Andet multimedie
bentjuul 3670
Bog bortgives
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-08 14:06

"Typer og tegn", udgivet i forbindelse med en udstilling af Austin
Grandjeans grafiske arbejder gennem 40 år. Så pæn som ny.

Bortgives mod at betale portoen (26 kr.).

Send en mail til kurt@towle.ch (erstat 'ch' med 'dk')
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-07-08 14:14

Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
> Grandjeans grafiske arbejder gennem 40 år. Så pæn som ny.
>
> Bortgives mod at betale portoen (26 kr.).

Lyder spændende - mail afsendt.

M.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-08 15:03

On Thu, 24 Jul 2008 15:14:09 +0200, Morten Lind wrote:

> Lyder spændende - mail afsendt.

Nu står du som modtager, men jeg har ikke fået en mail i skrivende stund.
Måske har du ikke fortolket "krypteringen" som den var tænkt. Jeg prøver på
en anden måde: kurt(snabel-atowle.dk

Send mig lige din snail mail.
--
Venlig hilsen