , det kan jeg slet ikke se noget logisk i. Er dette rigtigt ?

Nej, naturligvis ikke.
Reglerne for udpantning kan findes i Retsplejeloven § 478
(kapitel 45) og de næste mange paragraffer.

Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren
med stemmen, tanken - eller dit humør.
http://kimludvigsen.dk

Fra : JB

Dato : 02-08-08 11:39

> [...]
>
> Nej, naturligvis ikke.
> Reglerne for udpantning kan findes i Retsplejeloven § 478 (kapitel 45) og

Jeg takker !

JB